Ja het is een toontaal maar je kan Chinees niet verstaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is vietnamees ook een toontaal? En kan je chinees verstaan/lezen als je vietnamees kan?
Chinees kan je niet lezen als buitenstander omdat ze karakters hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:23 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Is vietnamees ook een toontaal? En kan je chinees verstaan/lezen als je vietnamees kan?
Niet zo lang geleden in vergelijking met die 3000 jaar hebben de Fransen Vietnam binnengevallen en daarom ben ik deels Frans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Zo'n 300 jaar geleden gebruikte de Vietnamezen nog het Chinese schrift.
Oja, TS jij gaat the time of your life hebben.
Je gaat toch niet naar Vietnam om met een Belgische seks te hebben?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Heb ooit een Belgisch meisje gebatst onder de trap op een junkboot in Halong baai en haar ouders waren ook aan boord
Ja joh en ook nog eens een account hebben op FOK! top zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Heb ooit een Belgisch meisje gebatst onder de trap op een junkboot in Halong baai en haar ouders waren ook aan boord
Ik was toen assistent reisleider voor stagequote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:44 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar Vietnam om met een Belgische seks te hebben?
Nee hebben we niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik dacht dat vietnamees ook karakters had? Of hebben ze een soort fonetische versie? Huh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |