Fok dierentuin meet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wil je een zaterdag?
2 juli
16 juli
23 juli
30 juli
9 Juli is toevallig net die ene zaterdag in juli dat ik NIET kan
Zeg ik heb nog 4 zaterdagen voor je vrij hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:07 schreef Steve het volgende:
Hm, quote uit gesloten topics is niet mogelijk met je mobiel... Maar Angel als je een andere dag wilt kan ook hoor.
Je vroeg of ik een zaterdag wilde, maar dat hoeft niet per se,.daarom.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg ik heb nog 4 zaterdagen voor je vrij hoor
Nueckuuuuuhhhh!!!quote:
Is dat gek worden trouwens ook de reden dat je "ik wordt" met dt schrijft?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom vind ik het toch altijd weer nodig mezelf gillend tot waanzin te drijven door dineetjes te organiseren.
Ik wordt GEK!!!
And the problem is....?quote:
Wist u dat:quote:
Nee dat wist ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist u dat:
Van mijn mama's kant van de 11 kinderen 2 volledig en 5 half doof zijn en dat er dus veel met gebarentaal praten en ik dat ook een heel klein beetje kan?
Ja, dat wist ik welquote:En wist u dta ik ook mijn shirt uit kan trekken?
quote:
Oehquote:
Doof-zijn is toch niet genetisch bepaald of wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wist u dat:
Van mijn mama's kant van de 11 kinderen 2 volledig en 5 half doof zijn en dat er dus veel met gebarentaal praten en ik dat ook een heel klein beetje kan?
En wist u dta ik ook mijn shirt uit kan trekken?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Peter het volgende:
Drukke vermoeiende dag gehad. Mensen die niet weg wilden gaan, schreeuwden, de ramen in wilde gooien, bejaarden aan het huilen, mensen die geen Nederlands begrijpen, mensen die veel te lang op een oplossing van hun klacht wachten en druk!
Leek wel alsof de hele week in 1 dag gepropt was...
OMG, het contrastquote:
Het kan nu voor de rest van de week alleen maar meevallen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:51 schreef Peter het volgende:
Drukke vermoeiende dag gehad. Mensen die niet weg wilden gaan, schreeuwden, de ramen in wilde gooien, bejaarden aan het huilen, mensen die geen Nederlands begrijpen, mensen die veel te lang op een oplossing van hun klacht wachten en druk!
Leek wel alsof de hele week in 1 dag gepropt was...
En dat!quote:
Prioriteiten stellen he!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb zooooooooooo een leuke collega.....we hebben ons met 2 man helemaal suf gewerkt, om zoveel mogelijk af te krijgen. Hebben we weer wat klaar voor de winkel, vragen we aan die collega: kun jij dat inruimen? Zegt ze: Nee, ik heb het te druk. TERWIJL ZE AAN HET PINGEN IS !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal als de week zo begint, wordt het alleen erger, nooit minderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het kan nu voor de rest van de week alleen maar meevallen!![]()
Ja, sommige mensen kunnen dat niet. Die pingen alleen maar...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
En dat!
[..]
Prioriteiten stellen he!
Ik heb ook een zware dag gehad, maar ik vond dit leuker om te melden.quote:
Je krijgt wel meer reactiesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb ook een zware dag gehad, maar ik vond dit leuker om te melden.
quote:
Het zit ècht stom.quote:
Fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[..]
Het zit ècht stom.
En jullie zien er misschien ook nog heel cute uit met stom haar, maar ik niet.
Ga 'k van uit dan maar..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het kan nu voor de rest van de week alleen maar meevallen!![]()
Pessimistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meestal als de week zo begint, wordt het alleen erger, nooit minder
Je lokt het uit he?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[..]
Het zit ècht stom.
En jullie zien er misschien ook nog heel cute uit met stom haar, maar ik niet.
Bij mij is het helaas realiteit. Als het begin van de week al klote is, wordt het alleen maar ergerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |