quote:Op zondag 12 juni 2011 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Ahgos, Asy, als dat niet in zijn ritme zit en je ruikt niks is het niet zo verwonderlijk dat je niet hebt gekeken, toch? Is mij ook wel eens gebeurd hoor, neem het jezelf niet kwalijk
Ma-ma, wat vervelend zegIk hoop dat vandaag een betere dag voor jullie zal zijn
Ca.ra, lekker genieten, goed joh!
En hier.. Stefheeft
doorgeslapen!!
Hij was wel weer om kwart voor 6 wakker, maar ik tel mijn zegeningen zeg maar
Same here gisteravond, Asy. Lente wilde niet eten en zat om alles te miepen. Pas bij het naar bed gaan (tanden poetens, toet handen en billen wassen) kwam ik erachter. We hebben 'r samen in de houtgreep moeten nemen om 'r te verschonen, zo rood en pijnlijk was het. Gelukkig is het nu weer oke.quote:Op zondag 12 juni 2011 09:09 schreef Asyniur het volgende:
Karin wat klinkt dat gezellig
Ca.ra, hopelijk heb je van je nachtrust genoten en heb je vandaag lekker kunnen uitslapen.
waar waren jullie eten?
Nou ik voel me even een 'slechte' moeder hoor!
Harry wilde gisteren niet gaan slapen. Na een hoop gedoe wel. Vanmorgen doe ik zijn luier uit: had hij (een beetje) gepoept (tandenpoep) en álles was echt knalrood. Ik mocht er niet aankomen.
Waarom heb ik gisteren niet even in zijn luier gekeken...
Fijn dat het bij Lente weer oke isquote:Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Same here gisteravond, Asy. Lente wilde niet eten en zat om alles te miepen. Pas bij het naar bed gaan (tanden poetens, toet handen en billen wassen) kwam ik erachter. We hebben 'r samen in de houtgreep moeten nemen om 'r te verschonen, zo rood en pijnlijk was het. Gelukkig is het nu weer oke.
Wow Stef!Wie weet, Trix..!
Hoe is het met Tessa?
Evie is dus niet de enige die zulke enorme middagdutjes doet?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Sjeemp, Lente slaapt nog steeds, al bijna vier uur. En ze heeft alleen maar ontbeten vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |