Je hebt recht op vergoeding bij vermissing of schade. Is je brief vermist? Nee. Is je brief beschadigd? Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:07 schreef sweetco het volgende:
kan ik die 50 euro verzekering terugeisen?
wel, maar dit kon dus nietquote:Op maandag 6 juni 2011 21:20 schreef barrynoname het volgende:
bestaat er geen telebankieren meer ofzo???
Ja, maar het is fijner om ervoor te zorgen dat het visum gewoon in je paspoort staat. Dat hoort een heleboel gedoe te schelenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:24 schreef grindfreakje het volgende:
Heeft TS trouwens wel eens gehoord van Visa on Arrival?
Visa on Arrival is ook gemakkelijk, doe even een letter of approval voor die tijd en het is helemaal een makkie. (En die letter regel je gewoon via internet, en volgens mij is het nog goedkoper ook)quote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef sweetco het volgende:
[..]
Ja, maar het is fijner om ervoor te zorgen dat het visum gewoon in je paspoort staat. Dat hoort een heleboel gedoe te schelen
En DUS ga je het nu nogmaals per post doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:20 schreef sweetco het volgende:
Update:
Net de ambassade gebeld: Brief is geopend door 2 mensen, 1 daarvan zelf aan de lijn gehad. Geld zat er niet in, oplossing: langskomen met het geld of weer opsturen met post (GEEN INTERNET MOGELIJK). Brief zag er ongeopend uit.
TNT gebeld: ik krijg een klachtenformulier opgestuurd (moet ik invullen), krijg dan de kans om 50 euro terug te krijgen.
oftewel: ik kan heel hard fluiten naar de 150 euro
Nee, ik ga erlangs. kan ik daar meteen herrie gaan schoppenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:23 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En DUS ga je het nu nogmaals per post doen?
Hahaha, neem rijstkoker mee, die batst haar en je hebt gratis visa!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef Rijstkoker het volgende:
Vietnamese ambassade werkt een leuke meid achter de balie
Boeiend, ze kunnen vietnamees en engels.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik probeerde haar te versieren vorig jaar, ze vertelde dat ze zelf ook uit Hanoi kwam en elke 3 maanden dacht ik terug ging. Ik ging toen toevallig langs Hanoi maar niet meer gesproken verder.
Ze kennen trouwens ook geen woord Nederlands bij de ambassade.
Ik vond het wel vreemd want ze is eigenlijk voor de grootste gedeelte van het jaar in Nederland en dan kan ze geen Nederlands.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
Boeiend, ze kunnen vietnamees en engels.
Ik zou me meer zorgen maken als ze geen vietnamees konden en randomn shit in je paspoort krabbelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |