abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 19:54:55 #101
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97901469
Troel, ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik positief ben/blijf, ik voel me best een zeurpiet eigenlijk.. Maar toch thnx :* Hoe is het daar?

Aoraki, crap! Dan meen je niet! En dan, wtfz, augústus? Enórm fijn dat je elders terecht kunt, ik zou het idd ook zo doen als ik de kans kreeg..

Chan, haha, de magnetron :D lekker ding O+

En ik ging dus echt bijlezen enzo, en heel uitgebreid reageren and such.. Maar mijn ogen vallen nu al dicht gewoon, dus ik geloof dat het nog even moet wachten. Sowwy ;)
3!
pi_97901619
Trix, wat stoer op de pot! Wat balen van die nachten :* want dat breekt je echt op!

Aoraki, men wat een wachtlijst... ik zou idd ook elders proberen. Succes!

Magnetron is hier *vingertje in de lucht* piep piep, piep piep.
(ik heb vaak af staan tellen bij dat ding voor de melk met Iris op de arm en mn vinger in de lucht)
Fake it till you make it...
pi_97901983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:47 schreef Troel het volgende:
trix :)

Ik vind het zo knap hoe je toch elke keer weer zo positief bent, ondanks dat je zo moe bent.

Super :)

Dit! :* Fijn dat je erg kan genieten en ook de hele fijne momenten ziet en kan koesteren. Kan me nl best voorstellen dat dat soms even moeilijk te zien is
En wat knap dat hij het op het potje deed :o :o

en ben helemaal vergeten jarige Tess en Ko te feliciteren: gefeliciteerd kleine grote peuters! *O* *O* *O* O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:13:58 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_97902452
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef Incantrix het volgende:
Troel, ik heb eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik positief ben/blijf, ik voel me best een zeurpiet eigenlijk.. Maar toch thnx :* Hoe is het daar?

Jochem heeft genoten van de afgelopen dagen dat we Poesie hier in huis hadden (asielkat die helaas morgen weer teruggaat omdat ik hem niet kan bieden wat hij wil, namelijk veel en vrij naar buiten, met behoorlijk agressief gedrag tot gevolg). Hij is echt ontzettend opgeleefd de afgelopen dagen en het zal best even doorzetten worden voor hem, want het duurt nog wel even voordat er weer wat nieuws in huis komt (heb wat op het oog, maar die zijn nog niet richting de 10 weken, dus dat duurt nog wel een week of 4 voordat die hier thuis komen).
Verder kan hij naast een twee drie ook een twee hukkakee doen O+ Zijn taalontwikkeling is niet erg denderend, maar hij weet je prima duidelijk te maken wat hij wil :P En ergens vind ik het ook wel prettig, het is tenslotte voor de laatste keer zo'n kleintje he :) Hij rent, klimt en kruipt wel alsof het niets is, alhoewel hij als hij moe is wel minder goed loopt nog vanwege zijn rechterbeentje. Morgen naar de orthopeed voor de laatste controle. En hij kan inmiddels zelf de trap op en af enzo en hij ligt in een peuterbedje en het is gewoon een heerlijk ventje O+
Hij is zo heerlijk anders dan Ruben, RUben is niet zo van de wilde spelletjes met rondjes draaien in de lucht en vliegtuigje spelen enzo en Jochem vindt dat prachtig, dus ik kan daar echt van genieten :)

(en sorry voor het lange verhaal, ik lees hier wel altijd mee, maar heb soms gewoon de puf niet om overal op te reageren)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juni 2011 @ 20:19:33 #105
95408 Incantrix
pi_97902749
Wat leuk om te lezen, Troel! Jochem klinkt echt als een blij manneke zo, echt lief! Taalontwikkeling, och, het komt vanzelf :) Wel heel gaaf dat hij zo blij wordt van een huisdier, ik hoop echt dat hij de vier weekjes wachten vlot doorkomt :)

En Poppejans en Troel, zulke berichten zul je ook niet zo snel an me lezen om half 4 's-nachts ;)
3!
pi_97903286
Ik heb ook even snel teruggelezen:

Oeke gefeliciteerd met Ko!

En Vicky natuurlijk met Tess, ik ga jullie hier wel missen.

Trix :o wat enorm knap van Stef. Ben benieuwd of hij dat nu ook vaker gaat doen. Wat ontzettend vervelend dat hij maar blijft aanmodderen met slapen.

Troel, klinkt goed! Tsja, de taalontwikkeling is hier dus ook niet echt aanwezig. Wij hebben goede hoop dat de buisjes daar wat verbetering in brengen, alhoewel ik denk dat het hem ook niet heel erg interesseert. Hij is meer van het observeren.
pi_97904603
Tess, Kobus en Morris, nog gefeliciteerd!!!! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_97904708
Stef sproeit op een potje :o *O* .

En een :* voor de zware nachten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:14:19 #109
95408 Incantrix
pi_97906675
Ik ben ook erg benieuwd naar zijn toekomstige sproeigedrag ;) Ik verwacht er weinig van hoor, maar voorheen gebruikte hij zijn potje als een soort van wheelybug, dan ging hij erop zitten, zichzelf vooruit sloffen en onderwijl naar alle omstanders zwaaien en 'da-da!' roepen, alsof hij op reis ging met zijn stoomboot ofzo :') Dat hij nu dus beter snapt waar dat ding voor is vind ik eienlijk al enórm stoer ;)
3!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:32:30 #110
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97908186
Stef op een potje??? Wat knap zeg!!!!

En ik doe gewoon even net of de fok-wet niet bestaat en meld dat Esmee al 2 nachten zomaar ineens doorslaapt *O* Ik voel me ineens weer meer mens :)

En vanavond kreeg papa straf omdat ie een stukje banaan van haar pikte. "Papa tout!!! wc titteh!" (ze moeten bij ons voor de wc deur zitten als ze iets stouts gedaan hebben)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:03:48 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97910459
Stiemie, wat fijn!

:o Nav de discussie hier van de week hebben we hier ook maar besloten eens door te pakken en Oscar zowel bij het middag slaapje als 's avonds zonder fles (flink aangelengde) melk naar bed te brengen.
En vanmiddag was het nog heel even mopperen, vanavond heeft hij er niet eens om gevraagd! *O*
Hopen dat dat morgen ook weer zo is. ;)

(Op het kdv sliep hij sws ook al zonder fles, dus het was puur gewoonte hier. ;) )

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 08-06-2011 22:09:34 ]
pi_97910828
Goed zo Oscar! En goed zo be!!

Nu Stef nog rustig de nacht door....maar hij zit al wel op het potje....en doet ook nog wat!
Knap hee!!!!

Aoraki, wat balen zeg!!!

Stiemie!!!! Wow! Dat is fijn! En haar praatskills mogen er ook wel wezen...goeiemorgen zeg

Lars ging vanmiddag face forward op de tegels, uiteraard op zijn tandjes die tot voor kort los zaten....het bloedde wat, en Lars was ook wel verdrietig, maar was gelukkig snel af te leiden,alleen heeft ie nu een dikke lip.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:10:04 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97910966
Oei, wat rot van die val Karin! -O-
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:12:58 #114
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97911230
Ik val er ook maar weer eens even middenin!

Vicky, van harte met je mooie grote kleine meisje! *O*

Toel, wat leuk om weer eens wat over jou en je mannen te lezen! O+

*O* voor Spetter Stef!

Aoraki, balen dat Thomas koorts had! Hoe is 't nu met hem? Fijn dat je in een ander ziekenhuis toch eerder aan de beurt bent!

Stiemie, fijn dat Esmee weer wat beter slaapt! Ik geloof meteen dat je je meer mens voelt!

BE, wat goed dat Oscar het zo goed oppakt! *O*

Brr Karin, wat rot! Hoe gaat het nu met Lars? Is er nieuwe schade aan zijn tandjes? :*

Wij hebben vanochtend de 'gecorrigeerd 1 jaar' controle van Emma gehad. (Ja Stiemie, ze is al een tijdje 1! }:| _O- )
Ze kreeg 'een 10 met een griffel'! :o Man, ik zat te glunderen van trots. O+
We hoeven over een jaar pas weer terug te komen, dan krijgt ze een psychologische test en een test om te kijken hoe 't qua motoriek gaat.

Ik heb een groen kind!

Specs: 7815 gram & 72,5cm.

Emma geeft tegenwoordig hele shows in haar box in de keuken. Ze maakt zelfs buigingen! _O-
En ja, we zijn haar hysterisch aan het aanmoedigen. :')
A grand adventure has begun.
pi_97911744
Shrek Emma! Goed zeg!!! Jullie hebben ook maar een kanjer de wereld omgeslingerd hoor!
Ik kan het filmpje niet bekijken op de iPad, iets met instellingen weet ik veel.

Ik durf niet te voelen aan de tandjes van Lars.
Tandvlees erboven is wat dik en stuk.
Ook maar even niet gepoetst, morgen maar even beter kijken.....
Wat ook suf hè, dattie er precies weer op valt.
pi_97912403
Emma, mooie voorstelling hoor :). En groen *O*

Auw Lars... Karin, ik zou er ook niet aan voelen geloof ik... brrr.

Iris gaf me vanmorgen ene kopstoot en ik zette haar op de grond, maar ze maakte er een soort stervende zwaan act van, *kets* met haar kop op de grond. Ik dacht eerst dat het haar mond was, maar gelukkig alleen voorhoofd...

Oscar zonder fles *O*

Esmee *O* ga zo door meid. En papa's die banaan pikken die mogen inderdaad even op het strafplekje ;)
Fake it till you make it...
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:27:01 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97912454
Emma! Wat gaaf zeg! *O*
pi_97912758
Huh Iris, ben je in het vorig leven een bokje geweest, dat je kopstoten uitdeelt???
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:33:36 #119
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_97913131
Ja nou Keshet het is gewoon kleine Emma en die blijft gewoon leuk klein enzo jah dus die is helemaal niet allang 1 :( ;) :@ Maar wat een prachtige lijn zeg van je meiske!

Karin ik zou ook niet durven voelen hoor... Veel te bang dat ze dan juist los gaan zitten

BE kijk eens wat goed! Gewoon flesloos! *O* Goed zeg Oscar!

Iris ook al een kopstoot :X Het blauwe ei op Esmee haar voorhoofd is net weer weggetrokken (lag leve de vallen en stoten gel :X ) ze ontdekte dat je beter eerst je voeten kan doen als je zelf uit de kinderstoel klimt...
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:43:24 #120
95408 Incantrix
pi_97914025
Gatver, Lars, niet weer! -O- :* Wat naar, Karin!

Keshet, kijk nou!! *O* *O* Geweldig zeg! :*

BE, je inspireert me. In plaats van verder afbouwen heb ik nu -boldly- met lief besloten vannacht cold turkey te gaan qua papfles :o Eens kijken of we vannacht nog steeds zo dapper zijn :+ Nouja, de nachten zijn toch al dikke bagger, dus nouja :P
3!
pi_97914185
*O* wat goed van Oscar!

Ik hoop dat het jullie ook lukt Inca! :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:48:06 #122
95408 Incantrix
pi_97914364
:* Vicks, wens jullie ook een fijne nachtrust :*
3!
pi_97914516
Gaat redelijk tot goed. Gisteravond was ze aan het tutten met slapen, maar mijn moeder pastte op. Om 1.45 werd ze hoestend wakker. Beetje water gegeven en d'r weer toegestopt, echter ze was niet van plan te gaan slapen geloof ik want toen ik wegliep was het huilen. Ik had geen zin om heen en weer te lopen maar ook niet om op een tuinkussen te liggen. Ik heb mijn matras naar haar kamer versleept en ben naast d'r gaan liggen.Vond ze wel heel erg gezellig maar ze is wel meteen gaan slapen tot 6.10
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97914615
Succes incantrix!
Ik vind het zo naar voor jullie dat het zo moeizaam gaat met slapen van Stef....
Voor jullie maar ook voor hem, want slecht slapen is zoooo'n aanslag op je functioneren
Ik hoop echt echt echt dat het toch maar snel beter zal gaan.
Ik heb respect voor hoe je ermee omgaat, hoe je erin staat en hoe je vanalles probeert om het om te buigen
Dikke knuffel!
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:09:20 #125
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97915814
Ow veel te veel om op te reagere, maar succes voor degenen met de (mogelijke) rotnachten! :Y

Och en dan Lars alweer op zijn mond gevallen... :{

Tess, nog van harte gefeliciteerd joh! *O*

Wat is Emma snel zeg! :o

En wat goed van sproeiende Stef zeg!

Ca.ra, ik bedoelde ook niet dat je hem moest breken. Mijns inziens zit er nog altijd een wereld van verschil tussen houdgreep/klappen/dwangvoederen en gewoon warm eten aan blijven bieden ipv brood, Zeker als je zegt dat hij wel iets eet van jouw bord.
Harry heeft een eigen bord, maar als hij wil proeven van het mijne (of van papa) dan krijgt hij dat ook. Idem voor brood. Mijn schoonouders gebruiken als 'boterham-voer-tactiek' dat ze het brood ergens in stukjes neerzetten en dan komt hij af en toe een stukje halen of zij lopen hem achterna en duwen hem af en toe iets in de mond. Ik ga dat niet doen. Ik heb geen zin en tijd om de hele middag achter mijn kind aan te lopen met stukjes brood :@
(Gepureerde dikke) soep is hier trouwens een groot succes :Y . Inderdaad met brood in soppen of gewoon voor het warme eten. Harry eet het 9 van de 10 keer goed, zelfs als er broccoli in zit (die hij dus in zijn geheel weigert te eten).
als je receptje wil, dan laat maar weten

Zo en nu ga ik mijn bed opzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')