Ik plan het niet of zo, ik ben toch ook niet op zoek naar zulke dingen op fok, maar als je dan toevallig leuk met elkaar DMt dan is het lastig om een leuk iemand dan maar compleet te negeren in het online contact.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Je wilt simpelweg dingen aan jezelf verbeteren enzovoort, en dat kost tijd.
Als ik in dezelfde situatie zou zitten, niet blij met mezelf ben, zou ik me niet eens openstellen op het internet voor mogelijke dates enzovoort aangezien er dan mensen moeten wachten. Ik zou me pas openstellen als ik alles op orde heb en gewoon meteen aan de slag kan IRL. Dat is de fout, vind ik.
Maar als Supersoep er vrede mee heeft, beter toch
We weten het nu wel over haar vader joh.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja want het Internet delen met je vader is zo handig
Maar wat de dingen zijn waar je aan werkt op dit moment of wat je problemen zijn, wil je niet delen op het moment?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee. Maar jou heb ik eigenlijk hierover al helemaal niks meer te zeggen.
Een accountje met je vader delen is niet altijd even handig.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Echt hè.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
We weten het nu wel over haar vader joh.
We weten het nog niet. Althans, nog niet officieel. De mensen die scherp zijn, weten natuurlijk al lang hoe de vork ongeveer in de steel moet zitten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar altijd over dr Pa klagen, maar dr iets aan doen ho maar.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet te weten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
We weten het nog niet. Althans, nog niet officieel. De mensen die scherp zijn, weten natuurlijk al lang hoe de vork ongeveer in de steel moet zitten.
Dat klopt als een bus. Die mensen weten het gelukkig wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
We weten het nog niet. Althans, nog niet officieel. De mensen die scherp zijn, weten natuurlijk al lang hoe de vork ongeveer in de steel moet zitten.
Wtf over mijn vader klagen? Is dit omgekeerde wereld of zo?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja maar altijd over dr Pa klagen, maar dr iets aan doen ho maar.
Wat dat betreft ben ik het met Halcon eens...
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet te weten.
Haar vader wordt er keer op keer bijgesleept terwijl dat totaal niet relevant is.
Die is er niet meer.quote:
Echt hè, dat heeft zo totaal niks te maken met mij of dit topic.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
We hoeven het ook niet te weten.
Haar vader wordt er keer op keer bijgesleept terwijl dat totaal niet relevant is.
Er is helemaal niks vaags aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry maar ik vind het een beetje vaag alles
Jij klaagde erover dat je geblokt werd, door zijn gedrag omdat jullie onder hetzelfde IP zaten.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wtf over mijn vader klagen? Is dit omgekeerde wereld of zo?
Het zijn vrijwel altijd anderen die erover beginnen.
Ik had het tegengehouden, sowieso. Zo moeilijk is dat niet, als je elkaar niet kent, kan je iemand makkelijk negeren. Je hoeft iemand niet dichtbij te laten komen. Maar ja, iedereen is anders en als hij er vrede mee heeft, so be it.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik plan het niet of zo, ik ben toch ook niet op zoek naar zulke dingen op fok, maar als je dan toevallig leuk met elkaar DMt dan is het lastig om een leuk iemand dan maar compleet te negeren in het online contact.
Omdat jij er achter zit? Die laptop lekker warm is?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom gaan katten altijd met hun reet op de laptop zitten ???
behoefte daaraan ???quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Ghostinthemachine het volgende:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
Dat is toch helemaal prima? Hij hoeft zich toch niet te reserveren voor mij, ben je mal. Zeker aangezien we irl helemaal geen klik hoeven te hebben. Dat is iets waar zowel hij als ik, en ik misschien iets te veel, bewust van zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar wat zou jij ervan vinden als hij een ander meisje ontmoet IRL?
Oh Danieltje waar ben je?quote:Op maandag 6 juni 2011 20:29 schreef Ghostinthemachine het volgende:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,- www.accz.nl/schaamlipcorrectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |