abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97988189
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef coban het volgende:

[..]

Haha hoe weet je of ik vrolijk ben? :D
Ik ben van mijn ban af ja, ik kan weer met mijn FOK!vrienden communicerennn O+ O+
wat had je gedaan dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97988356
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja joh het is die klote live box, had daar vbreselijk veel problemen met draadloos gaan toentertijd, ik heb nu precies gedaan wat er op de instal disk wordt beschreven, maar het lukt op de een of andere manier niet, ik heb ik heb nu bv verbinding met het netwerk, maar geen internet toegang, snap jij et? ik ben met de laptop met wpa verbonden aan de livebox maar dat lukt niet met met de pc en dat lukt met de pc alleen met wep, maar ik heb er nu ff geen zin meer in om me daar bezig mee te houden, ik moet nu een deel van een kast slopen om me pc kwijt te kunnen en moet nu wat dingen uit mijn kast dus kwijt in een andere kast die ik dus deels leeg moet halen :')

maar ik weet je te vinden als ik me ermee bezig ga houden, thanks :)
De (originele) Xbox wireless adapter ondersteunt alleen WEP. Geen idee of de (nieuwere) Xbox 360 wireless adapter gebruikt kan worden op de Xbox, maar dat zou je probleem oplossen, daar de Xbox 360 wireless adapter zowel WEP als WPA ondersteunt.

Je beveiligingsmethode moet dus op WEP in plaats van WPA (minder veilig) om met je Xbox op het netwerk te kunnen.
pi_97988404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef coban het volgende:

[..]

Haha hoe weet je of ik vrolijk ben? :D
Ik ben van mijn ban af ja, ik kan weer met mijn FOK!vrienden communicerennn O+ O+
Ik voel dat aan (geen garp). Welkom terug dan maar!
pi_97988421
Ja echt A-kwaliteit lan, hij gaat het zeker doen, anders kom je morgen gewoon terug toch.. tamam? *)

Nou hij doet het dus niet dolandirici :(
USB kabel voor een Nokia C6 trouwens, snoertjes op de markt kopen :')
pi_97988457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat had je gedaan dan?
Ik had tegen zo'n mongool gezegd: val dood vieze homo. Hij had dus dat gquote omdat het zogenaamd doodsbedreiging was haha, zodat ik geband zou worden. Ben ik ook, maar die sukkel ook haha. Kan niet beter :D
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_97988481
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik voel dat aan (geen garp). Welkom terug dan maar!
pi_97988637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja echt A-kwaliteit lan, hij gaat het zeker doen, anders kom je morgen gewoon terug toch.. tamam? *)

Nou hij doet het dus niet dolandirici :(
USB kabel voor een Nokia C6 trouwens, snoertjes op de markt kopen :')
Abi, gewoon teruggaan. Turkije altijd nummer één.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2011 17:26:18 ]
pi_97988714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef coban het volgende:

[..]

Ik had tegen zo'n mongool gezegd: val dood vieze homo. Hij had dus dat gquote omdat het zogenaamd doodsbedreiging was haha, zodat ik geband zou worden. Ben ik ook, maar die sukkel ook haha. Kan niet beter :D
Ik snap dat nooit hè. Persoonlijk worden en zelfs schelden tijdens een discussie om zo je gelijk te halen. En dan ook nog met "vieze homo"... te makkelijk.
pi_97988806
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Yay! *O*!
Diepe zucht. Ik wilde net "Yay! *O* " gaan typen. En weetje wat?! De computer reboot. AAAAAARGH. Ik heb die twee 256 MB RAM-geheugens eruit gehaald. Hopen dat-ie het nu wel goed doet. }:|.
pi_97988866
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit hè. Persoonlijk worden en zelfs schelden tijdens een discussie om zo je gelijk te halen. En dan ook nog met "vieze homo"... te makkelijk.
Haha inderdaad best dom achteraf gezien, maar het was dan geen discussie he. Niet dat ik iets tegen homo's heb :')
(alsof hij niet heeft gescholden :{w )
pi_97988891
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Abi, gewoon teruggaan. Turkije altijd nummer één.
Dat zeker, liever laat hij mij een baklava met zijn dochter nuttigen als compensatie voor de tocht die ik moet maken :') vandaag dus geen telefoon :') :P
pi_97988894
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hoe vaak heb je al "had ik dit maar eerder gedaan" gedacht?
Niet zo vaak. Want wat gebeurd is, is gebeurd. :6. Daar moet ik niet te lang bij stil staan. En ik moet leren van mijn foutennn.
pi_97988953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Julis het volgende:

[..]

Niet zo vaak. Want wat gebeurd is, is gebeurd. :6. Daar moet ik niet te lang bij stil staan. En ik moet leren van mijn foutennn.
Ik kan hieruit alleen concluderen dat je vaker, eerder en beter naar mij moet luisteren.
pi_97989009
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik kan hieruit alleen concluderen dat je vaker, eerder en beter naar mij moet luisteren.
Ik word hier alleen koppiger van, hè. ;(. Niet zeggen.
pi_97989023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat zeker, liever laat hij mij een baklava met zijn dochter nuttigen als compensatie voor de tocht die ik moet maken :') vandaag dus geen telefoon :') :P
Waarom heb je gewacht met het aanschaffen met een nieuwe kabel totdat de oude defect is geraakt? :').
pi_97989163
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom heb je gewacht met het aanschaffen met een nieuwe kabel totdat de oude defect is geraakt? :').
Daar is geen excuus voor ;(
pi_97989178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef coban het volgende:

[..]

Haha inderdaad best dom achteraf gezien, maar het was dan geen discussie he. Niet dat ik iets tegen homo's heb :')
(alsof hij niet heeft gescholden :{w )
Dat je reageert op zijn gescheld geeft alleen maar aan dat wat hij zegt jou raakt. Maar goed, ik wou aangeven dat ik dat kinderachtig vind, vooral als je ook 'maar hij doet het ook huhuhuhu' zegt.
pi_97989211
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

De (originele) Xbox wireless adapter ondersteunt alleen WEP. Geen idee of de (nieuwere) Xbox 360 wireless adapter gebruikt kan worden op de Xbox, maar dat zou je probleem oplossen, daar de Xbox 360 wireless adapter zowel WEP als WPA ondersteunt.

Je beveiligingsmethode moet dus op WEP in plaats van WPA (minder veilig) om met je Xbox op het netwerk te kunnen.
xbox? livebox heet die oude modem van wanadoo :P

maar ik zie nu dat mn wifi helemaal dood is kan geen verbinding krijgen met mn laptop _O- ik ga er vanavond niet saan doen ook! :(

vette wolkbreuk hier trouwens *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_97989228
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat je reageert op zijn gescheld geeft alleen maar aan dat wat hij zegt jou raakt. Maar goed, ik wou aangeven dat ik dat kinderachtig vind, vooral als je ook 'maar hij doet het ook huhuhuhu' zegt.
:') ik zal het noooit meer doen, oke?
pi_97989329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef coban het volgende:

[..]

:') ik zal het noooit meer doen, oke?
^O^.
pi_97989386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

xbox? livebox heet die oude modem van wanadoo :P

maar ik zie nu dat mn wifi helemaal dood is kan geen verbinding krijgen met mn laptop _O- ik ga er vanavond niet saan doen ook! :(

vette wolkbreuk hier trouwens *O*
Oeps. :').

Ja, net regende het hier! Ruikt lekker, :9.
pi_97989741
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gaan USB-kabels uberhaupt ooit kapot :')? Nog nooit gehad.
Cool story, Hansel.
pi_97990141
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gaan USB-kabels uberhaupt ooit kapot :')? Nog nooit gehad.
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik heb 3 iPhone-kabels , één HTC-kabel en een Palm-kabel versleten. Broekzak etc. Goedkope Chinese kabels voldoen, zolang je het op tijd bestelt! :P.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2011 18:23:57 ]
pi_97990640
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik heb 3 iPhone-kabels , één HTC-kabel en een Palm-kabel versleten. Broekzak etc. Goedkope Chinese kabels voldoen, zolang je het op tijd besteld! :P.
Ah oké, ik gebruik ze eigenlijk nagenoeg nooit :'). Mijn HTC-kabel zit zo'n beetje permanent in de stopcontactadapter.
Cool story, Hansel.
pi_97991320
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oeps. :').

Ja, net regende het hier! Ruikt lekker, :9.
Ik wilde je fotoboek bekijken, maar dat kan niet :( . Bedankt Kubilay. Een IP-ban.
pi_98001992
hey zargon,

ik heb nu mijn modem ingesteld op WPA dinges en ben met mn laptop verbonden met WPA dus, maar moet ik dan mn nieuwe PC ook met WPA doen of kan ik het ook met WEP doen? omdat bij het installeren van draadloos verbinding met de modem een WEP verbinding gevraagd wordt
-Rabia Al-Basri
pi_98007522
Ohai!

Bij mijn weten zou je nu elke keer bij het maken van een verbinding WPA moet kiezen (al zou dat automatisch moeten gaan), omdat de modem (Livebox) ingesteld is op WPA.

Maar dan begrijp ik niet waarom er om een WEP-sleutel wordt gevraagd. Je zegt net dat je de modem ingesteld hebt op WPA. Jij had een apparaat die je in de modem stak, heb je dat apparaat ingesteld op WPA? En wat bedoel je met het "installeren van de draadloze verbinding"? Alles is al geïnstalleerd aangezien je al internet op je laptop hebt, toch?

Ik heb gelezen dat de Livebox ook overweg kan met WPA, dus ik concludeer aan de hand daarvan dat alles goed ingesteld is, er niet om een WEP-sleutel gevraagd zou moeten worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2011 23:48:16 ]
pi_98008568
Ik eet dit nu:

_O_.

Goddelijk! :9!

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2011 23:55:22 ]
pi_98008623
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:55 schreef zarGon het volgende:
Ik eet dit nu:

[ afbeelding ]
_O_.

Goddelijk! :9!
Wat zit erin?
pi_98008667
Zo te zien niet al teveel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')