Kısır, heldenvoedsel. Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:40 schreef Ayca het volgende:
Oh, ik word geroepen, kisir enzulks.
Jaag haar niet weg!
Ik ben nogal verlegen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef zarGon het volgende:
Dus.
- Leeftijd?
- Woonplaats?
- Herkomst Turkije?
- Opleiding?
Stel jezelf eens voor!
Vampiers bestaan niet, dus hoef je hier nieteens over na te denkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef zarGon het volgende:
Worden vrouwelijke vampiers eigenlijk ongesteld? En hoe reageert de mannelijke vampier daarop? Sowieso, waarom hunten vampiers niet op ongestelde vrouwen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef coban het volgende:
[..]
Vampiers bestaan niet, dus hoef je hier nieteens over na te denken.
Jezus. Ik schrok mij dood.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen Count Dracula.
Er zijn genoeg users hier die zo ongeveer jouw leeftijd hebben. Ayça wordt 18, Julis is 19. Zelf ben ik 23 (24 over 2,5 maanden). Zuid-Hollander alhier, woon in Delft. Nog een Karadenizli (Bolu), aight!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben nogal verlegen.![]()
![]()
Ok, ten eerste: sorry, het had inderdaad hont moeten zijn. Hoe dom.
Ik ben 17 (hahahaha nog een kindje wat grappigggg etc etc) woon in omgeving Utrecht, ik kom uit Trabzon> ja ik ben voor TS(rotfenerbahce
)
Momenteel heb ik vakantie, heb mijn havo examens gehad en ik ben van plan volgend jaar een internationale studie op het hbo te doen. What about you?
Zat dus net naar MTV Movie Awards te kijken... Twilight kreeg the best movie-award.quote:
Denk jij nooit na over onzinnige dan wel nutteloze dingen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:13 schreef coban het volgende:
[..]
Vampiers bestaan niet, dus hoef je hier nieteens over na te denken.
Een vampier heeft zelf geen bloed en kan dus niet menstrueren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef zarGon het volgende:
Worden vrouwelijke vampiers eigenlijk ongesteld? En hoe reageert de mannelijke vampier daarop? Sowieso, waarom hunten vampiers niet op ongestelde vrouwen?
Aight, 1993 represent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben nogal verlegen.![]()
![]()
Ok, ten eerste: sorry, het had inderdaad hont moeten zijn. Hoe dom.
Ik ben 17 (hahahaha nog een kindje wat grappigggg etc etc) woon in omgeving Utrecht, ik kom uit Trabzon> ja ik ben voor TS(rotfenerbahce
)
Momenteel heb ik vakantie, heb mijn havo examens gehad en ik ben van plan volgend jaar een internationale studie op het hbo te doen. What about you?
Wanneer is dat afgesproken dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:50 schreef xminator het volgende:
ey selamsizlar, ik had wat geschreven ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |