abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97877332
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:41 schreef Metaan het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het de meest bekeken duitse nummers ooit zijn. De meest objectieve lijst die we hebben.
Wat iemand van de hoogst genoteerde nummers vindt moet hij of zij vooral zelf weten.

Net als de hitparade ook niet de smaak van degene die hem produceert reflecteert. Mag ik toch hopen.
Denken? Die lijst heb je ergens vandaan, dus het zullen wel de meest bekeken nr's op YT zijn. Maar de vraag blijft staan, wat wil je met dit soort lijstjes aantonen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_97877680

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:06 schreef bas-beest het volgende:

[..]

...wat wil je met dit soort lijstjes aantonen?
Dat meer mensen Het gros van de youtubekijkers meer van slechte muziek houden dan van goede muziek
pi_97877717
Ach, het ziet er (ondanks een zekere eentonigheid) nog altijd minder beroerd uit dan 'onze' variant, met Yes-R en gelijksoortige drek bovanaan de lijst. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2011 10:28:31 ]
pi_97889978
Peter Maffay - Du _O_
pi_97893226

mijn favoriete duitse nummer.

edit: dit is nu een 'awesome duitse muziek topic' (wachten op de grapjas die tokio hotel post)
pi_97897516

Bizar goede video van Bushido die sinds 8 dagen alle Duitse klik records breekt.
2 miljoen kliks in een week.

Loopt dus deze zomer nog zo de Eeuwige Duitse top 10 in.
pi_97974932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:38 schreef Metaan het volgende:

Bizar goede video van Bushido die sinds 8 dagen alle Duitse klik records breekt.
2 miljoen kliks in een week.

Loopt dus deze zomer nog zo de Eeuwige Duitse top 10 in.
Dat viel me ook al op dat deze video zoveel views had binnen zeer korte tijd! Bushido heeft goede muziek.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_97990766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 11:37 schreef FruitenCo het volgende:

[..]

Dat viel me ook al op dat deze video zoveel views had binnen zeer korte tijd! Bushido heeft goede muziek.
2.216.206 views nu. Draait dus 200.000 per dag. Uitzonderlijk hard.

Is te vergelijken met het begin tempo van 50.000 per dag van Keizer en Gio (Duitse markt is vier maal de Nederlandse)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')