quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
M'n oma blijkt een abonnement te hebben
Nee, via.
quote:Horoscoop:
Maagd
Hahahaha.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".
Ach, ik geloof ook niet dat veel mensen het hebben op mijn kattenupdates.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Een collega van me heeft tegenwoordig een baby. Op zich niet erg, alleen is hij de eerste ter wereld met een baby. En hij weet meteen hoe alles moet.
Gelukkig heb hem niet op FB
Ik snap zelf bij het merendeel van de statusupdates niet waarom men denkt dat anderen dat interessant zullen vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
Ik moet nodig op een cappuccino, scone, muffin, guinness en cidre-vrij dieetstarting now!
En veelal vind ik de baby-statusupdates op facebook interessanter dan wat een hoop kinderlozen te melden hebben.. Thank god voor de hide updates from this person setting
Precies de reden dat ik niks heb met Twitter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
(life-changing events: snap ik, inside-jokes: snap ik, enorm grappige/leuke dingen: snap ik. Wat je gegeten hebt als ontbijt vandaag: snap ik niet, dat je nieuwe veters in je schoenen hebt: snap ik niet, dat het vandaag erg warm weer is: snap ik niet)
thnaks, ik geloof dat ik er zelf ook wel weer tevreden over ben. Ik moet de teugels weer even aantrekken, ik was zo goed bezig maar ben dat helemaal kwijt de laatste tijd....quote:
Wat hardlopen betreft welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Vandaag is nog niet voorbij. Nog lang niet.
Dat snap ik ook niet zo goed, nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niks heb met Twitter.
Ja, maar liedjes en foto's snap ik. Daar word je blij van (bijvoorbeeld) en daar kunnen andere mensen ook blij van wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel veel dingen stom op FB. Van mensen die alleen 'gaap' zeggen, omdat ze moe zijn, tot een ex die behalve een account voor zijn zoon nu ook al heeft gezegd bij familieperikelen dat hij de vader is van dochter M. Die baby wordt pas geboren over twee weken or so. Jinx to the max!!
Maar goed ik post liedjes en foto's en dat vind ik wel leuk, maar zullen sommigen ook overbodig vinden. Als iemand updatediarree heeft, gebruik ik ook de 'shut that person up' functie.
En ik ben 20x verhuisd.
Dat zou bij mij nooit lukken. Ik heb bijna geen irl-vrienden in mijn Twitteraccount of op Hyves oid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Mjah die kant van twitter heb ik ook niet zoveel mee, maar het is een handige spamtool om mensen mee te bereiken die je niet zomaar even aan de telefoon krijgt. Dat dan weer wel
Was ik weg dan?quote:
Hier op 5quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staat de teller op 9 verhuizingen.
En welke bestemming scoort nu het hoogst?Die van ons is helemaal in kannen en kruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |