Dus zelf zou je het wel zien zitten?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:59 schreef TripleS het volgende:
Gezellig!
Vriendlief zal het echter niet waarderen,probeer adultmatch.com eens
Lol, je zit in hetzelfde schuitje...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef maickeltje het volgende:
Vriendin wil haar DROOM ( ook de mijne ) waarmaken,Maar nu?
en blader dit topic is door, staan genoeg chatsites etc op.
Ik ZAT in hetzelfde schuitje hahahquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Lol, je zit in hetzelfde schuitje...
We willen er niet voor betalen...
Gelezen dat het jullie gelukt isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ik ZAT in hetzelfde schuitje hahah
en ik wou er ook niet voor betalen.
met puur geluk gevonden op een chatsitequote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:10 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Gelezen dat het jullie gelukt isHoe hebben jullie dat gefixt?
we hebben een vrij open relatie...van mij mag het hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:25 schreef fokvragen het volgende:
Damn welke? Mag ook via PM...
Kunnen we jouw meisje niet even lenen?
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:30 schreef maickeltje het volgende:
[..]
we hebben een vrij open relatie...van mij mag het hoor.
sites als :
www.flirtmee.nl
www.chatgirl.nl
Wel als jeje in je poepertje laat nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Als ik me verkleed als een vrouw, mag ik dan meedoen?
Homo!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel als jeje in je poepertje laat nemen.
Los van gunnen of niet, zijn een stel...dus een relatie..dus doen we deze dingen samen of niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:13 schreef Flixxy het volgende:
TS leen je vriendin maar, dan kan ik vast een trio doen samen met mijn vriendin. Dan heeft je vriendin het in ieder geval al meegemaakt, gun je haar dat niet?
Ga naar een parenclub of, als je het alleen online wilt zoeken, inschrijven op (betaalde) seksdating sites. Voor mannen alleen werkt dat meestal voor geen meter, voor stellen vaak wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:31 schreef fokvragen het volgende:
Wij zijn een jong (22 en 26 jaar) stelletje (mv) die er een leuk meisje bij zoeken voor een trio. Nu vragen wij ons af hoe we dat het beste kunnen doen? Want dit is een best lastige zoektocht.
We zijn er goed uit en zijn allebei slank en verzorgd..
Zijn hier andere stellen die hier ervaring mee hebben?
Parenclub willen we ook zeker heen gaan. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ga naar een parenclub of, als je het alleen online wilt zoeken, inschrijven op (betaalde) seksdating sites. Voor mannen alleen werkt dat meestal voor geen meter, voor stellen vaak wel.
Als ik me verkleed als een pony, mag ik dan meedoen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Als ik me verkleed als een vrouw, mag ik dan meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |