wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef coban het volgende:
[..]
Haha hoe weet je of ik vrolijk ben?
Ik ben van mijn ban af ja, ik kan weer met mijn FOK!vrienden communicerennn![]()
De (originele) Xbox wireless adapter ondersteunt alleen WEP. Geen idee of de (nieuwere) Xbox 360 wireless adapter gebruikt kan worden op de Xbox, maar dat zou je probleem oplossen, daar de Xbox 360 wireless adapter zowel WEP als WPA ondersteunt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja joh het is die klote live box, had daar vbreselijk veel problemen met draadloos gaan toentertijd, ik heb nu precies gedaan wat er op de instal disk wordt beschreven, maar het lukt op de een of andere manier niet, ik heb ik heb nu bv verbinding met het netwerk, maar geen internet toegang, snap jij et? ik ben met de laptop met wpa verbonden aan de livebox maar dat lukt niet met met de pc en dat lukt met de pc alleen met wep, maar ik heb er nu ff geen zin meer in om me daar bezig mee te houden, ik moet nu een deel van een kast slopen om me pc kwijt te kunnen en moet nu wat dingen uit mijn kast dus kwijt in een andere kast die ik dus deels leeg moet halen![]()
maar ik weet je te vinden als ik me ermee bezig ga houden, thanks
Ik voel dat aan (geen garp). Welkom terug dan maar!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef coban het volgende:
[..]
Haha hoe weet je of ik vrolijk ben?
Ik ben van mijn ban af ja, ik kan weer met mijn FOK!vrienden communicerennn![]()
Ik had tegen zo'n mongool gezegd: val dood vieze homo. Hij had dus dat gquote omdat het zogenaamd doodsbedreiging was haha, zodat ik geband zou worden. Ben ik ook, maar die sukkel ook haha. Kan niet beterquote:
Thanksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik voel dat aan (geen garp). Welkom terug dan maar!
Abi, gewoon teruggaan. Turkije altijd nummer één.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja echt A-kwaliteit lan, hij gaat het zeker doen, anders kom je morgen gewoon terug toch.. tamam?![]()
Nou hij doet het dus niet dolandirici![]()
USB kabel voor een Nokia C6 trouwens, snoertjes op de markt kopen
Ik snap dat nooit hè. Persoonlijk worden en zelfs schelden tijdens een discussie om zo je gelijk te halen. En dan ook nog met "vieze homo"... te makkelijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:22 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had tegen zo'n mongool gezegd: val dood vieze homo. Hij had dus dat gquote omdat het zogenaamd doodsbedreiging was haha, zodat ik geband zou worden. Ben ik ook, maar die sukkel ook haha. Kan niet beter
Diepe zucht. Ik wilde net "Yay!quote:
Haha inderdaad best dom achteraf gezien, maar het was dan geen discussie he. Niet dat ik iets tegen homo's hebquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit hè. Persoonlijk worden en zelfs schelden tijdens een discussie om zo je gelijk te halen. En dan ook nog met "vieze homo"... te makkelijk.
Dat zeker, liever laat hij mij een baklava met zijn dochter nuttigen als compensatie voor de tocht die ik moet makenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Abi, gewoon teruggaan. Turkije altijd nummer één.
Niet zo vaak. Want wat gebeurd is, is gebeurd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:02 schreef zarGon het volgende:
Hoe vaak heb je al "had ik dit maar eerder gedaan" gedacht?
Ik kan hieruit alleen concluderen dat je vaker, eerder en beter naar mij moet luisteren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Niet zo vaak. Want wat gebeurd is, is gebeurd.. Daar moet ik niet te lang bij stil staan. En ik moet leren van mijn foutennn.
Ik word hier alleen koppiger van, hè.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan hieruit alleen concluderen dat je vaker, eerder en beter naar mij moet luisteren.
Waarom heb je gewacht met het aanschaffen met een nieuwe kabel totdat de oude defect is geraakt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zeker, liever laat hij mij een baklava met zijn dochter nuttigen als compensatie voor de tocht die ik moet makenvandaag dus geen telefoon
![]()
Daar is geen excuus voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je gewacht met het aanschaffen met een nieuwe kabel totdat de oude defect is geraakt?.
Dat je reageert op zijn gescheld geeft alleen maar aan dat wat hij zegt jou raakt. Maar goed, ik wou aangeven dat ik dat kinderachtig vind, vooral als je ook 'maar hij doet het ook huhuhuhu' zegt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:31 schreef coban het volgende:
[..]
Haha inderdaad best dom achteraf gezien, maar het was dan geen discussie he. Niet dat ik iets tegen homo's heb![]()
(alsof hij niet heeft gescholden)
xbox? livebox heet die oude modem van wanadooquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
De (originele) Xbox wireless adapter ondersteunt alleen WEP. Geen idee of de (nieuwere) Xbox 360 wireless adapter gebruikt kan worden op de Xbox, maar dat zou je probleem oplossen, daar de Xbox 360 wireless adapter zowel WEP als WPA ondersteunt.
Je beveiligingsmethode moet dus op WEP in plaats van WPA (minder veilig) om met je Xbox op het netwerk te kunnen.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat je reageert op zijn gescheld geeft alleen maar aan dat wat hij zegt jou raakt. Maar goed, ik wou aangeven dat ik dat kinderachtig vind, vooral als je ook 'maar hij doet het ook huhuhuhu' zegt.
Oeps.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
xbox? livebox heet die oude modem van wanadoo
maar ik zie nu dat mn wifi helemaal dood is kan geen verbinding krijgen met mn laptopik ga er vanavond niet saan doen ook!
![]()
vette wolkbreuk hier trouwens
Gaan USB-kabels uberhaupt ooit kapotquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je gewacht met het aanschaffen met een nieuwe kabel totdat de oude defect is geraakt?.
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik heb 3 iPhone-kabels , één HTC-kabel en een Palm-kabel versleten. Broekzak etc. Goedkope Chinese kabels voldoen, zolang je het op tijd bestelt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan USB-kabels uberhaupt ooit kapot? Nog nooit gehad.
Ah oké, ik gebruik ze eigenlijk nagenoeg nooitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Ik heb 3 iPhone-kabels , één HTC-kabel en een Palm-kabel versleten. Broekzak etc. Goedkope Chinese kabels voldoen, zolang je het op tijd besteld!.
Ik wilde je fotoboek bekijken, maar dat kan nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oeps..
Ja, net regende het hier! Ruikt lekker,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |