quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.dat wordt nog een behoorlijke periode voor je... en idd... helemaal vergeten dat je daaraan denkt natuurlijk op je verjaardag, stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop dat het met jou en de familie allemaal goed gaat met nog de te regelen dingen, dat kost anders nog meer energie en verdriet. en verder...
![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
wat een rotleeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel heel goed, dat je om die dingen nu verdriet kunt hebben. In plaats van dat al het gedoe al die ruimte inneemt.
De teamleidster die is overleden was drie weken ouder dan mijn moeder. Werd dus ook net 50. Vond ik wel een confronterende gedachte.
En wat hoop je hiermee te bereikenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
na een hele tijd geen contact nu eindelijk eens een goed gesprek met J. ik ben heel open en zeg ook dat ik ook al met andere mannen af spreek haha, gaat heel goed
Dat is het ook, dan komt het dichtbij.... ik denk ook regelmatig aan jeugd vriendinnetje L. waar ik al mijn zomers op de camping mee speelde, op haar 30e overleden en mijn schoolvriendin M. vorig jaar op haar 51e overleden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
Dat is wel heel goed, dat je om die dingen nu verdriet kunt hebben. In plaats van dat al het gedoe al die ruimte inneemt.
De teamleidster die is overleden was drie weken ouder dan mijn moeder. Werd dus ook net 50. Vond ik wel een confronterende gedachte.
Hmm....kleine kans gok ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hij haar als gelijkwaardig mens ziet... ik help het haar hopen
Als je je muis op het grijze stuk naast de icons krijgt staat daar wat je standaard icon is, daar per ongeluk een pijltje van gemaakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is het ook, dan komt het dichtbij.... ik denk ook regelmatig aan jeugd vriendinnetje L. waar ik al mijn zomers op de camping mee speelde, op haar 30e overleden en mijn schoolvriendin M. vorig jaar op haar 51e overleden.
Ik heb tot nu toe geluk dat ik er nog ben gewoon![]()
Hoe kom ik van dat pijltje af bij al mijn posts
Je gaat vreemd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
na een hele tijd geen contact nu eindelijk eens een goed gesprek met J. ik ben heel open en zeg ook dat ik ook al met andere mannen af spreek haha, gaat heel goed
een normaal gesprek zonder tranen of boosheid. maar rustig en het hoeft niet meer, ook al denk ik nog steeds vaak aan em. ik wil em niet eens meer want het zou geen zin hebben. ik kan niet op iemand hopen die alleen maar bot is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat hij haar als gelijkwaardig mens ziet... ik help het haar hopen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.Komt op vreemde momenten hè? Inderdaad als je een vrouw van die leeftijd ziet. Of eentje die net zo moppert in de kassarij. Of bij de schappen met koekjes, die je moeder ook al dertig jaar bij de koffie gaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het laatst toen ik op haar fiets met gevaar voor eigen leven de halve IKEA wist te vervoeren naar huis. Zij leefde op die fiets en deed er alles op met tien tassen aan het stuur en de fietstassen vol. Ik zag haar opeens in mijzelf, zo verbeten manouvrerend op dat brik.![]()
Neem er tijd voor Bluezz. Laat je maar niet gek maken door de familieperikelen. Maar zo te horen doe je dat ook niet (meer).
Verjaardagen ed. had ik het nooit zo, maar wij deden daar ook nooit aan. Sterfdagen gaan ook aan me voorbij zonder dat ik erbij stilsta. Gek he, hoe dat werkt.Snobs have more fun!
KLIK!
Jij als je moedertje op een volle fietsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Komt op vreemde momenten hè? Inderdaad als je een vrouw van die leeftijd ziet. Of eentje die net zo moppert in de kassarij. Of bij de schappen met koekjes, die je moeder ook al dertig jaar bij de koffie gaf.
Ik had het laatst toen ik op haar fiets met gevaar voor eigen leven de halve IKEA wist te vervoeren naar huis. Zij leefde op die fiets en deed er alles op met tien tassen aan het stuur en de fietstassen vol. Ik zag haar opeens in mijzelf, zo verbeten manouvrerend op dat brik.![]()
Neem er tijd voor Bluezz. Laat je maar niet gek maken door de familieperikelen. Maar zo te horen doe je dat ook niet (meer).
Verjaardagen ed. had ik het nooit zo, maar wij deden daar ook nooit aan. Sterfdagen gaan ook aan me voorbij zonder dat ik erbij stilsta. Gek he, hoe dat werkt.
De beren waren op haar verjaardag, vorig jaar toen ze 90 werdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Met de beertjes toch, Bloes?Of was dat je moeder's verjaardag?
Die SCHquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij als je moedertje op een volle fiets![]()
Ja het komt op vreemde momenten. Sta ik ineens vreselijk te janken als ik een kast opruim en een briefkaartje met inhoud vind (bloemzaad) waar ze iets liefs (soms was ze echt lief) op had geschreven in dat zo vertrouwde handschrift. De kaart staat nu een poosje met de adreskant naar me toe op tafel in de tuinkamer, zodat ik er in het voorbijgaan even naar kan kijken.
Verjaardagen zijn bij mij ook vaker niet dan wel gevierd, maar vorig jaar zat ze hier nog, naar boven getild door o.a. SCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |