je kan het ook gewoon zelf doen hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je het dan toch door een kapper zou moeten laten doen. En dan zit je er wel aan vast om het daarna bij te houden.
ha ik heb zelf rood haar.....ja is soms wel leuk....een nadeel is wel dat je snel opvalt....bij als iemand me op pinkpop kwijt is? dan hoeft ie alleen maar even op de toren te gaan staan en dan pikt ie me er zo uit.......quote:
onzinquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Christyyy het volgende:
Ik zou het wél door een kapper laten doen. Bij rood haar is een goede kleur uitkiezen erg belangrijk. Rood komt namelijk altijd door de kleur heen als je je haar lichter verft. Ik ben van mezelf blond, heb het toen bij de kapper kastanjebruin laten verven en nu krijg ik de rode gloed er nog steeds niet uit.
Wat een uit de lucht gegrepen getal, zeg! Een goede kapper kan er echt wel mee uit de voeten. En het mooie is: als het totaal zou mislukken, doen ze het gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
onzin
nou ja ook niet helemaal
maar 90 procent van alle kappers die heeft echt nog nooit in zijn leven een klant gehad met rood haar die een ander kleurtje wilt.....dus vet klein kans dus dat ze het precies goed doen en grote kans dat ze de kleur maar een beetje raak gokken......
de verf zelf kopen is veel goedkoper en van het geld dat je over hebt kan je ( ha met je nieuwe coupe ) lekker uit eten gaan....
Ja, kan me voorstellen dat het wel een opvallende kleur is, maar het is juist apart, en dat vind ik juist mooi, maar ik kan me indenken dat als ik het zelf had, ook wel eens me haar zou willen verven..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
[..]
ha ik heb zelf rood haar.....ja is soms wel leuk....een nadeel is wel dat je snel opvalt....bij als iemand me op pinkpop kwijt is? dan hoeft ie alleen maar even op de toren te gaan staan en dan pikt ie me er zo uit.......
nou ja afwisseling is ook wel leuk...ik ben jaartje blond door het leven gegaan...was ook wel leuk....
Nee, ik weet dat een kapper het beter weet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
oke joh weet jij het beter.....
nou ja het verfen is helemaal geen moeite....alleen ts moet een kapper zien te spreken die hem een juist advies geeft ( gratis het liefst )
de vraag is dus *ik wil deze of die kleur
*en wat zijn de opties? en wlke verf kleur moet ik uitkiezen.....
verder is het alleen een kwestie van de verfpap in je haren smeren en een half uur in laten trekken
er was een hele goede rood haar site maar ik heb al voor ts gegoogled maar ik ben de link kwijt.....die weten alles....
Nee, maar die kan wel doorvragen wat hij bedoelt en dan een voorstel doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
nou oke omdat je begint te miepen dat je het beter weet? heb ik de OP nog een keertje aandachtig gelezen....
en een mbo-miep die kapperopleiding gedaan heeft? die weet echt geen antwoord op deze vraag.....die vraag staat gewoon niet in hun leerboekjes.....
"neutralisatie van rood haar"
Dat is precies wat ik bedoel ja, is daar dan misschien niet een shampoo of milde kleuring voor om het natuurlijk te laten lijken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
het koperachtige is juist het probleem met rood haar.....ik heb ooit de allersterkste blondverf gekocht van een goed merk.....dus dan zou het spierwit moeten worden...maar je bleef bij mij die koper en goud-gloed erin zien.....
maar ha ha ik had dus ook eerst de OP niet goed gelezen.....
maar ik heb even gegoogled voor ts maar ik vind zelfs in amerika niet een twee drie een rood haar site.....mischien ( dat weet ik wel zeker ) als je het op www.goeievraag.nl stelt? daar heb ik nog nooit een "ik weet het niet" als antwoord gekregen..
wat feitelijk TS wilt is een heel klein tikje vergrauwing van zijn rode haar? zandkleur dus.....??? maar ja naar mijn weten dekt die verf niet goed...dus zal je het eerst moeten blonderen? en dan verfen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |