Slingerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Steengooiding.... sling... wapenmeteensteen....
quote:
De Vrouw Die Jaagt.quote:
Ja, was ook een heel mooi deel. Maar zo eenzaam, dan vind ik de boeken met meer mensen erin toch boeiender.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het zo tof dat ze in deel twee gewoon zelf een supermooi plekje vindt, vrienden wordt met een fucking leeuw (toch? Kleintje?) en een paard opvoedt.
Ja, het afscheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja![]()
Krijg er ook meteen zin in![]()
Vind het ook een mooi stuk wanneer Kleintje in deel 3 weer eens voorkomt, ook meteen een erg triest stukje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, maar hoe verder je komt in deel 4, en dus hoe verder weg, hoe zekerder dat dat niet gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat is dan weer een vergelijking die ik niet kan maken.
Heb Rowling nooit gelezen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je de meeste ondertitels hier slecht vindt?
Toen de boeken uitkwamen leek het me niks, dus las ik ze niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Ja echt, heb ik ook zo sterk met "de donkere toren" reeks, van Stephen King.quote:Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
Greys!quote:
Nou ja HP kan niet echt stoppen halverwegequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HP is leuk! Maar ook hier: vooral de eerste delen.![]()
Wanneer leren schrijvers toch te stoppen met en serie als die op zijn best is?
"MP voor vrienden... als ik ze had dan..."quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |