Dat moet ook de 18-5500 zijn danquote:Op maandag 6 juni 2011 20:12 schreef SP22 het volgende:
lol! Got one too! Met de 18-55mm
Subject Distance 4294967295 m
Ik moet zeggen dat het onderwerp waar ik op scherp stelde ongeveer een 100 meter ver stond.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:20 schreef Omniej het volgende:
Ik zie bij een van mijn foto's ook staan: Approximate Focus Distance 4294967295
Wederom hetzelfde getal dus.(of is dit gewoon de oneindige focus?)
Ahh, idd dat heb je natuurlijk ook nog. Ik heb niet 1 lens met ISquote:Op maandag 6 juni 2011 20:28 schreef Omniej het volgende:
Moet je er even eentje zoeken waar je zeker weten op een onderwerp dichtbij (als in enkele meters) hebt scherpgesteld... Kijken wat 'ie dan zegt.
@Wiebeldak: IS helpt wel hoor als je 0,3 sec. uit de losse pols probeert te doen.Anders lukt het mij ook niet.
Ahaaaaa.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Omniej het volgende:
Waar Google al niet goed voor is.
4294967295 blijkt het hoogste getal te zijn dat in 32 bits opgeslagen kan worden. Als er geen focusafstand bepaald kan worden, wordt er in feite gewoon iets als '9999999999' ingevuld (oneindig dus). Maar 4294967295 is het hoogste getal, dus wordt dat in de EXIF opgeslagen.
Tuuuuurlijk.... net nu ik alleen nog wat zonnekapjes nodig heb.. :Squote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heula het is weer fotomania bij de MM. LENS HALEUHH.
Mooi eindelijk mijn 24-70 2.8 scorenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:22 schreef SP22 het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk.... net nu ik alleen nog wat zonnekapjes nodig heb.. :S
Das dan wel weer cool..quote:Op maandag 6 juni 2011 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi eindelijk mijn 24-70 2.8 scoren
Ja kan mijn sigma mooi verkocht wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef SP22 het volgende:
[..]
Das dan wel weer cool..
Enige wat er ooit nog moet komen (zeg ik nu) is een goede macrolens. en een betere telezoom en een leuke groothoek
Ik wil graag een lichtsterke lens. maar die zijn fucking duur voor Olympusquote:Op maandag 6 juni 2011 21:25 schreef SP22 het volgende:
[..]
Das dan wel weer cool..
Enige wat er ooit nog moet komen (zeg ik nu) is een goede macrolens. en een betere telezoom en een leuke groothoek
da's de webshop, ze kunnen altijd dingen bestellen mocht je ze willen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:33 schreef SP22 het volgende:
Vind het nogal tegenvallen..
http://www.mediamarkt.nl/mcs/category/Foto-Video,10259,14747.html
Ook met korting?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
da's de webshop, ze kunnen altijd dingen bestellen mocht je ze willen.
Ja hoor tuurlijk, je spreekt een prijs af en daar houden ze zich aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:37 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ook met korting?
de 100mm 2.8 macro staat er wel bij maar heb zo geen 400+ euro liggen helaas.
Ja precies! Maar de 550D zal vast ook wel in de aanbieding zijn in de winkels zelf.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:38 schreef SP22 het volgende:
500 heeft nu mooie aanbieding tijdens Fotomania![]()
Ik heb zelf de 550 en hij bevalt prima!
Waar woon jij precies?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:55 schreef Timmos het volgende:
Ben blij dat ik hier de Kreek, Westerschelde en de Noordzee heb om uit te waaien als ik het even helemaal heb gehad..
drugsquote:Op maandag 6 juni 2011 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Plakplaatjes meneer voor Noortje.
die is vetttttttttttttquote:
whehehe.quote:
Ja goede bandnaam.quote:
De geboorteplaats van je moeder jaquote:Op maandag 6 juni 2011 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar woon jij precies?Terneuzen toch? Of ben ik nu heel raar?
Ik heb tegenwoordig vrienden in Den Haag, Zoetermeer en Delft dus ik kan wat makkelijker naar het strand. Haalt het niet bij Zeelandstrand, by far niet, maar het is toch fijn.
Wat moet je nou voor woensdag nog meer doen dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maquette bijna bijna af. Niet goed en ik krijg er commentaar op, weet ik nu al, maar toch.
Standaard prijs + afdruk kosten = centjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef SP22 het volgende:
krijg net een mailtje van iemand die afdrukken van mn foto's wil bestellen.
Is van die voetbalfoto's.
Mn vader had gisteren ook al een bestelling op een papiertje gekregen voor mij.
Slaap lekker!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:11 schreef Isdatzo het volgende:
Om 8 uur even op bed gaan liggen en ik was meteen weg... beviel wel prima. Even tanden poetsen en.
Was de hele dag al een beetje misselijk enzo... Trusten
.
Vind het zo moeilijk om een goede prijs te bepalen. Ik ken die mensen vrij goed. Ene was de beste vriendin van mn moeder. Dus denk dat het alleen de daadwerkelijke kosten gaan worden en dat ze er dan uit zichzelf wat bij op doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Standaard prijs + afdruk kosten = centjes.
Maak je een klein prijsje, ik hanteer voor consumenten ¤75 + afdruk / verzendkosten.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:12 schreef SP22 het volgende:
[..]
Vind het zo moeilijk om een goede prijs te bepalen. Ik ken die mensen vrij goed. Ene was de beste vriendin van mn moeder. Dus denk dat het alleen de daadwerkelijke kosten gaan worden en dat ze er dan uit zichzelf wat bij op doen.
Dit gaat over voetbalfoto's.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maak je een klein prijsje, ik hanteer voor consumenten ¤75 + afdruk / verzendkosten.
Ehm alles fatsoenlijk op een poster krijgen en plotten (da's het laatste maar duurt het langst). Daarna moet ik die nog aanpassen want het klopt niet helemaal, dus daarop nog tekenen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat moet je nou voor woensdag nog meer doen dan?
waar ben je heen gefietst?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Ben ik een dagje of 2 fietsen, jagen jullie er zowat 2 slowchats doorheen.
Tnx!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ja, fraai. De man op foto 4 spreekt boekdelen, lekker aan het werk.
Welke?quote:
Cool weetje!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Omniej het volgende:
Waar Google al niet goed voor is.
4294967295 blijkt het hoogste getal te zijn dat in 32 bits opgeslagen kan worden. Als er geen focusafstand bepaald kan worden, wordt er in feite gewoon iets als '9999999999' ingevuld (oneindig dus). Maar 4294967295 is het hoogste getal, dus wordt dat in de EXIF opgeslagen.
Maar welke van die daar hangen?quote:
Wat kost zo'n 24-70 nu eigenlijk in de Fotomania? Scheelt dat een beetje?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wil nog wel een 14-24 of een 16-35 van Nikkor... maar ik wil ook nog op vakantiequote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat kost zo'n 24-70 nu eigenlijk in de Fotomania? Scheelt dat een beetje?
't Is wel weer reteverleidelijk om ook weer lenzen te gaan zitten shoppen, maar ja, eigenlijk heb ik mezelf beloofd om me in te houden. Voordat het echt een verslaving gaat worden.
Veel drinken? De benauwdheid helpt ook niet mee...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef SP22 het volgende:
niet door slaaptekort. heb uiteindelijk tot 3 uur geslapen vanmiddag. werd wakker met een killer head ache vanochtend en leef nu op ibu. Blijf morgen ook nog thuis.. Hele dag zo'n headset op je hoofd werkt niet echt bevorderlijk.
Heeft er waarschijnlijk wel mee te maken. Heb wel long issues. (geen standaard meds ofzo maar duikt 1x in de zoveel tijd op). Ben mezelf weer eens een btje voorbij gelopen de afgelopen tijd en dit is een soort van natuurlijk mechanisme om me ff een pas op de plaats te doen makenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Veel drinken? De benauwdheid helpt ook niet mee...
Kak. Net donderdag daar een Sigma 55 - 200 gekocht voor m'n Sony.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh die 14-24 ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wil nog wel een 14-24 of een 16-35 van Nikkor... maar ik wil ook nog op vakantie
Ff door België getoerd, gisteren nog in een ziekenhuis daar een vriend van me bezocht die ze afgelopen donderdag van de fiets gereden hebben.quote:
Dat is minderquote:Op dinsdag 7 juni 2011 05:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ff door België getoerd, gisteren nog in een ziekenhuis daar een vriend van me bezocht die ze afgelopen donderdag van de fiets gereden hebben.
Breng je hem terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kak. Net donderdag daar een Sigma 55 - 200 gekocht voor m'n Sony.
Het 08:45 op de RU zijn is hier ook lichtelijk gefaald, maar dat is voor mij eigenlijk standaard.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
oh het 9 uur op de TU zijn is lichtelijk gefaald. hoera voor verslapen
Same here.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het 08:45 op de RU zijn is hier ook lichtelijk gefaald, maar dat is voor mij eigenlijk standaard.
Same here... maar dat kwam van de wodka in Rigaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
Dan ben je niet de enige die misselijk is.
Werk vandaag maar vanuit thuis, draaierig en misselijk, net alsof ik heel dronken ben.
Ik schijn een paar schouder-rollen in de hal van het appartement te hebben gemaakt. Die theorie klopt enigszins aangezien er een blauwe plek op mijn rechterschouder zit, maar niet goed weet waar die vandaan moet komenquote:
Ikke nie! maar ik heb geen fuck zin meer in werken vandaag. Moet nog tot 3 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:48 schreef problematiQue het volgende:
Dus iedereen is vandaag zwak, ziek en misselijk?
1. DRS regels aangemaakt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
1. Begint stiekem toch machines te migreren naar andere hosts terwijl ik ze 'vastgezet' had
2. Nagenoeg onmogelijk om in 't bootmenu van een VM te komen
3. vSphere client die vastloopt wanneer je een VM te vaak achter elkaar reset (zie punt 2).
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:09 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.peterbristol.net/projects/cut-chair/
Ha, 2 wist ik nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
1. DRS regels aangemaakt?
2. advanced eigenschappen van een VM , onder boot delay?
3. eens. VSphere client is een lompe resource slurper
hoeft ook niet. haal uit de iso (die wat aan de cd gehangen wordt) de msi en voer deze handmatig aan het systeem met "/s /v"/qn REBOOT=ReallySuppress""quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha, 2 wist ik niet. Kom daar eerder mee
. En ja, ik heb DRS op manual gezet voor 2 machines maar hij ging ze toch vanzelf verplaatsen.
En VMware tools updaten is ook een leuke, dan gaat 'ie automatisch de machine rebooten. Leuk dat je dat niet kan schedulen oid. Niet iedere machine kan zomaar op elk moment gereboot worden dus dan moet je daar zelf bij zijn op een geschikt moment. Lekker.
Ik begin alweer honger te krijgen, goed teken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:04 schreef SP22 het volgende:
Mogguh..
Voel me iets beter.. Nog niet super..
Das idd een goed teken!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik begin alweer honger te krijgen, goed teken.
ben al bijna klaar... en veel meer kan ik er nu toch niet aan doen...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:50 schreef Puala het volgende:
als ik zo'n deadline zou hebben zou ik aan het werk gaan en niet fok onder spammen.
Anders kan je Motar even vragen het voor je te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:53 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ben al bijna klaar... en veel meer kan ik er nu toch niet aan doen...
quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef Motar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic is echter voor alleen serieuze vragen![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb niet eens zo heel veel minder dan iedereen
alsnog niet goed maar toch
quote:
Boeiend, gewoon sneaky doen net als bij elk ander museum waar je niet mag fotograferen (zo stomquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef SP22 het volgende:
Zou je in een recent opengestelde KGB gevangenis foto's mogen maken?![]()
Zou wel cool zijn!
Probeer niet te sneaken in de shooting rangequote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:29 schreef SP22 het volgende:
Cooperation with our partners
In cooperation with our partners we can organize other prison events.
[*]Photo-adventure during which visitors must use a camera for some tasks, followed by the presentation of the pictures. Price as agreed.
[*]In the shooting range visitors can train with various kinds of guns, from revolvers to shotguns.
[*]Night games in the labyrinths of the fortress starting from midnight can be arranged.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op naar de MM voor mijn nieuwe lensje![]()
Dan maar iets fabriceren voor in mn gewone rugzak. Past allemaal niet meer in de tas die ik erbij gekregen heb.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat 't aanbod beperkt blijft tot 'tasjes'.
Positief blijven!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb niet eens zo heel veel minder dan iedereen
alsnog niet goed maar toch
EK 2012 ready jwt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn is dat, mijn prachtige posters worden oranjeachtig geprint.
nope, negatief denken positief doenquote:
vriendin van me op FBquote:
Goed, denk jij negatief, zullen wij positief blijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nope, negatief denken positief doen
[..]
De ansichtkaartverkoop zou op zijn gat liggen!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Boeiend, gewoon sneaky doen net als bij elk ander museum waar je niet mag fotograferen (zo stom).
naar welke ga je toe (heb er verschillende van de buitenkant gezien).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:19 schreef SP22 het volgende:
Zou je in een recent opengestelde KGB gevangenis foto's mogen maken?![]()
Ik zet gewoon mijn eigen erinquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:52 schreef SP22 het volgende:
Naar deze: http://www.patarei.org/eng/
Maar zag net al dat ze fototours houden, dus zal wel mogen.
Lol! Mn vader is gemaild door de redactie van het clubblad van de voetbal of ik nog foto's voor ze heb die ze mogen publiceren.
Nice! Wat kost zoiets dan bij de MM?quote:
¤870 voor betaald, even voor naar Utrecht gegaan daar hadden ze er nog 3 op voorraad. Rest van NL niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nice! Wat kost zoiets dan bij de MM?
Hoezo trouwens de 24-70 en niet de 24-105? Ik kan me voorstellen dat het bereik van de 24-105 beter is omdat je dan overlap heb. Het enige waarom ik de 24-70 zou prefereren boven 24-105 is f/2.8 tegen f/4.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤870 voor betaald, even voor naar Utrecht gegaan daar hadden ze er nog 3 op voorraad. Rest van NL niet meer.
Heb nu 24 - 200 mm gedekt met F2.8quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo trouwens de 24-70 en niet de 24-105? Ik kan me voorstellen dat het bereik van de 24-105 beter is omdat je dan overlap heb. Het enige waarom ik de 24-70 zou prefereren boven 24-105 is f/2.8 tegen f/4.
Of is de 24-70 scherper/sneller/beter naast het diafragma?
Edit: Of vraag ik nu naar het geheim van de fotograaf![]()
Stel dat je 1 of 2 ISO beesten zou kopen, zou je dan de 24-105 of 24-70 prefereren?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb nu 24 - 200 mm gedekt met F2.8
Daarbij lichtsterkte dus, heb nog niet hele nieuwe camera's die hoge ISO's aankunnen. Daarbij is het een lekkere bak van een lens die tegen een stootje kan. Altijd belangrijk met de bands die ik fotografeer.
Voor zijn type fotografie zou ik de 24-105 niet eens overwegen eigenlijk, 24-70 all the way.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo trouwens de 24-70 en niet de 24-105? Ik kan me voorstellen dat het bereik van de 24-105 beter is omdat je dan overlap heb. Het enige waarom ik de 24-70 zou prefereren boven 24-105 is f/2.8 tegen f/4.
Of is de 24-70 scherper/sneller/beter naast het diafragma?
Edit: Of vraag ik nu naar het geheim van de fotograaf![]()
Neuh, want waar heb ik die 105 nodig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stel dat je 1 of 2 ISO beesten zou kopen, zou je dan de 24-105 of 24-70 prefereren?
Zeg datquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Voor zijn type fotografie zou ik de 24-105 niet eens overwegen eigenlijk, 24-70 all the way.Zeker als je toch al een 70-200/2.8 hebt.
Nou met de MM actie die er nu loopt is het helemaal een leuke deal. Daarbij kon ik mijn Sigma nog verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
24-70 2.8
als je de finaciele middelen hebt? doen
Voor het moment dat je net wat meer/minder zoom nodig hebt maar geen tijd of mogelijk wisselen van camera.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, want waar heb ik die 105 nodig?
Heb altijd twee camera's bij me.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor het moment dat je net wat meer/minder zoom nodig hebt maar geen tijd of mogelijk wisselen van camera.
Weet ikquote:
Er lag ook een 15mm Fisheye, had wel even enorm de behoefte om die ook gelijk mee te nemenquote:
Van body switchen gaat snel zat, en anders kun je in het geval van uiterste nood die 35mm er ook nog wel 'bij' croppen... De extra stop van de 24-70 zal een stuk beter van pas komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor het moment dat je net wat meer/minder zoom nodig hebt maar geen tijd of mogelijk wisselen van camera.
Nu is wel het moment natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van body switchen gaat snel zat, en anders kun je in het geval van uiterste nood die 35mm er ook nog wel 'bij' croppen... De extra stop van de 24-70 zal een stuk beter van pas komen.Volgens mij is 'ie sowieso scherper dan de 24-105.
Ik heb er ook nog aan zitten denken (en nog steeds, eigenlijk) mijn 24-105 voor een 24-70 te verruilen trouwens, maar het formaat en gewicht houdt me tegen.Toch loop ik steeds vaker wel tegen die f/4 aan...
Ik wilde bijna zeggen, haal de 50mm f/1.8.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Omniej het volgende:
Jaaaa maar die twee laat ik daar lekker liggen.
Zou iets te veel weg hebben van een impulsaankoop als ik dat ding nu zou gaan halen.Kan ook de 24-105 houden en 'm met primes gaan combineren namelijk, dan blijf ik een relatief lichte allrounder houden maar heb ik toch nog lichtsterkte achter de hand - en meer dan ik met de 24-70 zou hebben.
Twijfel twijfel twijfel.....
Dat is inderdaad ook waar ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van body switchen gaat snel zat, en anders kun je in het geval van uiterste nood die 35mm er ook nog wel 'bij' croppen... De extra stop van de 24-70 zal een stuk beter van pas komen.Volgens mij is 'ie sowieso scherper dan de 24-105.
Ik heb er ook nog aan zitten denken (en nog steeds, eigenlijk) mijn 24-105 voor een 24-70 te verruilen trouwens, maar het formaat en gewicht houdt me tegen.Toch loop ik steeds vaker wel tegen die f/4 aan...
Tja, er ligt zoveel wat ik wilquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er lag ook een 15mm Fisheye, had wel even enorm de behoefte om die ook gelijk mee te nemen
Jaquote:
Hehe, stel mongolen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JaHoe kunnen dat soort idioten ooi thun rijbewijs halen :R
Net compleet door een muur heenquote:
sowieso 24-70... groot diafragmaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Stel dat je 1 of 2 ISO beesten zou kopen, zou je dan de 24-105 of 24-70 prefereren?
85/1.2quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
sowieso 24-70... groot diafragma
ik hou echt van lenzen als de 35 1.4, alleen die dingen zijn zo reteduur
Dat dit uit mijn mond komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Er is maar 1 lens die ik zou kopen zonder AFquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef tubacloud het volgende:
dan zou ik natuurlijk de samyang kunnen overwegen, maar die is minder van kwaliteit en heeft geen AF
24mm 1.4 II lag er ook, wat een lensjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die heb ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dit uit mijn mond komt.
Voor groot diafragma moet je sowieso niet bij zoom zijn. En 1.4? Probeer eens de 50 mm f/1.8? Die is maar 100 euro.
Ook al zo'n geil ding ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
24mm 1.4 II lag er ook, wat een lensje
Heb ik mee mogen schieten paar weken terug, wat een enorm fijn ding is dat inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die heb ikben er wel tevreden over, maar 50 mm 1.2
jammer dat die er de komende 5 jaar nog niet gaat komen wss
hehehe, herkenbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
1400/1500 euro voor een lensje
Ik krijg nu al commentaar op mijn prime "hoe zoom je er mee" "zo, die was duurder dan mijn camera en de mijne kan tenminste zoomen"
Zoom en megapixel vriend. Vooral megapixelquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hehehe, herkenbaar![]()
vroeger toen ik 12 was keek ik altijd naar hoeveel zoom de camera had... nu kijk ik alleen nog naar het diafragma en het brandpunt van de lens... en de prijs natuurlijk
Kom ik wel even lenen danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoom en megapixel vriend. Vooral megapixel![]()
En dan vet ver inzoomen naar mogelijke lekker wijven ver, ver weg om daar een foto vol ruis en beweging van te maken![]()
Ik denk toch dat ik een 400 f/2.8 moet gaan kopen. Ik ben een toppaparazzi!
Zo een moet ik ook hebben voor die hertjes.. one can dream...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zoom en megapixel vriend. Vooral megapixel![]()
En dan vet ver inzoomen naar mogelijke lekker wijven ver, ver weg om daar een foto vol ruis en beweging van te maken![]()
Ik denk toch dat ik een 400 f/2.8 moet gaan kopen. Ik ben een toppaparazzi!
keertje huren, leuk speelgoed.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef SP22 het volgende:
[..]
Zo een moet ik ook hebben voor die hertjes.. one can dream...
400mm is de enige prime die ik hier heb liggen.. f/5.6 weliswaarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef SP22 het volgende:
[..]
Zo een moet ik ook hebben voor die hertjes.. one can dream...
En ze dan niet vinden... Hoe duur is dat eigenlijk zo'n lens huren?quote:
1200quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
400mm is de enige prime die ik hier heb liggen.. f/5.6 weliswaar..
80 met een borg van 600 euro'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef SP22 het volgende:
[..]
En ze dan niet vinden... Hoe duur is dat eigenlijk zo'n lens huren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar honderd euro
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
lol... eerst maar eens een fatsoenlijke baan krijgen dan.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef kanovinnie het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
650-1300, met 2x extender voor 700-2600.Onhandige compensatielens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar honderd euro
Op de een of andere manier geil ik nooit zo op die enorme telelenzen.Vind een bescheiden primepje altijd veel leuker.
Of deze:
[ afbeelding ]
650-1300, met 2x extender voor 700-2600.Wat een dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar honderd euro
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Of deze:
[ afbeelding ]
650-1300, met 2x extender voor 700-2600.Als diafragma je niet echt uitmaakt kan je is een spiegellens proberen, tot 800mm ofzo voor 2/300 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar honderd euro
Als je natuurfotografie oid doet is zo'n ding juist handig, al vraag ik me af of het diafragma hier een beetje helpt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Onhandige compensatielens.
Op de een of andere manier geil ik nooit zo op die enorme telelenzen.Vind een bescheiden primepje altijd veel leuker.
Ik ken dat principe niet. Eens opzoeken!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als diafragma je niet echt uitmaakt kan je is een spiegellens proberen, tot 800mm ofzo voor 2/300 euro?
kanovinnie.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:43 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kweek jij nou eerst maar is spierballen voor een 70-200 i.p.v die plastic 50mm van je..
Of deze:
[ afbeelding ]
650-1300, met 2x extender voor 700-2600.Maar 350 euro bij cameranu.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar honderd euroMisschien dat ik hem ooit eens koop in een melige bui
Lijkt me best eens geinig om maanfoto's mee te maken
![]()
Tsjah, klein diafragma>langere sluitertijd>maan beweegt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef keeszify het volgende:
[..]
Maar 350 euro bij cameranu.nlMisschien dat ik hem ooit eens koop in een melige bui
Lijkt me best eens geinig om maanfoto's mee te maken
Mot je zo'n metmaanmeedraaistatief (hoe heet dat ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, klein diafragma>langere sluitertijd>maan beweegt.
metmaanmeedraaistatief bedoel je?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mot je zo'n metmaanmeedraaistatief (hoe heet dat ook weer) kopen joh.
Ahhh...nog niet eens aan gedacht dat de maan beweegtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, klein diafragma>langere sluitertijd>maan beweegt.
Hoe kan je dat zelf maken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
metmaanmeedraaistatief bedoel je?
Kan je eventueel ook zelf maken
Balkellendequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kano is Rutte of Verhagen [ afbeelding ] ?
gewoonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef keeszify het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zelf maken?Ben nog op zoek naar zo'n ding, maar zijn super duur.
Camerasysteem oid die de maan herkent om vervolgens een aantal electromotoren aan te sturen die de maan blijft volgen. Maar dat is geen garantie dat het ook daadwerkelijk zonder schokken lukt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef keeszify het volgende:
[..]
Hoe kan je dat zelf maken?Ben nog op zoek naar zo'n ding, maar zijn super duur.
die van mij is tofferquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Camerasysteem oid die de maan herkent om vervolgens een aantal electromotoren aan te sturen die de maan blijft volgen. Maar dat is geen garantie dat het ook daadwerkelijk zonder schokken lukt.
Nietes.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bitchfight!!!!!quote:
Ik pak de knuppel 650-1700 erbij. Pas maar op!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bitchfight!!!!!
of zoiets
oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik pak de knuppel 650-1700 erbij. Pas maar op!
Wijs als ik ben ga ik niet reageren met eenquote:
http://link.marktplaats.nl/455603807quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je natuurfotografie oid doet is zo'n ding juist handig, al vraag ik me af of het diafragma hier een beetje helpt.
[..]
Ik ken dat principe niet. Eens opzoeken!
[..]
kanovinnie.
Al moet ik wel toegeven dat een 70-200 met een 1D m2 toch wel aan de zware kant is. Dan maar een 1100D oid om te compenseren.
Ziet er interessant uit. Morgen eens wat over lezen!quote:
*Bladert naar hoofdstuk 4 van vrouwen versieren voor dummy'squote:
Ik ben dik tevreden over mijn Samyang. Die is echt goed, vlijmscherp.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:57 schreef tubacloud het volgende:
dan zou ik natuurlijk de samyang kunnen overwegen, maar die is minder van kwaliteit en heeft geen AF
Was iemand in het ruilhoekje die er 1 zocht dacht ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:55 schreef tubacloud het volgende:
voor de mensen die nog een 50 mm 1.8 nodig hebben voor 30 euro minder: http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=35&t=66827 (weet niet of je het kan zien zonder login)
achjoh, nu heb je tenminste een nieuwequote:
Doe eens niet!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik toch ga proberen van 2 blokken één blok te maken.
Praat me eens van dat idee af willen jullie?
Debiel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
Ik denk dat ik toch ga proberen van 2 blokken één blok te maken.
Praat me eens van dat idee af willen jullie?
quote:Hoi Isdatzo,
Ik ben wel erg gecharmeerd van jou fiets. Echter kan ik je maar een bod van 3000 doen.
Tis niet je vraagprijs maar z'n bod heb je vandaag nog niet gehad zullen we maar zeggen.
Ik hoor het wel.
groet,
Robert
Mja in onderdelen verkopen is ook wel wat uurtjes sleutelen én 235235 naar het postkantoor moeten voor een spiegeltje dit en een voetsteuntje dat én een jaar met een schuur met halve motor zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:16 schreef SP22 het volgende:
Dan zou ik hem nog eerder in delen verkopen dan er zelf weer aan gaan knutselen met alle frustraties en tijd/geld van dien.
WTF... bij cameratools is de Nikon versie 1539,- Wat een verschillen zegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
¤870 voor betaald, even voor naar Utrecht gegaan daar hadden ze er nog 3 op voorraad. Rest van NL niet meer.
Heel goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja hoi. Welkom in de FOT SC. Deze is inmiddels al 10 keer voorbij gekomen.
hahahaha.. good ol' times..quote:Op woensdag 8 juni 2011 01:31 schreef Omniej het volgende:
en morgen weer half slapend in de collegebank hangen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef Omniej het volgende:
Vind een bescheiden primepje altijd veel leuker.
Beste verzamelingquote:
Naar mijn werk over 2 minutenquote:Op woensdag 8 juni 2011 06:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
nogal en alsnog te laatwtf doe jij wakker dan?
De nikon variant is ook een bijzonder stuk glas, maar de canon variant doet er zeker niet voor onder, en voor zo'n klein prijsjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF... bij cameratools is de Nikon versie 1539,- Wat een verschillen zeg
Welke tekst in het grijze gedeelte?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:58 schreef taxibabe het volgende:
lol, las net een topic in feedback. Er zit een code-geintje in het forum!![]()
Scroll ff naar boven zodat je de header in beeld hebt, klik naast de tekst in het grijze gedeelte. Doe dan: up up down down left right left right ba
het lukt mij niet volgens mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:58 schreef taxibabe het volgende:
lol, las net een topic in feedback. Er zit een code-geintje in het forum!![]()
Scroll ff naar boven zodat je de header in beeld hebt, klik naast de tekst in het grijze gedeelte. Doe dan: up up down down left right left right ba
nee... gewoon pijltjestoetsen gebruiken neem ik aan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:57 schreef taxibabe het volgende:
je krijgt ook geen schermpje rechtsonder met cheatcode activated?
Gewoon F5'en en het is weer weg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:24 schreef Omniej het volgende:
Hier werkt het inderdaad wel. Voor het 'invoeren' van die cheat hoef je niet per se omhoog te scrollen overigens. Maar kan de sneeuw ook weer uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |