quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef toenie het volgende:
Dat kan ook, was een vrij hol geluid. Luiken had ik nog niet eens zo bedacht, dat zal het waarschijnlijk ook wel zijn geweest.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:49 schreef linda-88 het volgende:
@ loecje: Ja klachten afhandelen blijkt niet zo makkelijk te gaan hier.. zit al vanaf het begin met een deuk in mn deur en hoor er steeds niks van... elke keer als ik bel naar NDEA zeggen ze ik geef het door aan het verantwoordelijke bedrijf..
Vanochtend belde eindelijk iemand dat ie vanmiddag naar mn deur komt kijken..nou ik ben benieuwd of er nu eindelijk een nieuwe deur in komt..ze zijn wel druk bezig met deuren vervangen, hopelijk die van mij ook!
Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:Pquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef 3Dino het volgende:
Nou hopelijk zullen al die kleine probleempjes snel opgelost zijn en kunnen er weer leuke plaatjes van de inrichtingen geplaatst wordenIk ben een stille volger van deze reeks
![]()
Tevens laatste paar posts uit vorige deel:
[..]
[..]
Je bedoelt op 45.7? Anders zou ie naar beneden zijn gegaan..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
Jouw meter is omlaag gegaan? Niets van zeggenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:42 schreef lurb het volgende:
Zo raar! Toen ik mijn meterstanden ging doorgeven stond meter 2 op 457 en nu meer dan een maand later staat hij op 180. Is het verstandig om hierover te bellen met RENDO?
Oeps my bad, nu gefixt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Dit zijn niet de posts uit het laatste deel, haha! Dit is uit deel 4, laatste post komen uit deel 5:P
dus als meer mensen klachten hebben over RENDO/NDEA, nijestee is er mee bezig.quote:Je bericht heb ik ontvangen op 6 juni jongstleden. Dank voor het doorgeven van je opleverpunten. Ik heb ze gemeld bij onze projectleider. Er zal in ieder geval onderzoek worden gedaan naar de geluidsisolatie van de studio's.
De gebrekkige / slechte dienstverlening van RENDO/NDEA die u heeft ervaren, heb ik gemeld als een belangrijk minpunt waar op korte termijn wat aan moet gebeuren.
is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:01 schreef Ebb het volgende:
Dinsdag avond rond een uur of 6 valt de stroom in blok E en D uit. tot uur of 10 dacht ik. (leuk ook als je net wil gaan koken)
Vandaag 9-6-2011 valt de stoom weer uit.
Not cool....
Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:17 schreef loecje het volgende:
[..]
is het ook gelukt dit ergens te melden? bij RENDO/NDEA of Nijestee?
lijkt me niet helemaal de bedoeling. ik heb dinsdag nergens last van geahd (blok B)
nee in het fietsenhok horen ze al helemaal niet. daar staat het nu ook al vol.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef toenie het volgende:
Bezoekersfietsen in het normale fietshok vind ik persoonlijk ook wat onhandig. Heb nu af en toe ook al eens dat het helemaal vol staat en dat de fiets gewoon ergens aan de zijkant moet staan... wat dan eigenlijk niet mag
Voor de rest bevalt het me prima trouwens
als je zelf er niet achteraan belt ga je zeker geen bericht krijgen. ik verwacht niet dat NDEA uit zichzelf iets van zich laat horen. ze weten amper dat wij bestaan laat staan bericht terug sturen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Ebb het volgende:
[..]
Er hebben dinsdag mensen met NDEA gebeld en ze hadden toen dacht ik een monteur gestuurd.
Vandaag geen idee.
Ik neem eigenlijk aan dat we er nog bericht van krijgen? (of niet..)
Waarom staan de vorige topics niet meer in de OP? Vond het af en toe nog wel eens handig om terug te bladeren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |