Ik heb er zojuist een gehaald.... vond het opvallend grote, dikke vissen, de structuur ietswat aan de stevige kant maar de smaak was heerlijk zacht. Nog meer mensen die hem al gehad hebben?quote:Na vandaag kun je weer volop Hollandse Nieuwe eten. Vandaag wordt het eerste vaatje geveild op de Scheveningse visafslag. Vers, gezond en altijd lekker op een roggenbroodje, in een zomerse salade, gecombineerd met rode bietjes en stukjes appel of natuurlijk op zijn Hollands uit de hand met een uitje. Dit jaar kunnen we zelfs meer haring eten dan vorig jaar, vissers mogen in 2011 10 procent meer vangen dan vorig jaar. Op naar de visboer!
Oh kut, dan zijn ze vanmiddag vast nog niet in Enschede te koop.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:07 schreef Gravedigger het volgende:
HOAX. Het eerste vaatje moet nog geveild worden. Dus je kan nooit een nieuwe hebben gegeten!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:07 schreef Gravedigger het volgende:
HOAX. Het eerste vaatje moet nog geveild worden. Dus je kan nooit een nieuwe hebben gegeten!
http://www.eenvandaag.nl/(...)uwe_weer_in_het_landquote:Vandaag wordt in Scheveningen traditioneel het eerste vaatje Hollandse Nieuwe geveild. Dit betekent dat de haring ook weer te koop is in de supermarkt en bij de visboer. Met of zonder uitjes, licht gepekeld of zwaar gezilt: Nederlanders zijn dol op de maatjesharing. Maar hoe Hollands is onze haring eigenlijk nog?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:07 schreef Gravedigger het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[..]
http://www.eenvandaag.nl/(...)uwe_weer_in_het_land
Uiteraard, en dan alleen eentje die vers voor je neus schoongemaakt isquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:10 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
![]()
Je moet je haring trouwens niet in de supermarkt kopen.![]()
Alleen bij de visboer.
Ik ben er iig wel erg benieuwd naar , en zodra ik hem zie , de nieuwe dan, ga ik hem proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ah shit, dacht dat ik goed had gezocht maar hier mag een slotje op dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |