En dat doen ze voor een redenquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Novelinne het volgende:
Misschien kun je hem wat paracetamol geven? Dat heb ik ook eens gedaan op advies van vriendinnen van me, bij ons alledrie werd hij daarna beter, al raadt iedere internetsite het wel af.
Nooit doen. Heel slecht idee. Zoals Trovey hierboven al zegt is paracetamol voor mensen. Voor dieren is het niet geschikt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef Novelinne het volgende:
Misschien kun je hem wat paracetamol geven? Dat heb ik ook eens gedaan op advies van vriendinnen van me, bij ons alledrie werd hij daarna beter, al raadt iedere internetsite het wel af.
Ik zou het niet (meer) aan kunnen zien denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Liebe het volgende:
Hee allemaal,
ik heb een hamstertje van ongeveer 2,5 jaar oud. De laatste tijd gaat het steeds slechter met hem. Hij loopt al een tijdje moeilijk en sinds een paar dagen kan hij zijn achterpootjes niet meer gebruiken, die slepen eigenlijk maar achter hem aan. Hij kan ze nog wel een beetje bewegen, maar ik denk dat hij pijn heeft. Ook zag ik gisteren een rode bobbelige uitstulping boven zijn poepgaatje, maar die is vandaag weer minder geworden. Wanneer hij gaat slapen kan hij zich niet meer ingraven en wanneer hij weer wil opstaan heeft hij er erg veel moeite mee. Ondanks alles beweegt hij zich nog wel voort op de begane grond van zijn kooi, richting zijn voerbakje, poephoekje, en waterflesje, maar het kost hem wel veel moeite. Hij heeft volgens mij wel pijn, want soms dan piept hij ineens en hij slaapt onrustig. Hij is ook de hele tijd aan het bijten/likken waar dat rode bobbeltje gisteren zat. Ik kan er op internet weinig over vinden, heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Het zal er ook aan liggen dat hij al zo oud is, denk ik. Maar voordat ik ermee naar de dierenarts ga vroeg ik me af of jullie iets wisten wat ik kon doen.
Liefs.
In laten slapen of heb je het zelf gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:56 schreef Pipo1234 het volgende:
Zie dit topique een beetje laat, maar wij hadden dus ook een hamster die stokoud was. Die heb ik uiteindelijk ook even moeten helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |