SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Verbodsbord op 07-06-2011 14:30:35 ]
Ik dus ook. Kon het bijna niet gelovenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hier op fok! is Halo niet zo populair.
Maar ik werd gisteren echt blij met het zien van Halo 4.
Ik denk dat het wel goed gaat komen. Sowieso eerst maar Halo anniversary spelen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:49 schreef SoldMayor het volgende:
Ben wel benieuwd of het zonder Bungie ook iets wordt.
Halo is 1 van de weinige dingen die ik echt gezien heb van de E3, en ik wist al dat niks er overheen zou gaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:59 schreef w0nderboi het volgende:
Eindelijk een halo 4 topic, halo leeft niet zo erg hier idd. Maar ik zag die halo trailers tijdens de conference en mijn E3 was helemaal compleet. Hmm hoop dingen in je spoiler klinken interessant.
Ben wel benieuwd naar dat wapen customize en verschillende terreinen klinkt ook goed.
Op welke maps hopen jullie in Halo anniversary? Ik ben echt blij met battle creek.
Halo 1 kon je op de xbox nog niet eens online doen, toen moest je als game rnog een beetje leven hebben wilde je multiplayer spelen. Wat heb ik dat veel gespeeld op lan party's en splitscreen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Halo is 1 van de weinige dingen die ik echt gezien heb van de E3, en ik wist al dat niks er overheen zou gaan.
Let wel, die spoiler is geen officeel bevestigde informatie he, al hoop ik wel dat het waar is.
Ik heb Halo 1 niet echt veel online gespeeld, ben ik te jong voor. Dus qua maps maakt het mij niet zoveel uit
Ik heb ook vooral zin om verder te gaan met John inderdaad. Vooral omdat in reach gewoon dingen niet klopten(qua armor van de SIII's, tot de semi-emotionele momenten tussen Jorge en Halsey, dat hoort gewoon nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:27 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Halo 1 kon je op de xbox nog niet eens online doen, toen moest je als game rnog een beetje leven hebben wilde je multiplayer spelen. Wat heb ik dat veel gespeeld op lan party's en splitscreen.
Ja ik snap dat het speculatie is maar zitten wel wat vette dingen tussen. Ik heb zelf de hele E3 gezien alle shows. En voor mij was halo wel een van de hoogtepunten.
Heb weer zin om verder te gaan met de Master Chief.
Wat klopte er niet aan de armor's dan? Dat is allemaal uitgelegd / te verklaren. Jorge is een Spartan II net als John. Dus hij heeft de zelfde training gehad op Reach onder toezicht van Halsey. En ze zagen haar wel als een soort "moeder" die meer om hun gaf dan alleen een mean green fighting machine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb ook vooral zin om verder te gaan met John inderdaad. Vooral omdat in reach gewoon dingen niet klopten(qua armor van de SIII's, tot de semi-emotionele momenten tussen Jorge en Halsey, dat hoort gewoon niet)
Nou, de sparten IIIs horen SPIarmor te hebben(volgens de boeken dan)quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:44 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Wat klopte er niet aan de armor's dan? Dat is allemaal uitgelegd / te verklaren. Jorge is een Spartan II net als John. Dus hij heeft de zelfde training gehad op Reach onder toezicht van Halsey. En ze zagen haar wel als een soort "moeder" die meer om hun gaf dan alleen een mean green fighting machine.
Ah kijk dat stuk heb ik dus gemist, dit verklaart veel, dankjequote:Op woensdag 8 juni 2011 14:24 schreef w0nderboi het volgende:
De "Originele" Spartan III hadden idd SPI armor, maar het Noble Team is geselecteerd uit de honderden Spartan III om toch een hoger niveau van spartans te kunnen inzetten naast de III's. Daarom krijgen ze het zelfde armor als spartan II's en zijn dus ook de enigste III's die dit hebben.
Het SPI armor is ook bedacht omdat de Spartan III's toch bedoeld zijn om suicide missions te doen en dus ook niet terug keren. Dit geld natuurlijk niet voor Noble team.
De boeken zijn zeker een aanrader heb ze zelf allemaal in bezit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik moet echt eens de Halo-boeken gaan lezen, blijft een tof universum!
Ben zelf ook blij met Halo 4, heb ook wel vertrouwen in 343 Industries!
Halo leeft hier inderdaad niet zo op FOK!, enorme Call of Duty fanbase, dat is eigenlijk alles...
Ik heb de boeken ook allemaal ja, en ze zijn echt geniaal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:08 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
De boeken zijn zeker een aanrader heb ze zelf allemaal in bezit.
Denk ook wel dat 343i het goed gaat doen Frank O'Connor is een van de mede bedenkers van het hele Halo universum en een aantal ex Bungie medewerkers zijn er werkzaam.
Dan hadden we een dikke 18+ game en ban in Australië. Maar helaas zal het nooit zo worden wat ook niet hoeft maar soms wel jammer is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb de boeken ook allemaal ja, en ze zijn echt geniaal.
Als de games zo hard waren qua gevechten als de boeken
Nee klopt, het zijn evengoed keiharde games.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef w0nderboi het volgende:
[..]
Dan hadden we een dikke 18+ game en ban in Australië. Maar helaas zal het nooit zo worden wat ook niet hoeft maar soms wel jammer is.
Denk je dat ze in Halo 4 de zelfde kant op gaan als reach qua multiplayer of meer halo 2/3 weer echte ranks misschien wel weer clans etc.
Ik hoop dat die speelt zoals de oudere Halo's, maar wat nieuwe dingen (voertuigen enz.) zijn natuurlijk welkom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee klopt, het zijn evengoed keiharde games.
Ik hoop stiekem dat er clans inkomen, omdat dat wel erg tof is. Qua rangen maakt het me niet uit eigenlijk, met reach level ik wel sneller omdat ik niet genoeg ranked speelde in Halo 3.
Moet zeggen dat ik vooral hoop dat het geen CoD-look-a-like gaat zijn.
Nieuwe voertuigen en wapens zullen er ongetwijfeld inzitten. Het lijkt erop dat ze naar een totaal nieuwe omgeving gaan, waar geen of amper UNSC is, dus geen menselijke voertuigen of wapensquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:27 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Ik hoop dat die speelt zoals de oudere Halo's, maar wat nieuwe dingen (voertuigen enz.) zijn natuurlijk welkom.
Ook wel logisch als we terecht gaan komen op een forerunner-iets(waar alles tekenen naar wijzen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef pugehenis het volgende:
Ze hadden het de hele tijd tijdens die interviews over no pink/purple.
Dus Needlers, Needle rifles, ghosts, wraiths, Eigenlijk alles van de Covenant gaat mogelijk dus weg.
Het is geen nieuw ras aliens maar waarschijnlijk gewoon de forerunner maar dan nieuwe soorten, naast de sentinels ook biped soort robots etc. En er zal vast wel ergens flood te vinden zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
In de trailer zie je dat de resten van MC's ruimteschip in dat ding getrokken worden. Dus er zullen vast wel menselijke wapens te vinden zijn.
Maar een nieuw alien ras, betekend dat ook nieuw boeken?
Source: http://www.fragland.be/ne(...)-over-Halo-4/29002/#quote:343 Studios dat zich bezighoudt met alles Halo bij Microsoft heeft laten weten dat Halo: Anniversary net zoals Halo 3 zal beschikken over computers waarop je stukjes extra informatie kan vinden.
En die informatie zal meer dan waarschijnlijk verwijzen naar het verhaal dat we zullen te spelen krijgen in Halo 4 in 2012. Dat vertelde een producer:
You may even a learn a little more story from the other big Halo announcement we made today.
Gelukkig maar dan dat die terminals een stuk makkelijker te vinden en te bereiken zullen zijn dan die uit Halo 3. Bovendien wordt de informatie weergegeven via een leuk filmpje en niet door droge tekst.
Halo: Anniversary zal zoals geweten onder meer beschikken over co-op, nieuwe graphics, de zeven populairste multiplayer maps en nog veel meer. De release staat gepland voor 15 november.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |