abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97833185
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #6!

Woningcorporatie Nijestee bouwt op dit moment 345 woonstudios op het Bodenterrein.
Deze studios zijn bedoeld voor jongeren tot 26 jaar en bestaan uit volledig zelfstandige wooneenheden van 28m2.

Op het moment zijn 3 van de 5 blokken opgeleverd.

Enkele linkjes:
Bouwtekening
Info over de huur
vanderwiel
Foto's van tijdens de bouw 1 (januari)
Foto's van tijdens de bouw 2 (april)

Blok 1 (opgeleverd)
Erwindeen
RTS91

Blok 2 (opgeleverd)
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht

[ Bericht 10% gewijzigd door Ml-etje op 11-06-2011 20:41:14 ]
pi_97840435
Nou hopelijk zullen al die kleine probleempjes snel opgelost zijn en kunnen er weer leuke plaatjes van de inrichtingen geplaatst worden *O* Ik ben een stille volger van deze reeks :@

Tevens laatste paar posts uit vorige deel:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef toenie het volgende:
Dat kan ook, was een vrij hol geluid. Luiken had ik nog niet eens zo bedacht, dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn geweest.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef linda-88 het volgende:
@ loecje: Ja klachten afhandelen blijkt niet zo makkelijk te gaan hier.. zit al vanaf het begin met een deuk in mn deur en hoor er steeds niks van... elke keer als ik bel naar NDEA zeggen ze ik geef het door aan het verantwoordelijke bedrijf..
Vanochtend belde eindelijk iemand dat ie vanmiddag naar mn deur komt kijken..nou ik ben benieuwd of er nu eindelijk een nieuwe deur in komt..ze zijn wel druk bezig met deuren vervangen, hopelijk die van mij ook!

[ Bericht 54% gewijzigd door 3Dino op 07-06-2011 16:57:05 ]
pi_97841233
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
draw a line and life above it
pi_97841311
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef 3Dino het volgende:
Nou hopelijk zullen al die kleine probleempjes snel opgelost zijn en kunnen er weer leuke plaatjes van de inrichtingen geplaatst worden *O* Ik ben een stille volger van deze reeks :@

Tevens laatste paar posts uit vorige deel:

[..]

[..]

Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_97843381
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
Je bedoelt op 45.7? Anders zou ie naar beneden zijn gegaan..
Maar zo'n stijging heb ik ook..
pi_97843457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Jouw meter is omlaag gegaan? Niets van zeggen O-)

Mijn warmte-meter (nummer 2 in de meterkast) gaf op 15 april 21,3 kWh aan en staat nu 7 juni op 101,1 kWh. Dat is dus bijna 80 kWh, terwijl ik nog nooit gebruik heb gemaakt van warmte!

80 kWh * 0.0036 = 0,288 GJ * 27 euro = ¤ 7,78 in 53 dagen
Dit is ¤ 53,55 per jaar

Ik heb Rendo/NDEA even gebeld en gevraagd waarom dit niet achter de komma is gebleven, zoals werd aangegeven tijdens de voorlichting. Hierop had hij geen antwoord, maar hij zei wel dat het normaal was dat de meter uitsloeg, omdat er constant warm water circuleert door de studio's.

Nu stoken ze nog gedeeltelijk op gas, waardoor het water dat circuleert een hogere temperatuur heeft en wij dus meer betalen. Zo gauw dit niet meer nodig is en de "duurzame" installatie het volledig over heeft genomen, zal het water minder warm worden rond gepompt. Als dit het geval is, zou de meter dus minder snel moeten oplopen.

Hoorde ik nou ook mensen bij wie de meter nog steeds op hetzelfde niveau staat als toen ze de studio´s voor het eerst betraden?

Van wie zijn trouwens de netwerken mmjl91 en H220N53FCA0?

Groetjes
pi_97844567
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:P
Oeps my bad, nu gefixt. :P Moet het wel in de OP anders, daardoor ging ik de mist in :'(
pi_97849379
Hebben er mensen uit blok D ook geen stroom?
pi_97851176
ik heb weer stroom zonder lekkage. *O*
en mijn modem doet het na een fohnbeurt ook weer!!
lekkage kwam van een aansluit ring. schijnt al bij veel mensen problemen te geven(ik was al nr 5 in een week). de ringen zijn waarschijnlijk in de fabriek te strak aangedraaid.
dus kijk ff af en toe in je meterkast!

die stroom/water/warmte kosten gaan nog hard oplopen heb ik het idee...
volgens mij mogen we alvast gaan sparen voor de eind afrekening want dat voorschot is alleen voor warmte al niet voldoende!

wanneer is er weer zo'n bijeenkomst van RENDO/NDEA? ik wil nog een poging doen bij die bijeenkomst. als ik daar weer onzinnige antwoorden krijg ga ik ermee naar nijestee. ik heb geen zin in een idiote eindafrekening.

[ Bericht 12% gewijzigd door loecje op 07-06-2011 19:39:50 ]
pi_97864846
Als ik dit allemaal zo lees, en mijn meters stijgen ook te snel, dan ben ik echt bang voor een dikke vette rekening aan het eind van het jaar.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_97873790
Begin wel een beetje moe te worden van Rendo, lijkt wel of ze er de ballen verstand van hebben....
pi_97949986
ik heb klacht over RENDO/NDEA naar Henk de Groot(Bewonerbeheerder) gestuurd.
dat is degene van wie we het mailtje over de inbraken kregen.

Ik heb ook de lijst met opleverpunten die ik naar RENDO/NDEA heb doorgegeven meegestuurd... (o.a. beschadiging in de badkamer bij mij waar ik nog niets over gehoord heb, ontbreken van fietsenrek voor bezoekers, gangplaten boven en nog wat kleine dingen)

het antwoord hierop:
quote:
Je bericht heb ik ontvangen op 6 juni jongstleden. Dank voor het doorgeven van je opleverpunten. Ik heb ze gemeld bij onze projectleider. Er zal in ieder geval onderzoek worden gedaan naar de geluidsisolatie van de studio's.

De gebrekkige / slechte dienstverlening van RENDO/NDEA die u heeft ervaren, heb ik gemeld als een belangrijk minpunt waar op korte termijn wat aan moet gebeuren.
dus als meer mensen klachten hebben over RENDO/NDEA, nijestee is er mee bezig.
maar extra mailtje van nog niet opgeloste opleverpunten of over RENDO/NDEA kan vast geen kwaad. dan weten jullie ook ff wie je een mailtje kan sturen ;)
pi_97950691
@ Loecje: Slim idee om die man te mailen! Doe ik ook eventjes denk ik, hoe meer mensen het doen, hoe beter lijkt me. Hopelijk komt er idd onderzoek naar de geluidsisolatie..gelukkig heb ik niet hele lawaaierige buren maar als er veel mensen over de vloer zijn en ik heb geen tv/radio aan hoor je het gepraat best goed.. Heb je trouwens ook vertelt over de warmtemeter?
pi_97951020
Dinsdag avond rond een uur of 6 valt de stroom in blok E en D uit. tot uur of 10 dacht ik. (leuk ook als je net wil gaan koken)

Vandaag 9-6-2011 valt de stoom weer uit.
Not cool....
pi_97953965
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel fijn zou vinden als er op twee of meer plekken een verlaagde stoeprand zou zitten. Als ik de deur van het fietsenhok achter me dichttrek, stap ik eigenlijk altijd gelijk op de fiets, maar moet dan eerst mijn band even laten ervaren hoe hoog de stoep is.. Toch niet altijd even prettig.
:: Toenie ::
pi_97954645
over de warmte meter heb ik nog niets over verteld aangezien alles wat ik daarover weet via via heb gehoord (met name via hier)
dus misschien dat degene die het verhaal van RENDO/NDEA zelf hebben gehoord daar iets over willen melden?
ik ga (als ik tijd heb) dit weekend RENDO/NDEA daarover te mailen zodat ik het antwoord letterlijk op papier heb staan(als ze tenminste terug mailen)

stoeprand heb ik in mijn lijstje staan, dat stoort mij ook en ik zag paar weken terug ook al iemand met een rolstoel ruzie hebben met de stoeprand, die is echt hoog en dat zonder op/afritten.

maar de bezoekersfietsen/brommers vind ik ook storend. ik meld mijn bezoekers dat ze de fiets ff naast de studio's moeten zetten. ik denk tenminste dat het betegelde stuk voor bezoekersfietsen bedoeld is. maar er staat geen fietsenrek zoals in de papieren omschreven staat.
er zou maar brand zijn.. lekker al die fietsen waar je je dan doorheen moet worstelen.
pi_97954725
quote:
13s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Ebb het volgende:
Dinsdag avond rond een uur of 6 valt de stroom in blok E en D uit. tot uur of 10 dacht ik. (leuk ook als je net wil gaan koken)

Vandaag 9-6-2011 valt de stoom weer uit.
Not cool....
is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?
lijkt me niet helemaal de bedoeling. ik heb dinsdag nergens last van geahd (blok B)
pi_97955318
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag

Voor de rest bevalt het me prima trouwens :P
pi_97955909
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef loecje het volgende:

[..]

is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?
lijkt me niet helemaal de bedoeling. ik heb dinsdag nergens last van geahd (blok B)
Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.
Vandaag geen idee.
Ik neem eigenlijk aan dat we er nog bericht van krijgen? (of niet..)
pi_97956056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef toenie het volgende:
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag

Voor de rest bevalt het me prima trouwens :P
nee in het fietsenhok horen ze al helemaal niet. daar staat het nu ook al vol.
daarom, fietsen gewoon buiten maar dan rechts naast de studio's, daar zit zo'n betegeld stuk.
ik had begrepen dat daar fietsenrekken kwamen voor bezoekers. maar die staan er nog steeds niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Ebb het volgende:

[..]

Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.
Vandaag geen idee.
Ik neem eigenlijk aan dat we er nog bericht van krijgen? (of niet..)
als je zelf er niet achteraan belt ga je zeker geen bericht krijgen. ik verwacht niet dat NDEA uit zichzelf iets van zich laat horen. ze weten amper dat wij bestaan laat staan bericht terug sturen.

anders stuur je ook een mailtje naar Nijestee hierover? je weet nu wie je kan lastig vallen daar ;)
pi_98036885
Ik ben echt heel blij met mijn studiootje maar moet toegeven dat ik best wel baal van de vloer haha! Vooral de kleur staat me niet zo aan. In mijn vorige kamer had ik precies dezelfde meubelen en was ik echt heel blij met mijn inrichting, maar het oogt nu saai, alsof het niet bij elkaar past ofzo :P
pi_98038215
Topic was al verreekst
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98038267
ik vind de vloer wel oke qua kleur, gewoon neutraal...
minder vind ik dat de vloer nog steeds afgeeft. en de lichte plekken die ontstaan als er water op de vloer heeft gelegen (onder bloempotten enzo.)
pi_98039415
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Topic was al verreekst
Waarom staan de vorige topics niet meer in de OP? Vond het af en toe nog wel eens handig om terug te bladeren..

Edit: Laat maar, k heb het al gevonden :)

[ Bericht 14% gewijzigd door toenie op 11-06-2011 21:19:21 ]
pi_98040316
voor de mensen die het nog niet kunnen vinden:
op de TT klikken voor de gehele lijst
of met het pijltje voor de titel kan je nu terug naar het vorige topic (reeks)

[ Bericht 15% gewijzigd door loecje op 12-06-2011 23:40:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')