Ehhh ik heb een foto gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
SconesHoe gaat alles in Verweggistan, Blurred-mademoiselle? Al leuke mensen leren kennen en goed bezig met de studie?
En woei, MI! *jaloers*![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg, wat zouden jullie doen?MP reacties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Haha brings back memoriesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
gooed! al begin ik er ook al wel een beetje naar uit te kijken om weer naar huis te gaanstage gaat goed, ze zijn best tevreden over mijn werk geloof ik
en ik kan het goed vinden met mijn collega's hier. en de stad is nog steeds tof
![]()
Hij zou hier tussen 7 en half 8 zijn...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo: als die ander een afspraak niet is nagekomen ben je niks verplicht denk ik. Heb je een telefoonnummer ofzo? Misschien even laten weten dat je, nu hij zijn afspraak niet is nagekomen, andere reageerders ook een kans gaat geven oids.
[..]
Haha brings back memoriesKlinkt goed gelukkig
Ook al is Thuis Best, je kunt de tijd tot je naar huis mag iig comfortabel overbruggen!
oh nou dan kies ik toch echt wel zelf.quote:
Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef Perruche het volgende:
Hey Rituals, hoe gaat het nou met je eten enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]kwijl kwijl!
Kan er alleen geen prijzen van vinden van die spa.
Nog een TV-meubel, fauteuil.. een tv..quote:
Hadden wij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
waterschademeneer gemaild. Wacht nog even de avond af, Mr.Mo had blijkbaar gezegd dat we er de hele avond zouden zijn, en dan laat ik 't 'm morgen weten.
Jemig, een run op ons laminaat!![]()
Oh, en Vork (je weet wel, van FOK!) koopt ons gasfornuis over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |