Die dingen schijnen zo'n herrie te maken dat piloten die ze onderscheppen ze op het gehoor kunnen vinden als ze wat in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:55 schreef vosss het volgende:
Die 2 piloten hebben denk ik wel een vet baantje.
Heel de dag een beetje hangen en niks doen en 2x op een half jaar de lucht in
Boven ST Petersburg gaan hangen en tijdens de terugreis een per ongeluk een bommetje in het weiland laten vallen ;-)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef BeSimple het volgende:
Die russen blijven het leuk vinden om te provoceren. Zullen we een keer 2 gevechtsvliegtuigen boven St-Petersburg laten vliegen. Ik ben benieuwd hoe die russen dan reageren.
Onee wacht, NL is een schijtlandje...
bah frustratie hier ;-)
Ze vlogen niet in het nederlands luchtruim, alleen in de sector boven de noordzee die wij "beveiligen".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef BeSimple het volgende:
Die russen blijven het leuk vinden om te provoceren. Zullen we een keer 2 gevechtsvliegtuigen boven St-Petersburg laten vliegen. Ik ben benieuwd hoe die russen dan reageren.
bah frustratie hier ;-)
Dit, even laten zien dat ze er zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef BeSimple het volgende:
Die russen blijven het leuk vinden om te provoceren.
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:06 schreef BeSimple het volgende:
bah frustratie hier ;-)
Ik vermoed dat ze geen ommetje hebben gemaakt voordat ze bij de Noordzee waren beland. En Europees luchtruim = Europees luchtruim.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ze vlogen niet in het nederlands luchtruim, alleen in de sector boven de noordzee die wij "beveiligen".
Jawel hoor, die dingen vliegen met een boog over de Oostzee en Noordzee, die komen echt niet in de nationale luchtruimen van NAVO-landen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:14 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen ommetje hebben gemaakt voordat ze bij de Noordzee waren beland. En Europees luchtruim = Europees luchtruim.
Ze werden bij Noorwegen door de Denen onderschept, welk ommetje ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:14 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze geen ommetje hebben gemaakt voordat ze bij de Noordzee waren beland. En Europees luchtruim = Europees luchtruim.
Dus als het nationaal luchtruim is, is het wel vervelend maar Europees luchtruim niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:33 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ze werden bij Noorwegen door de Denen onderschept, welk ommetje ?![]()
Snap je het verschil tussen internationaal (europees) en nationaal luchtruim ?
We will see it through the fingers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:00 schreef Basp1 het volgende:
Ach waar maken we ons druk om, hoevaak vleigt de navo wel niet in gebieden waar men eigenlijk niets te zoeken heeft (iran,pakistan, china,enz..), maar dat wordt dan weer heel normaal gevonden dat we zelf provoceren
Ik denk eerder dat ze aan het checken zijn of we niet al van die nieuwe kekke vlietguigjens hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb geen idee waarom ze dit doen![]()
Ze doen het ook constant met 2 van die vliegtuigen van hetzelfde type...
Ik heb mijn zwager gewhatsappt om te vragen waarom ze dat doen, hij werkt op Volkel.
edit : zo kan je het ook zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:41 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Dus als het nationaal luchtruim is, is het wel vervelend maar Europees luchtruim niet?
Zie mijn post met antwoorden op kamervragen daarover.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:57 schreef Chooselife het volgende:
Bovendien, en daar begint het eigenlijk, heb ik niet de indruk dat ze een wet of conventie overtreden met hun vliegroutes.
Waarom zouden ze hun vlucht melden. Het is toch simpelweg internationaal luchtruim?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wettelijk mag het gewoon, alleen is het "netjes" om je vlucht te melden, niks meer of minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |