abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97835633
Hallo, ik ben een jongen van 16 jaar en heb natuurlijk rood haar, ik ben niet echt tevreden over en wil het een klein beetje veranderen, het is nu echt fel oranje en ik wil het meer naar het blond/koper toe. Een beetje de kleur zoals Prince harry het heeft, kan iemand mij hier mee helpen? zonder dat het gelijk een een andere kleur is, maar meer een neutralisatie?

alvast bedankt!

groet
ss
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:24:32 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97835864
Ik denk dat je het dan toch door een kapper zou moeten laten doen. En dan zit je er wel aan vast om het daarna bij te houden.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 13:48:48 #3
343612 meisjeonderbroekje
ik snuffel graag aan slipjes
pi_97836764
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 13:24 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je het dan toch door een kapper zou moeten laten doen. En dan zit je er wel aan vast om het daarna bij te houden.
je kan het ook gewoon zelf doen hoor

ik heb ooit een pakketje haarverf gekocht.....voor rond de 20 euro en mijn keuze was spierwit.... nou ja rood haar krijg je nooit helemaal wit dus....maar ik vond het effect wel mooi...het werd bij mij een beetje koperblond.......( dus was ik eventjes van de vuur-rode af....dat begon me te vervelen )

nou ja als je naar de kapper gaat? is ten eerste duurder....en ten tweede zie je dus echt totaal geen verschil.....want ze gebruiken precies dezelfde verf.........en ten derde? bij een kapper heb je precies hetzelfde probleem....na een tijdje krijg je dus uitgroei......

dus dan heb je drie keuzes.....of je loopt er nog tijdje mee en dan ben je beetje punky....of je koopt nieuwe verf.....of je knipt de boel eraf....
dandyblue is mijn grote held en ik heb geen geld voor kaas vandaag....
pi_97843752
Melatonan injecteren, dan word je haar wat donkerder i.p.v. blonder.. maar dan word je nog gelijk sneller bruin ook!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:42:33 #5
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_97843802
Wat is er mis met rood haar?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 7 juni 2011 @ 16:52:22 #6
pi_97844286
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef houdjemond het volgende:
Wat is er mis met rood haar?
ha ik heb zelf rood haar.....ja is soms wel leuk....een nadeel is wel dat je snel opvalt....bij als iemand me op pinkpop kwijt is? dan hoeft ie alleen maar even op de toren te gaan staan en dan pikt ie me er zo uit.......

nou ja afwisseling is ook wel leuk...ik ben jaartje blond door het leven gegaan...was ook wel leuk....
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:52:04 #7
pi_97857176
ts?

dan krijg je later mischien dit soort knappe dochters?

dinsdag 7 juni 2011 @ 21:32:19 #8
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97859840
Mijn vriend heeft ook rood haar (fel oranje rood achtig), vind het geweldig O+ Maar hij heeft het ook een keer laten verven (door de kapper), blond, werd idd koperblond met blonde plukken achtig, stond hem ook goed. Dus gewoon keer proberen
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:42:40 #9
270710 Christyyy
Hearts don't lie.
pi_97892456
Ik zou het wél door een kapper laten doen. Bij rood haar is een goede kleur uitkiezen erg belangrijk. Rood komt namelijk altijd door de kleur heen als je je haar lichter verft. Ik ben van mezelf blond, heb het toen bij de kapper kastanjebruin laten verven en nu krijg ik de rode gloed er nog steeds niet uit.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:44:21 #10
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_97892538
Ik verf het zelf wat tinten donkerder, maar de rode gloed hou je altijd. Voor de variatie vind ik mijn rode kleur ook wel weer is leuk :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:45:27 #11
pi_97892579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:42 schreef Christyyy het volgende:
Ik zou het wél door een kapper laten doen. Bij rood haar is een goede kleur uitkiezen erg belangrijk. Rood komt namelijk altijd door de kleur heen als je je haar lichter verft. Ik ben van mezelf blond, heb het toen bij de kapper kastanjebruin laten verven en nu krijg ik de rode gloed er nog steeds niet uit.
onzin

nou ja ook niet helemaal

maar 90 procent van alle kappers die heeft echt nog nooit in zijn leven een klant gehad met rood haar die een ander kleurtje wilt.....dus vet klein kans dus dat ze het precies goed doen en grote kans dat ze de kleur maar een beetje raak gokken......

de verf zelf kopen is veel goedkoper en van het geld dat je over hebt kan je ( ha met je nieuwe coupe ) lekker uit eten gaan....
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:49:35 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97892775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:45 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

onzin

nou ja ook niet helemaal

maar 90 procent van alle kappers die heeft echt nog nooit in zijn leven een klant gehad met rood haar die een ander kleurtje wilt.....dus vet klein kans dus dat ze het precies goed doen en grote kans dat ze de kleur maar een beetje raak gokken......

de verf zelf kopen is veel goedkoper en van het geld dat je over hebt kan je ( ha met je nieuwe coupe ) lekker uit eten gaan....
Wat een uit de lucht gegrepen getal, zeg! Een goede kapper kan er echt wel mee uit de voeten. En het mooie is: als het totaal zou mislukken, doen ze het gewoon nog een keer.

Als je zelf met pakjes aan de gang gaat, loop je kans dat je eindigt met een coupe ridicuul. Voor een hippe kunstenaar is dat leuk, maar als je op de middelbare school zit, is het misschien niet zo aan te raden.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:02:07 #13
pi_97893351
oke joh weet jij het beter.....

nou ja het verfen is helemaal geen moeite....alleen ts moet een kapper zien te spreken die hem een juist advies geeft ( gratis het liefst )

de vraag is dus *ik wil deze of die kleur

*en wat zijn de opties? en wlke verf kleur moet ik uitkiezen.....

verder is het alleen een kwestie van de verfpap in je haren smeren en een half uur in laten trekken

er was een hele goede rood haar site maar ik heb al voor ts gegoogled maar ik ben de link kwijt.....die weten alles....
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:03:19 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_97893400
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 16:52 schreef meisjeonderbroekje het volgende:

[..]

ha ik heb zelf rood haar.....ja is soms wel leuk....een nadeel is wel dat je snel opvalt....bij als iemand me op pinkpop kwijt is? dan hoeft ie alleen maar even op de toren te gaan staan en dan pikt ie me er zo uit.......

nou ja afwisseling is ook wel leuk...ik ben jaartje blond door het leven gegaan...was ook wel leuk....
Ja, kan me voorstellen dat het wel een opvallende kleur is, maar het is juist apart, en dat vind ik juist mooi, maar ik kan me indenken dat als ik het zelf had, ook wel eens me haar zou willen verven..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:04:32 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97893455
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
oke joh weet jij het beter.....

nou ja het verfen is helemaal geen moeite....alleen ts moet een kapper zien te spreken die hem een juist advies geeft ( gratis het liefst )

de vraag is dus *ik wil deze of die kleur

*en wat zijn de opties? en wlke verf kleur moet ik uitkiezen.....

verder is het alleen een kwestie van de verfpap in je haren smeren en een half uur in laten trekken

er was een hele goede rood haar site maar ik heb al voor ts gegoogled maar ik ben de link kwijt.....die weten alles....
Nee, ik weet dat een kapper het beter weet.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:09:22 #16
pi_97893637
nou oke omdat je begint te miepen dat je het beter weet? heb ik de OP nog een keertje aandachtig gelezen....

en een mbo-miep die kapperopleiding gedaan heeft? die weet echt geen antwoord op deze vraag.....die vraag staat gewoon niet in hun leerboekjes.....

"neutralisatie van rood haar"
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:11:40 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_97893725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
nou oke omdat je begint te miepen dat je het beter weet? heb ik de OP nog een keertje aandachtig gelezen....

en een mbo-miep die kapperopleiding gedaan heeft? die weet echt geen antwoord op deze vraag.....die vraag staat gewoon niet in hun leerboekjes.....

"neutralisatie van rood haar"
Nee, maar die kan wel doorvragen wat hij bedoelt en dan een voorstel doen.

Duh.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:17:34 #18
pi_97893955
het koperachtige is juist het probleem met rood haar.....ik heb ooit de allersterkste blondverf gekocht van een goed merk.....dus dan zou het spierwit moeten worden...maar je bleef bij mij die koper en goud-gloed erin zien.....

maar ha ha ik had dus ook eerst de OP niet goed gelezen.....

maar ik heb even gegoogled voor ts maar ik vind zelfs in amerika niet een twee drie een rood haar site.....mischien ( dat weet ik wel zeker ) als je het op www.goeievraag.nl stelt? daar heb ik nog nooit een "ik weet het niet" als antwoord gekregen..

wat feitelijk TS wilt is een heel klein tikje vergrauwing van zijn rode haar? zandkleur dus.....??? maar ja naar mijn weten dekt die verf niet goed...dus zal je het eerst moeten blonderen? en dan verfen?
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:36:16 #19
pi_97894741
ha ps? als je vraagt op www.goeievraag.nl???

dan moet je wel een voorbeeld hebben van jou kleur haar of een foto van jezelf of een foto van internet.....
pi_98195225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
het koperachtige is juist het probleem met rood haar.....ik heb ooit de allersterkste blondverf gekocht van een goed merk.....dus dan zou het spierwit moeten worden...maar je bleef bij mij die koper en goud-gloed erin zien.....

maar ha ha ik had dus ook eerst de OP niet goed gelezen.....

maar ik heb even gegoogled voor ts maar ik vind zelfs in amerika niet een twee drie een rood haar site.....mischien ( dat weet ik wel zeker ) als je het op www.goeievraag.nl stelt? daar heb ik nog nooit een "ik weet het niet" als antwoord gekregen..

wat feitelijk TS wilt is een heel klein tikje vergrauwing van zijn rode haar? zandkleur dus.....??? maar ja naar mijn weten dekt die verf niet goed...dus zal je het eerst moeten blonderen? en dan verfen?
Dat is precies wat ik bedoel ja, is daar dan misschien niet een shampoo of milde kleuring voor om het natuurlijk te laten lijken?
ss
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:19:57 #21
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_98196165
Waarom zal je dat willen? :o

Rood haar is O+
O+
pi_98196435
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 12:19 schreef Saisai het volgende:
Waarom zal je dat willen? :o

Rood haar is O+
Saisai is O+
Rustig aan.
pi_98199637
ik vind het gewoon iets te opvallend, rood haar opzich niet, maar de tint die ik heb is gewoon iets te, vind ik. daarom wil ik het iets neutraliseren, zandkleur ofzo idd. iemand ideeen?
ss
pi_98199985
Ok, je hebt peenhaarkleur?
-ik heb ook rood haar hoor ;) -

Een tintje donkerder verven is volgens mij makkelijk en minder risicovol. Als je gaat "bleken", dan slaat het nog veel oranjer uit.
En ga in godsnaam de eerste keer naar een kapper. Een fatsoenlijke kapper.
Je moet er niet aan denken dat het mislukt en dat het dan nog veel erger is.

Toen jong was baalde ik als een stekker van m'n rode haar, maar later wordt het beter hoor :Y
Dan wil iedereen het zo verven, en niemand die het zo voor elkaar krijgt.
pi_98208332
Coupe soleil zou je kunnen proberen, dus plukjes haar blonderen. Moet je bij de kapper zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')