quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:01 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Foto staat erop. Is trouwens geen goede kwaliteit, even met webcam gemaakt enzo.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
triest en smerigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit. kan het niet beter verwoordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:27 schreef be-strong het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik jou mooier dan die opgenoemde meisjes van 16-19. Ze zijn niet lelijk maar ja je weet bij mannen. Je bent al afgekeurd als je 21 bent en er geldt hoe dichter bij de nul des te strakker om de lul.
Sowieso die namen die hier opgenoemd worden zouden niet eens opvallen bij een hyves vriendenlijst. Maar hier op fok integendeel![]()
Valt me van je tegen, echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, vanaf nu ben jij mijn Favo Fokker en ben ik virtueel verliefd op je. Gefeliciteerd!
Klopt, kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:23 schreef essentieel het volgende:
[..]
Ja man, een echte 'baas.'______________________!
Een of andere smerige achterlijke fokkneus verheerlijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt, kunnen we van jou niet zeggen.
Stop maar met posten, je faalt hard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef essentieel het volgende:
[..]
Een of andere smerige achterlijke fokkneus verheerlijken
De enige die faalt ben jij, homo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stop maar met posten, je faalt hard.
Pff dat je nou een discussie met Rellende_Rotscholier hebt moet je zelf weten, maar lekker triest ben je dan als je mij belachelijk gaat maken. Grote kans dat je zelf een monster bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:25 schreef essentieel het volgende:
[..]
Een of andere smerige achterlijke fokkneus verheerlijken
ik had het niet eens over jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
[..]
Pff dat je nou een discussie met Rellende_Rotscholier hebt moet je zelf weten, maar lekker triest ben je dan als je mij belachelijk gaat maken. Grote kans dat je zelf een monster bent.
'quote:
Mensen die zich aangesproken voelen....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
[..]
Pff dat je nou een discussie met Rellende_Rotscholier hebt moet je zelf weten, maar lekker triest ben je dan als je mij belachelijk gaat maken. Grote kans dat je zelf een monster bent.
Nee, omdat het triest en smerig is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:30 schreef essentieel het volgende:
[..]
omdat je ook dacht dat ik het over Zonnestraaltje had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |