Updates als "ik heb vandaag een nieuwe rammelaar gekregen" van een wurm dat een letter nog niet van een poepluier kan onderscheiden, vind ik anders ook best kansloosquote:
"Hoi mensjes!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:26 schreef MarMar het volgende:
En als je dacht dat dat erg was, er zijn ook mensen die een account aanmaken voor hun huisdier.. en die daar dan ook serieus updates posten namens dat huisdier
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Updates als "ik heb vandaag een nieuwe rammelaar gekregen" van een wurm dat een letter nog niet van een poepluier kan onderscheiden, vind ik anders ook best kansloos.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
"Hoi mensjes!
Vandaag hadden mijn baasjes nieuw caviavoer voor me gekocht maar daar was ik niet zo over te spreken. Ik heb het met lange tanden (hahaahahahahahahahahahahahaha) opgegeten.
Tot morgen!"
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".
[..]
Het zou pas leuk worden met "vandaag mama ondergekotst, ik word zo ziek van dat gekoediekoe de hele dag".
Fixxed!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Als ik sommige dingen op FB zie vraag ik me ook af of mensen niets beters te doen hebben.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:00 schreef Viking84 het volgende:
En ja, ik vond het verhuizen zwaar kut, maar het is ook wel weer leuk en spannend om naar een nieuw huis in een nieuwe stad / buurt te gaan. Ik hoop nog eens naar Scheveningen te verhuizen.
Had er een zin achteraan geplakt dat dat eigenlijk ook gelft voor veel internetfora, maar die zelfreflectie + hebben had ik weggehaald.quote:
Waar heb je die gevonden?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Meanwhile in the Netherlands...
[ afbeelding ]
[..]
Dat was toch niet work-relatedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
krijgt hij gewoon thuis gestuurd sinds het pashokjesincident!
Kweetniet of hij moest afrekenen afterwardsquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:55 schreef V1z0R het volgende:
M'n oma blijkt een abonnement te hebben
Nee, via.
quote:Horoscoop:
Maagd
Hahahaha.
[..]
Ach, ik geloof ook niet dat veel mensen het hebben op mijn kattenupdates.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:07 schreef loveli het volgende:
Een collega van me heeft tegenwoordig een baby. Op zich niet erg, alleen is hij de eerste ter wereld met een baby. En hij weet meteen hoe alles moet.
Gelukkig heb hem niet op FB
Ik snap zelf bij het merendeel van de statusupdates niet waarom men denkt dat anderen dat interessant zullen vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:05 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
Ik moet nodig op een cappuccino, scone, muffin, guinness en cidre-vrij dieetstarting now!
En veelal vind ik de baby-statusupdates op facebook interessanter dan wat een hoop kinderlozen te melden hebben.. Thank god voor de hide updates from this person setting
Precies de reden dat ik niks heb met Twitter.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
(life-changing events: snap ik, inside-jokes: snap ik, enorm grappige/leuke dingen: snap ik. Wat je gegeten hebt als ontbijt vandaag: snap ik niet, dat je nieuwe veters in je schoenen hebt: snap ik niet, dat het vandaag erg warm weer is: snap ik niet)
thnaks, ik geloof dat ik er zelf ook wel weer tevreden over ben. Ik moet de teugels weer even aantrekken, ik was zo goed bezig maar ben dat helemaal kwijt de laatste tijd....quote:
Wat hardlopen betreft welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Vandaag is nog niet voorbij. Nog lang niet.
Dat snap ik ook niet zo goed, nee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik niks heb met Twitter.
Ja, maar liedjes en foto's snap ik. Daar word je blij van (bijvoorbeeld) en daar kunnen andere mensen ook blij van wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:21 schreef conleche het volgende:
Ik vind heel veel dingen stom op FB. Van mensen die alleen 'gaap' zeggen, omdat ze moe zijn, tot een ex die behalve een account voor zijn zoon nu ook al heeft gezegd bij familieperikelen dat hij de vader is van dochter M. Die baby wordt pas geboren over twee weken or so. Jinx to the max!!
Maar goed ik post liedjes en foto's en dat vind ik wel leuk, maar zullen sommigen ook overbodig vinden. Als iemand updatediarree heeft, gebruik ik ook de 'shut that person up' functie.
En ik ben 20x verhuisd.
Dat zou bij mij nooit lukken. Ik heb bijna geen irl-vrienden in mijn Twitteraccount of op Hyves oid.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:22 schreef MarMar het volgende:
Mjah die kant van twitter heb ik ook niet zoveel mee, maar het is een handige spamtool om mensen mee te bereiken die je niet zomaar even aan de telefoon krijgt. Dat dan weer wel
Was ik weg dan?quote:
Hier op 5quote:Op dinsdag 7 juni 2011 08:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hier staat de teller op 9 verhuizingen.
En welke bestemming scoort nu het hoogst?Die van ons is helemaal in kannen en kruiken!
Tx!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Alleen hebben idd veel te veel mensen last van updatediarreeKan wel leuke 'situaties' opleveren: ik ben fan van failbook <3 <3
damnyouautocorrect.com. Levert me regelmatig een *gnork*-momentje opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Failbook
Memebase, verydemotivational, LFMF, thereifixedit, I can has cheezburger
FML, IMMD, acidcow, cuteoverload, etc etcquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:32 schreef V1z0R het volgende:
Failbook
Memebase, verydemotivational, LFMF, thereifixedit, I can has cheezburger
Of je gaat gewoon naar de sauna.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
En voor een dag dat de spiegel niet zo aardig doet is peopleofwalmart altijd een goede oppepper
Nee, want dan ben ik de oppepper voor anderen.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:35 schreef MarMar het volgende:
En voor een dag dat de spiegel niet zo aardig doet is peopleofwalmart altijd een goede oppepper
Het moge duidelijk zijn dat je zelden in de sauna komt. Geloof me, je zelfbeeld zal totaal op z'n kop gesteld worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik de oppepper voor anderen.
Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat je moeder het eerlijk zegt. Beter dan van die vriendinnen die gniffeldend achter hun hand bij een knellend jurkje zeggen 'dat het beeldig staat' en 'slank afkleedt'.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed idee
(gisteren gaf een kennis me een 'compliment': "een beetje vol is niet lelijk")
(en gisteravond deelde mijn moeder me mee dat "ik die rok van afgelopen zaterdag niet meer moet aandoen, want daar leek ik écht heel erg dik in")
Dit dus ^^quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nou sjeg!
![]()
Hebben ze wel eens echt 'dikke' mensen gezién?
überhaupt kaalgeschoren mannenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit dus ^^
Sinds mijn bezoek aan een sauna ben ik trots op m'n lichaamsbeharing! Kaal geschoren 50+ mannen met piercings
Oh ja, ze weet dat ik wil dat ze me dat soort dingen zegt. Maar zoals ze het zei klonk het echt alsof ik een tientonner ben. En ik ben niet de slankste meer, maar zķ erg is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat je moeder het eerlijk zegt. Beter dan van die vriendinnen die gniffeldend achter hun hand bij een knellend jurkje zeggen 'dat het beeldig staat' en 'slank afkleedt'.
Dat ja. Mijn moeder zegt het ook als ik dikker ben geworden en dan word ik boos op haar (niet hardop hoor, alleen in gedachten) en dan kom ik thuis en trek ik de teugels weer aanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen, maar wel fijn dat je moeder het eerlijk zegt. Beter dan van die vriendinnen die gniffeldend achter hun hand bij een knellend jurkje zeggen 'dat het beeldig staat' en 'slank afkleedt'.
Met zo'n leren huid, heulemaal zongeblakerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit dus ^^
Sinds mijn bezoek aan een sauna ben ik trots op m'n lichaamsbeharing! Kaal geschoren 50+ mannen met piercings
*mental image*quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met zo'n leren huid, heulemaal zongeblakerd
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gemillimeterde kop kan bestquote:
Nou, mijn moeder had er ook een handje van. Of ik was te dik, of te dun. Als ze niets zei, kon ik er wel vanuit gaan dat ik perfect was. In haar ogen dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gemillimeterd haar is sexy <3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Gemillimeterde kop kan bestzijn.
Kaal down there en harige billen, not so much.
Ja four square is toch wel zo'n flauwekulquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even een FB-ergernis: foursquare. Van die meldingen als
<Pietje just checked in @ Shell Kloetinge>
NOU EN?
Mijn vriendinnen doen dat ook niet (ik winkel altijd alleenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder had er ook een handje van. Of ik was te dik, of te dun. Als ze niets zei, kon ik er wel vanuit gaan dat ik perfect was. In haar ogen dan.
En ik heb niet zulke vriendinnen, want die kies ik zelf uit. Ik wilde maar dat je zelf ook je moeder uit kon kiezen.
Yup, je traint er wel je spieren mee alleen wanneer je weinig aanleg hebt zul je niet echt veel (spier)groei van merken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Hippe_Student het volgende:
Ik ben iets te dun maar wil wel iets dikker worden, gezond slank dus![]()
Maar Ik wil dat bereiken door spieren te kweken en conditie, want mijn conditie is vreselijk.
Nou had ik vandaag samen met een maat tussen de vrouwen van 50+ baantjes wezen zwemmen![]()
Maar god wat is dat zwaar zeg..
Als het goed is train je hier je conditie erg goed mee + je spieren?
We willen dit wel vaak gaan doen. paar keer per week.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Hippe_Student het volgende:
Maar Ik wil dat bereiken door spieren te kweken en conditie, want mijn conditie is vreselijk.
Nou had ik vandaag samen met een maat tussen de vrouwen van 50+ baantjes wezen zwemmen![]()
Kan je wel veel korting mee krijgen, schijnt. Paar keer inchecken bij een koffietentje en je krijgt een gratis koffie (en in extreme gevallen worden ook hotelovernachtingen verdiend). Maar dan nog is het voor anderen niet boeiend om te lezenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
NOU EN?
Je bent man, dan is ijzer tillen icm fatsoenlijk voer de makkelijkste methode. Zeker als je er net mee begint kun je behoorlijk wat spiermassa aanzetten. Met zwemmen krijg je ook spieren, maar minder snel dan door gewichten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:13 schreef Hippe_Student het volgende:
Eens! Behalve als het een boeiende stad is ofzo, waar de sfeer ook bijdraagt aan het winkelplezierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik shop het liefst online. Maar dat kan helaas niet met alle kledingstukken. Broeken moet ik écht passen. En verder shop ik niet zo vaak en al helemaal niet zo lang. Vik zal dat nu vast ontkennen, maar ik kan niet een hele dag winkelen. Paar uurtjes en dan ben ik er echt wel zat van.
Slankie shop-meet met V1z0R!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan heel goed helpen met winkelen!
Kan veel tassen tegelijk dragen en ik zeur niet zolang ik maar 15minuten bij de voordeel games-bak mag kijken en ik getrakteerd word op een paar biertjes en een frikandel mayo of Vietnamese loempia.
Ik vind het terrasje / koffietentje wat er op volgt, vele malen leukerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eens! Behalve als het een boeiende stad is ofzo, waar de sfeer ook bijdraagt aan het winkelplezier![]()
Broeken passen, overigens![]()
Ohja dat vind ik ook leuk!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het terrasje / koffietentje wat er op volgt, vele malen leuker.
Oh, ja, en die meldingen van: I'm at huppeldepup. Wat interesseert mij dat nou.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
NOU EN?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slankie shop-meet met V1z0R!![]()
Dan check ik de games-bak wel met je![]()
Ik kan het langer op het terras volhouden dan winkelend!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja dat vind ik ook leuk!Vriendje vindt het minder, helaas, die wordt dan vaak rusteloos als het hem te lang duurt
![]()
Ik vind het altijd puik om met mn zus naar de Bagels & Beans te gaan! En gisteren had ik met studiegenootjes gemeet bij de coffee companyGezelligheid!
Hm, da's wel een optie ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
MP, gratis ophalen als ze het er zelf uithalen.
Moet 'ie niet verlijmd blijken te zijn...quote:
Helaas pindakaas, je kiest je ouders niet zelf. En wat betreft mijn moeder... die heeft een ongezond beeld wat mooi is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder had er ook een handje van. Of ik was te dik, of te dun. Als ze niets zei, kon ik er wel vanuit gaan dat ik perfect was. In haar ogen dan.
En ik heb niet zulke vriendinnen, want die kies ik zelf uit. Ik wilde maar dat je zelf ook je moeder uit kon kiezen.
en dat ja, dat moeten we ook nog even checkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet 'ie niet verlijmd blijken te zijn...
Shoppen met Slankies <3quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Slankie shop-meet met V1z0R!![]()
Dan check ik de games-bak wel met je![]()
Studentenstad, anders laat je studenten 'em eruit halen voor een paar kratjes bier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]vraag me alleen af of iemand 'm nog wil
!
Ik probeer steeds meer (goed) te eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Hippe student! Zwemmen is puikMisschien is afwisseling idd een goed idee, om het vol te houden. Als je dan bijv. eens geen zin hebt in het ene kun je het andere doen! En misschien iets van een target vaststellen? "een aantal keer per week" is misschien wat vaag - doelen stellen is prettig misschien!
En eet je genoeg?
Neuh, ontken ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik shop het liefst online. Maar dat kan helaas niet met alle kledingstukken. Broeken moet ik écht passen. En verder shop ik niet zo vaak en al helemaal niet zo lang. Vik zal dat nu vast ontkennen, maar ik kan niet een hele dag winkelen. Paar uurtjes en dan ben ik er echt wel zat van.
Want je kunt zelf niet naar de winkel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef Hippe_Student het volgende:
Eten is trouwens wel moeilijker dan je denkt.
Moeders de vrouw koopt altijd te weinig zodat ik nooit 'gruwelijk' veel kan eten.
Toch wel jammer.
Is de supermarkt voor jou verboden gebied?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:41 schreef Hippe_Student het volgende:Eten is trouwens wel moeilijker dan je denkt.
Moeders de vrouw koopt altijd te weinig zodat ik nooit 'gruwelijk' veel kan eten.
Toch wel jammer.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:23 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan heel goed helpen met winkelen!
Kan veel tassen tegelijk dragen en ik zeur niet zolang ik maar 15minuten bij de voordeel games-bak mag kijken en ik getrakteerd word op een paar biertjes en een frikandel mayo of Vietnamese loempia.
Ho ho!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is de supermarkt voor jou verboden gebied?
Plan voor na de slankie BBQquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Shoppen met Slankies <3
Shoppen met V1z0R <3
Games checken <3
Oki, je kunt dus winkelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:42 schreef Hippe_Student het volgende:
Overigens is winkelen en dan thuiskomen met vette kleren echt![]()
En dan ben ik nog een man ook
Wat zijn cinematografische subs?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat stom is? Ratchet & Clank op de PS3 heeft alleen cinematografische subskan ik met een walkthrough gaan spelen.
Teh lame!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:45 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat stom is? Ratchet & Clank op de PS3 heeft alleen cinematografische subskan ik met een walkthrough gaan spelen.
Als ik wakker word wil ik altijd 4 sneeën brood eten met bijv. filet americain.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heu Hippe, doe eens een lijstje van wat je gemiddeld per dag eet? Kijken of je je kan meten met onze OpperbulkerEn fitness erbij is uiteraard awesome!
Dat je alleen subs hebt bij filmpjes tussen het spelen door.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zijn cinematografische subs?
Sowieso: games zonder subs. Die speel ik ook niet (speel Assassins Creed 1 deel om die reden ook niet)
Stond er nog geen 5 minuten op!quote:Beste Gaby,
heb intresse hierin! wil het graag halen bij u
gr.moon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
Gamende vrouwen
Hippe, bij de Aldi is de kwark en tonijn in blik erg goedkoop, aanradertje dus! Heb zo'n idee dat je vrij laag in eiwitten zit namelijk wat je wel nodig bent om je spieren te doen groeien.
Dat bulken was bij mij eerst ook anders hoor, maar als voorbeeldHeey bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk ook dat ik elke dag een blikje tonijn naar binnen werk.
Smaakt nog lekker ook!
Dat is toch gewoon zalm? Of niet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga straks ook tonijn etenNu gravad lach
![]()
Gravlax or gravad lax (Swedish), gravet laks (Danish), gravlaks (Norwegian, Danish), graavilohi (Finnish), graavilõhe (Estonian), graflax (Icelandic) is a Nordic dish consisting of raw salmon, cured in salt, sugar, and dill. Gravlax is usually served as an appetizer, sliced thinly and accompanied by hovmästarsås (also known as gravlaxsås), a dill and mustard sauce, either on bread of some kind, or with boiled potatoes.quote:
Het zou grappig zijn als iemand hier zou zeggen: "Wil van 't weekend even dat sausje van Viz proberen"quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:09 schreef V1z0R het volgende:
Wil van 't weekend trouwens dat sausje van Co proberen, zal wel postten of 'ie gelukt is (en bevalt) of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |