Weetje hoe je de selectie tool gebruikt zodat je een stukje selectie kan uitknippen? dat moet je doen en dan vullen met wit en de opacity aanpassen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
Datdus, kun jij uitleggen hoe je dat glanzende in je designs maakt. Ik faal.
Ga jij?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Steek je duim op als je naar pinkpop gaat!
Als je een meisje op een wegwerpbbq water ziet proberen te koken, dan moet je ven zwaaienquote:
Zit je dan op de bbq?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je een meisje op een wegwerpbbq water ziet proberen te koken, dan moet je ven zwaaien
Duim omhoogquote:Op maandag 6 juni 2011 23:25 schreef TWP het volgende:
Beter gewoon je duim opsteken als je naar Lowlands gaat.
[ afbeelding ]
Laters manquote:
dat deed ik dus ook echt jah netquote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Gewoon tegendraaien met de volumeknop joh
Je mic is altijd zo slecht te horenquote:
Doeidoei gr gr van Kareltje hihiquote:
Dat word lelijk bij mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Weetje hoe je de selectie tool gebruikt zodat je een stukje selectie kan uitknippen? dat moet je doen en dan vullen met wit en de opacity aanpassen.
ga je ook?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef TWP het volgende:
Deze trouwens ook. Ik las op Twitter dat ze veel nieuwe nummers spelen. Ben benieuwd!
Trusten!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.. hou van jullie allen, maar van een nog zoveel meer. Kusjes
Lekker dromen Fayequote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.. hou van jullie allen, maar van een nog zoveel meer. Kusjes
Slaap lekker moppie!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee, daar vind ik het programma niet echt tof genoeg voor eigenlijk. Hoewel ik moet zeggen dat het in vergelijking met vorig jaar wel heel veel beter is!quote:
Welke metal?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Er zijn niet veel metalliefhebbers meer online zo te zien? Dan denk ik niet dat mijn debuut in de smaak gaat vallen maar het is nu te laat om iets anders te downloaden
Echt welquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Er zijn niet veel metalliefhebbers meer online zo te zien? Dan denk ik niet dat mijn debuut in de smaak gaat vallen maar het is nu te laat om iets anders te downloaden
Liefhebber meld zichquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Slaap zequote:
Ik luister wel mee maar ben ff aan het chatten met een meisje heel eng enzoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ah ik wist niet dat jij er nog was
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Hoppa, binnenkomen met Elbow. Lekker hoor.
Laat ze haar tieten zien?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik luister wel mee maar ben ff aan het chatten met een meisje heel eng enzogr gr
welkomquote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef robdriessen het volgende:
Hoppa, binnenkomen met Elbow. Lekker hoor.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef robdriessen het volgende:
Wie hoort ik nu? Die DJ met goede muzieksmaak?
Yep, dat is hem!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:44 schreef robdriessen het volgende:
Wie hoort ik nu? Die DJ met goede muzieksmaak?
Nee zitten nog in de verkennende fasequote:
Nee man: The Pretender!quote:
Nee ineens internet problemen bij Carooltje...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef robdriessen het volgende:
Geen Knetter en Carool dus. Wederom laptop problemen voor Knetter?
ja 12 uur kan jij erinquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Tot hoe laat draai je green? 12 uur gewoon?
Ik wens je iig veel succesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jup. Hopelijk lukt het verbinding maken en uitzenden zonder problemen
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Oh Carooltje schijnt weer internet te hebben.
Oh toch weer niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Outpost76 het volgende:
Oh Carooltje schijnt weer internet te hebben.
ja maar niet komendquote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Stokstaart het volgende:
Greenday is toch gewoon op Pinkpop 2010 geweest
Tevens dank u
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh toch weer niet!
Gaat lekker daaro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |