abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 09:09:57 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98055254
Karin wat klinkt dat gezellig O+

Ca.ra, hopelijk heb je van je nachtrust genoten en heb je vandaag lekker kunnen uitslapen.
waar waren jullie eten?

Nou ik voel me even een 'slechte' moeder hoor!
Harry wilde gisteren niet gaan slapen. Na een hoop gedoe wel. Vanmorgen doe ik zijn luier uit: had hij (een beetje) gepoept (tandenpoep) en álles was echt knalrood. Ik mocht er niet aankomen.
Waarom heb ik gisteren niet even in zijn luier gekeken...
  zondag 12 juni 2011 @ 09:18:03 #202
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98055307
Ahgos, Asy, als dat niet in zijn ritme zit en je ruikt niks is het niet zo verwonderlijk dat je niet hebt gekeken, toch? Is mij ook wel eens gebeurd hoor, neem het jezelf niet kwalijk :*

Ma-ma, wat vervelend zeg -O- Ik hoop dat vandaag een betere dag voor jullie zal zijn :*

Ca.ra, lekker genieten, goed joh! *O*

En hier.. Stef *O* heeft *O* doorgeslapen!! *O* Hij was wel weer om kwart voor 6 wakker, maar ik tel mijn zegeningen zeg maar ;)
3!
  zondag 12 juni 2011 @ 09:25:33 #203
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98055364
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:18 schreef Incantrix het volgende:
Ahgos, Asy, als dat niet in zijn ritme zit en je ruikt niks is het niet zo verwonderlijk dat je niet hebt gekeken, toch? Is mij ook wel eens gebeurd hoor, neem het jezelf niet kwalijk :*

Ma-ma, wat vervelend zeg -O- Ik hoop dat vandaag een betere dag voor jullie zal zijn :*

Ca.ra, lekker genieten, goed joh! *O*

En hier.. Stef *O* heeft *O* doorgeslapen!! *O* Hij was wel weer om kwart voor 6 wakker, maar ik tel mijn zegeningen zeg maar ;)
*O* voor een doorslapende Stef!

Mja, ik weet het wel, maar voel me toch een beetje rot...
Hij heeft trouwens opeens wel een hoop tanden erbij. Al zijn voortanden zijn er door en ik zie de punt van een kies :Y
pi_98056116
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:09 schreef Asyniur het volgende:
Karin wat klinkt dat gezellig O+

Ca.ra, hopelijk heb je van je nachtrust genoten en heb je vandaag lekker kunnen uitslapen.
waar waren jullie eten?

Nou ik voel me even een 'slechte' moeder hoor!
Harry wilde gisteren niet gaan slapen. Na een hoop gedoe wel. Vanmorgen doe ik zijn luier uit: had hij (een beetje) gepoept (tandenpoep) en álles was echt knalrood. Ik mocht er niet aankomen.
Waarom heb ik gisteren niet even in zijn luier gekeken...
Same here gisteravond, Asy. Lente wilde niet eten en zat om alles te miepen. Pas bij het naar bed gaan (tanden poetens, toet handen en billen wassen) kwam ik erachter. We hebben 'r samen in de houtgreep moeten nemen om 'r te verschonen, zo rood en pijnlijk was het. Gelukkig is het nu weer oke.

Wow Stef! *O* Wie weet, Trix..!

Hoe is het met Tessa?
pi_98056350
Waaa Trix, super! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 12 juni 2011 @ 11:37:57 #206
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98057541
Serpente lief dat je het vraagt :*
Het is weer net zo'n dag als gisteren... haar gekrijs gaat door merg en been. Haar temperatuur is nu heel goed (36,9), maar heb toch een zetpil gegeven, ik weet het echt even niet meer :'( Heb dr nu net tegen haar zin in naar bed gedaan en nu lijkt ze toch stil te zijn..hoop dat ze zo ietsjes vrolijker uit bedje komt....

Voor de kindjes met rode billetjes :*!
Verder even geen puf om te reageren, sorry :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  zondag 12 juni 2011 @ 12:45:53 #207
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_98059734
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Same here gisteravond, Asy. Lente wilde niet eten en zat om alles te miepen. Pas bij het naar bed gaan (tanden poetens, toet handen en billen wassen) kwam ik erachter. We hebben 'r samen in de houtgreep moeten nemen om 'r te verschonen, zo rood en pijnlijk was het. Gelukkig is het nu weer oke.

Wow Stef! *O* Wie weet, Trix..!

Hoe is het met Tessa?
Fijn dat het bij Lente weer oke is
Harry had net weer gepoept. Ik mocht niet poetsen. En ik zag dat het op 1 plek stuk was... :{

Beterschap voor Tessa
pi_98060138
Trix, wat goed! :) Hopelijk zet dit door!

Tessa, beterschap meisje! :*

Harry, hopelijk zijn je billetje snel weer genezen. Kan zo pijnlijk zijn ook he, bah!
En Asy, als je het én niet ruikt én niet verwacht is het heel normaal dat je daar niet meteen aan denkt hoor! Is mij ook al wel eens overkomen. Maar snap je gevoel wel hoor :*
pi_98060509
Wat een ellende, Mama. Ze zit al met al best al een tijdje niet lekker in d'r velletje, he?

Lente ligt ook al op bed, zonder gegeten te hebben. Die wil de hele ochtend alleen maar plakken en viel net tijdens het kleien in slaap. En ik heb nog wel van die lekkere pastasalade gemaakt. Met veel basilicum, tomaat, mozzarella knoflook. :9

Arme Harry. Heb je goed spul tegen kapotte billetjes, Asy?
  zondag 12 juni 2011 @ 14:48:50 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98064300
hmmmm Ssserpente; die salade klinkt echt heeeeeeeerlijk!!!

Ff jompelen voor Stef en Trix: *O* Fijn dattie heeft doorgeslapen!

Arme Tessa; alweer ziek joh! dat houdt ook niet echt op daar he MaMa?
:*

Harry en Asy ook sterkte met de billetjes :*

Wij zijn net met Evie op een speelboerderij geweest en daarna een pannenkoek gegeten... :) Leuk hoor.(alleen had Evie weinig geduld tijdens het eten, dus die pannenkoek hebben we maar snel snel snel naar binnen gewerkt ;))
En nu ligt ze lekker ff een dutje te doen, ben de laatste tijd wel errrg dankbaar dat ze die middagdutjes nog doet..(kan deze zwangere ook af en toe ff bijtanken...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 12 juni 2011 @ 15:33:50 #211
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98066058
Ach die arme kapotte billetjes, Thomas heeft dat ook een keer gehad (ongeveer zelfde verhaal en ik geloof ook ongeveer zelfde leeftijd.... raar dat je dat soort dingen zo snel vergeet he).
Ik heb toen wat vaseline op zijn billen gedaan waar het stuk was, want sudo vond hij toen niet fijn.

We waren bij een Indiaas restaurantje hier vlakbij, Simla. Ik was in engeland altijd gek op Indiaas eten, en zo lang als we in dit huis wonen (2,5 jaar al) roepen we al dat we dat restaurantje eens moeten proberen. Het is een aanrader!

Thomas heeft vanochtend bij mijn ouders nog 45 min geslapen, hij was moe schijnbaar. Maarja, nu is hij wel gigantisch uit zijn ritme.
Ik heb hem iets na 2-en toch maar in bed gelegd, maar hij heeft nog een uur liggen spelen en brabbelen. Nu is het dan eindelijk stil.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 12 juni 2011 @ 15:56:04 #212
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98066947
Hoop dat Harry zn billetjes snel stoppen met pijn doen :*

Serpente: Ze is inderdaad al bijna 4 maanden uit dr doen (verhoging en koorts) en ze heeft vorige week dr bmr prikjes gehad, dus nu is het helemaal feest!
Lente :*

BJ: Klinkt gezellig op de speelboerderij :) Fijn, ook voor jouw, dat ze nog even slaapt in de middag :*

Tessa ligt voor de 2de keer in bed...doet ze nóóit...het was zo'n gigantisch gegil net.. ;( Ze is denk heel moe geworden van het huilen/gillen/krijsen...
Duimen jullie mee dat ze zo vrolijk haar bedje uitkomt?
pi_98069130
Sjeemp, Lente slaapt nog steeds, al bijna vier uur. En ze heeft alleen maar ontbeten vandaag.
pi_98069642
O, ze is wakker. Klein, gloeiend kacheltje met knálrode wangen. Ze is wel vrolijk gelukkig.

Maar vroeg avondeten dan.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:16:09 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98070230
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Sjeemp, Lente slaapt nog steeds, al bijna vier uur. En ze heeft alleen maar ontbeten vandaag.
Evie is dus niet de enige die zulke enorme middagdutjes doet?
wat is normaal bij jullie dreumesjes? Als wij smorgens de deur uit zijn geweest; haalt Evie vrij regelmatig de 3 uur (!), terwijl ze anders na 2 uur ook vaak wel weer wakker is...
In mijn omgeving ken ik eigenlijk maar weinig kindjes die zo lang slapen, en krijg vaak verbaaste reacties...
  zondag 12 juni 2011 @ 17:23:13 #216
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_98070511
Thomas slaspt meestal rond de 1 tot 1,5 uur. Als hij langer slaapt is het voor mij een teken dat er wat aan zit te komen. Tandjes, oorontsteking, 'zomaar' even niet lekker.... dat werk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_98070575
Vier uur is wel erg extreem, maar drie uur, hoewel meestal tweeënhalf, komt hier ook regelmatig voor.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:49:15 #218
100412 mefke79
komt goed!
pi_98071815
:W

Ik kom even snel zwaaien zonder bij te lezen.
Driekus vindt op zich zijn broertje wel lief, zolang ie maar niet huilt. Dan worden er deuren dichtgemaakt en vraagt ie zich hardop af waarom de baby toch moet huilen. Verder krijgt Tienus regelmatig kusjes en aaien over zijn bol. Echt jaloers gedrag hebben we nog niet gezien, wel kopieergedraag (Tienus huilt, Driekus doet em vanuit zijn bed echt precies na).
Ik moet nog boven blijven en je merkt wel dat dat veel te weinig ruimte is voor onze Driekus. Dus die gaat regelmatig beneden spelen en ook familie springt bij om met em buiten uit te kuren. Kortom, valt nog niet tegen zo de eerste dagen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98071834
Lars slaapt vaak ruim 2 uur smiddags.

Hij is nog steeds niet lekker, 39,5 koorts.
Gelukkig heeft ie nog puf genoeg om te proberen of meikes wandelvierdaagsemedaille ook in het slot van de deur past, dus dat scheelt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 12 juni 2011 @ 19:43:29 #220
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98076615
Mefke: Nogmaals van harte gefeliciteerd met Tienus *O* :* Veel geluk met zn 4-tjes O+ Driekus grote broer :D O+

Beterschap voor Lars :*

Slapen: Tessa slaapt normaal maar een half uurtje op een dag en lijkt daar ook echt genoeg aan te hebben..

Tessa heeft vandaag wel veel geslapen, zelfs 2 keer! Bij elkaar 3,5 uur :D Ze werd godzijdank na haar 2de slaapje vrolijker wakker en we hebben lekker samen de rest van de tijd doorgebracht op de bank met het zandkasteel aan O+ Ik merk dat ze zich nog niet helemaal goed voelt, want ze wilt dr tut heel veel in (normaal spuugt ze m echt uit als ze uit bedje komt en wilt hem daarna ook echt niet meer :D )
pi_98076819
Goed om te lezen dat het te doen is met Driekus, Mef! En wat grappig dat ie de deuren dichtmaakt! :D Doe je nog 'ns een fotootje van Tienus? O+

Fijn dat ze lekker lang geslapen heeft, Mama, da's iig goed voor zieke meisjes.

Lente heeft 39.6 graden koorts. ;( Maar ze is zo lief, met d'r rode wangetjes. O+
  zondag 12 juni 2011 @ 19:52:02 #222
343920 ma_ma
Mama's kleine liefje
pi_98077050
Ach jeetje en nu Lente koorts :{ Beterschap kleine meid :*
pi_98077395
Oh, vergeet ik Lars: jij ook beterschap, ventje! Gelukkig ben je nog tierig genoeg! :D
  zondag 12 juni 2011 @ 20:09:48 #224
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98077926
Lars arm mannetje; wat balen dat je ziek bent... ik hoop dattie snel opknapt Karin :) en over een week gaan we gezellig samen meeten bij Poppedein ;) Ik mail je nog wel ff.

MaMa; sneu dat Tessa niet fit is.... wel fijn dat ze goed heeft geslapen vandaag. Die energie heeft je meisje ook hard nodig om op te kunnen knappen..

Lente is kiesjes aan het krijgen Ssserpente? de hoeveelste zijn het? en dat is niet leuk.

Jullie allemaal een dikke :*

Mefke; Driekus is gewoon nu echt echt echt grote broer joh! Fijn dat je omgeving je een beetje helpt... hoop dat je snel weer wat op de been bent.
Hoe is het met Tienus? en heb je heeeeeeeel toevallig ook een foto van je 2tal samen??? ik vind die foto's altijd zo speciaal!

wij gaan morgen even bij Pake en Beppe op bezoek op de camping... (mits het niet regent). Vind Evie vast wel even leuk. Beetje rondstruinen in de bush bush van Diever ;)
:+
pi_98078280
Beterschap voor de niet fitte kinders!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')