Waterquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Naughty Gods
Leveren altijd.
DAT. WATER.
Ja, Insomnic is gewoon niet getalenteerd genoeg voor shooters. De concurrentie in die sector is te groot.quote:
QFTquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Naughty Gods
Leveren altijd.
DAT. WATER.
Teveel, was zooooo epic!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef merino het volgende:
Wtf voor zieke kut timing. Router knalt compleet eruit, internet connection denied enz.
Resetten werkte niet en plots heeft ie nu opeens weer connectie.
Hopelijk niet te veel gemist
Ja graphics lopen wat achter van Uncharted , maarja. Ressistancequote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er misschien niet super super goed uit maar de GAMEPLAY mensen, die was in Uncharted 2 dik in orde.
GTA Los Santos gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:39 schreef merino het volgende:
Wtf voor zieke kut timing. Router knalt compleet eruit, internet connection denied enz.
Resetten werkte niet en plots heeft ie nu opeens weer connectie.
Hopelijk niet te veel gemist
Gameplay ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Killzone is grafisch echt een klasse hoger.
idd. 24inch is kleinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:46 schreef Smoofie het volgende:
Wie wil er nou een 3D scherm van 24 inch om op te gamen als je in bed zit? Ik vind 42 inch al klein.
quote:
Fanboys do strange thingsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lees die reacties rechts van de stream, genoeg mensen die de tv gaan kopen.
Ja, maar Amerikanen zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
500 dollar is iets van 300 euro nogwat.. maar hier is het 500 euro. nogal een verschil. en ze lullen maar watquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
24 inch is gay als n malle, dual view is awesome maar moet wel door genoeg games ondersteund wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:48 schreef Cyberia18 het volgende:
24 inch.
Toegegeven, die dual view is wel geniaal.
Alle kindjes... Die aan hun ouders gaan vragen of ze Kinect of Move willen kopenmmquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:53 schreef benx het volgende:
hier zit toch godverdomme niemand op te wachten, dat ze dat niet door hebben
on railsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom houdt hij geen Nunchuck vast, hoe loop je dan?
Jij zou het ook niet leuk vinden als je de hele dag dat kutspel moet spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:55 schreef Eenskijken het volgende:
die kerel staat er ook lekker enthousiast bij met z;'n chagrijnige kop
NICE SHOT JEREMYquote:
Idd :p Zoals Kinectquote:
5 euroquote:
Jeremy volgens mijquote:
saai als n malle iddquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jack, zakenman zoals een zakenman hoort te zijn. Perfecte presentatie van zijn kant tot nu toe.
quote:
Uncharted 3.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:59 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zien alle games die ik tot nu toe heb gezien er zo fugly uit? Naja, een paar uitzonderingen. Dan heb ik het over Microsoft én Sony.
je kijkt de SD stream van GT neem ik aan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:59 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zien alle games die ik tot nu toe heb gezien er zo fugly uit? Naja, een paar uitzonderingen. Dan heb ik het over Microsoft én Sony.
of levels bouwen in LBP met move controllerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef Stuurver het volgende:
Niemand gaat toch die user missions spelen in Infamosu 2
Hij begon met 5 minuten aan verkoopcijfers, dat is saaiquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet waar je over praat blijkt al wel.
HD van IGN.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je kijkt de SD stream van GT neem ik aan?
5 euro incl verzendkostenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:02 schreef emokid het volgende:
Kom op wie wil mijn Move kopen, kun je Medieval Shots spelen.
Dat is werkt overtuigend op de meeste mensen, marketing strategieën. Apple praat er bijna alleen maar over in hun persco's. Apple is daarbij de beste in marketeer, niemand tipt daar aan. Zie je ook terug in de verkoopcijfers.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij begon met 5 minuten aan verkoopcijfers, dat is saai
Ik wil alleen de The Fight spelen en daar heb je zelfs 2 move controllers voor nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:02 schreef emokid het volgende:
Kom op wie wil mijn Move kopen, kun je Medieval Shots spelen.
quote:
apple is gay. Net als Sony op dit moment, waar blijft de NGP?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is werkt overtuigend op de meeste mensen, marketing strategieën. Apple praat er bijna alleen maar over in hun persco's. Apple is daarbij de beste in marketeer, niemand tipt daar aan. Zie je ook terug in de verkoopcijfers.
Idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]Vind jij van niet dan? Ressistance zag er niet uit, Gears of War ook niet. Skyrim viel tegen op de 360 etc.
Zeker. BF3 en the Witcher 2 zien er geweldig uit. Uncharted zag er ook wel redelijk uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd.
Als je dan een BF3 of een The Witcher 2 op de pc ziet, erg groot verschil tussen pc en console games dit jaar qua graphics.
Bij BF3 moet wel worden gezegd dat ze het lieten zien op de PCquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:06 schreef Eenskijken het volgende:
Mwa gears 3 zag er iets beter uit dan gears 2. weinig verschil idd. skyrim was wel oke.
BF 3 was wel epic mooi. Maar als je het vergelijkt met PC games van dit jaar (Witcher 2) wel ja.
Ja, al die shooters...ik word er gek van. Maak er iets leuks van zoals Deus Ex ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef Stuurver het volgende:
Als ik hierna weer een shooter zie dan ga ik slapen
Als ik nog een keer revolutionary hoor ga ik ook slapenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:07 schreef Stuurver het volgende:
Als ik hierna weer een shooter zie dan ga ik slapen
Het is een shooter waar de wereld beinvloed wordt een andere game, een MMO.quote:
quote:
" it looked like something i used last night "quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]Het ziet er uit als een dildo ...wat zegt hij
Als een dualshock niet als een dildoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]Het ziet er uit als een dildo ...wat zegt hij
4 mensen hebben gebodenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:17 schreef emokid het volgende:
Wat is dit voor waardeloze persconferentie. Serieus.. ik kan mijn move hier niet eens verkopen wat zegt dat over het product.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:17 schreef emokid het volgende:
Wat is dit voor waardeloze persconferentie. Serieus.. ik kan mijn move hier niet eens verkopen wat zegt dat over het product.
Te zielig voor woorden allemaal imoquote:
quote:
BF1943 zuigt man.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:19 schreef Eenskijken het volgende:
fucking hell.. BF 1943 gratis bij BF3 op PS3
lolledquote:
quote:
Dat was echt ernstig man, Konami.. damnquote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat was die doorgesnoven gast van Konami
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:22 schreef emokid het volgende:
[..]
Hahaha nu je t zegt, what the fuck. Dit is net David Byrne in Stop Making Sense
hehequote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:24 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goed voorbeeld vinden
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 03:24 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan geen goed voorbeeld vinden
Forum Opties | |