quote:
Vechtpartijen in Den Haag na WK-zege TurkijeDEN HAAG - In de Haagse Schilderswijk en in de wijk Transvaal zijn zaterdag na de overwinning van Turkije op Senegal vechtpartijen uitgebroken. Er heerst volgens de politie een dreigende sfeer.
Er staan volgens een woordvoerster van de politie verschillende groepen tegenover elkaar "die het niet met elkaar eens zijn."
Zo was op het Paul Krugerplein een Koerdische demonstratie aan de gang. Enkele honderden mensen liepen schreeuwend over straat en zwaaiden met Koerdische vlaggen. Sommigen hadden ook het portret bij zich van Koerdenleider Öcalan.
De politie blokkeerde met busjes de Paul Krugerlaan om te voorkomen dat Turken die in een overwinningsroes met auto's door de buurt rijden, bij de Koerden op het Paul Krugerplein konden komen.
Kort na 19.30 uur kwam er een einde aan de Koerdische betoging en leek de rust weergekeerd. De politie heeft de blokkade van de Paul Krugerlaan opgeheven.
Wat ik niet snap is waarom ze juist vandaag toestemming van de gemeente Den Haag hebben gekregen om een demonstratie te houden. Lijkt wel opzet. Men weet immers dat Turkije kon winnen en feest kon vieren. En de doorgedraaide PKK aanhangers (want ze droegen de foto van Ocalan) zullen natuurlijk weer hun frustratie afreageren op de Turken.
Jammer.
quote:Wij nederlanders doen dat nooit als er eens een voetbalwedstrijdje is geweest...
Op zaterdag 22 juni 2002 23:50 schreef delapoko het volgende:
Die Koerden weer.
quote:lees het nog eens...
Op zaterdag 22 juni 2002 23:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wij nederlanders doen dat nooit als er eens een voetbalwedstrijdje is geweest...
quote:Ik denk dat de vergunning voor die demonstratie eerder was ingediend dan die wedstrijd. Lijkt me iig niet dat ze dat zo met opzet hebben gedaan. Het is immers de organisatie van de demonstratie die bepaald wanneer de demonstratie wordt gehouden, niet de gemeente of politie. En die kunnen ook nog eens niet zo makkelijk dergelijke demonstraties verbieden.
Op zaterdag 22 juni 2002 23:50 schreef delapoko het volgende:Men weet immers dat Turkije kon winnen en feest kon vieren.
quote:Ik ga idd niet demonstreren voor een politicus als de Koreanen het WK winnen...
Op zaterdag 22 juni 2002 23:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wij nederlanders doen dat nooit als er eens een voetbalwedstrijdje is geweest...
Als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Het gaat om Koerden die op straat waren om te demonstreren en om Turken die op straat waren om de overwinnig van Turkije te vinden. Dus heeft ook met voetbal te maken.
Op zaterdag 22 juni 2002 23:58 schreef ArTiC het volgende:
Het gaat helemaal niet om die voetbalwedstrijd... Het gaat erom dat grote groepen Turken en Koerden lijnrecht tegen elkaar kwamen te staan, Turken en Koerden bij elkaar geeft altijd een zooitje.
Meer daarover:
http://www.trouw.nl/1020229134097.html
quote:
Vechtpartijen in Den Haag na winst Turkije
DEN HAAG (ANP) - De Schilderswijk en de wijk Transvaal in Den Haag zijn zaterdagmiddag en -avond het toneel geweest van ernstige rellen tussen Turken en Koerden. De onlusten braken uit na de overwinning van het Turkse elftal op dat van Senegal op het WK voetbal.Er raakten zeker drie mensen gewond, onder wie een politieagent. Elders in het land was het vooral feest. De mobiele eenheid (ME) voerde twee keer een charge uit in Den Haag. Voordat de ME in actie kwam, had de politie ook al een charge uitgevoerd. Het politieoptreden volgde op opstootjes rond ambulances. Die waren naar het Paul Krugerplein in de wijk Transvaal gekomen, omdat daar twee mensen gewond waren geraakt. In de nabijgelegen Hertzogstraat werden met straatstenen en stoeptegels ruiten ingegooid.
Arrestaties
Volgens de politie keerde rond 22.30 uur de rust in de wijken terug. Er waren op dat moment nog wel veel mensen op straat, maar er werd volgens de politie niet of nauwelijks meer gevochten.
De Haagse politie heeft zeker negen arrestaties verricht. De politieman die gewond raakte, kreeg een steen tegen zijn hoofd. Hij is naar een ziekenhuis gebracht om zijn wond te laten hechten. Het Haagse openbaarvervoerbedrijf HTM besloot in verband met de rellen tot het einde van de dienst zaterdagavond drie tramlijnen stil te leggen.
Feest
Elders in Nederland veroorzaakte de Turkse voetbalzege wel feest, maar geen grootschalig geweld zoals in Den Haag. Op het Rotterdamse Hofplein kwamen vele honderden Turken samen om te vieren dat hun elftal de halve finales van het WK heeft bereikt. De politie sloot de grote toegangswegen naar de rotonde met fontein af. Het verkeer in de binnenstad kwam volledig lam te liggen. Ondanks de overlast verliep volgens de Rotterdamse politie alles zonder wanklank.
Ook in andere steden, zoals Tilburg, Bergen op Zoom en Arnhem, was de overwinning van Turkije voor veel Turken aanleiding al of niet toeterend in auto's op straat hun blijdschap kenbaar te maken. Voor zover bekend is dat overal zonder noemenswaardige incidenten verlopen.
quote:Ah onze vriend de antichrist...ehhmm sorry...de antiTurk is er weer
Op zaterdag 22 juni 2002 23:59 schreef X-Ray het volgende:
Ah...net zoals dinsdag weer wat zogenaamd niet waar was
[Voetbal]Fijn dat Turkije heeft gewonnen
X-Ray kusje
quote:Ik denk dat ik toch maar eens weg ga uit Den Haag...
Op zondag 23 juni 2002 00:02 schreef delapoko het volgende:[..]
Ah onze vriend de antichrist...ehhmm sorry...de antiTurk is er weer
X-Ray kusje
quote:
Op zondag 23 juni 2002 00:03 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik denk dat ik toch maar eens weg ga uit Den Haag...
quote:kleine fout...
Op zaterdag 22 juni 2002 23:36 schreef eRR_ het volgende:Vechtpartijen in Den Haag na WK-zege Turkije
DEN HAAG - In de Haagse Schilderswijk en in de wijk Transvaal zijn zaterdag na de overwinning van Turkije op Senegal vechtpartijen uitgebroken. Er heerst volgens de politie een dreigende sfeer.Er staan volgens een woordvoerster van de politie verschillende groepen tegenover elkaar "die het niet met elkaar eens zijn."
Zo was op het Paul Krugerplein een Koerdische demonstratie aan de gang. Enkele honderden mensen liepen schreeuwend over straat en zwaaiden met Koerdische vlaggen. Sommigen hadden ook het portret bij zich van Koerdenleider Öcalan.
De politie blokkeerde met busjes de Paul Krugerlaan om te voorkomen dat Turken die in een overwinningsroes met auto's door de buurt rijden, bij de Koerden op het Paul Krugerplein konden komen.
Kort na 19.30 uur kwam er een einde aan de Koerdische betoging en leek de rust weergekeerd. De politie heeft de blokkade van de Paul Krugerlaan opgeheven.
opzich niets mis met koerden imo.. ik heb ook een paar vrienden die koerd zijn..
aanhangers van de PKK baart mij wel zorgen..
...
quote:Waar haal je vandaan dat er toestemming was verleend voor een demonstratie? Lijkt me niet het geval namelijk.
Op zaterdag 22 juni 2002 23:50 schreef delapoko het volgende:
Die Koerden weer.Wat ik niet snap is waarom ze juist vandaag toestemming van de gemeente Den Haag hebben gekregen om een demonstratie te houden. Lijkt wel opzet. Men weet immers dat Turkije kon winnen en feest kon vieren. En de doorgedraaide PKK aanhangers (want ze droegen de foto van Ocalan) zullen natuurlijk weer hun frustratie afreageren op de Turken.
Jammer.
En nee, Nederlanders doen zoiets niet. Wij betrekken geen politiek in een voetbal"feest"
quote:Als er geen toestemming voor was geweest dan had politie vast wel eerder opgetreden...
Op zondag 23 juni 2002 10:21 schreef eRR_ het volgende:Waar haal je vandaan dat er toestemming was verleend voor een demonstratie? Lijkt me niet het geval namelijk.
quote:Het was een sameloop van omstandigheden. Er was een politieke demonstratie die een groep feestvierende voetbalfans tegenkwam. Dus niet een groep fans die ineens gingen protesteren tegen de politiek of wat dan ook.
En nee, Nederlanders doen zoiets niet. Wij betrekken geen politiek in een voetbal"feest"
quote:Als je daar een bron voor hebt, graag. Ik acht het namelijk vijwel uitgesloten dat er een koerdische demonstratie aan de gang is op de voetbaldag, met toestemming van de politie.
Op zondag 23 juni 2002 10:25 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als er geen toestemming voor was geweest dan had politie vast wel eerder opgetreden...
[..]Het was een sameloop van omstandigheden. Er was een politieke demonstratie die een groep feestvierende voetbalfans tegenkwam. Dus niet een groep fans die ineens gingen protesteren tegen de politiek of wat dan ook.
quote:Mag ik je er even aan herinneren de winst van feyenoord in de UEFA-cup, geloof flink zooitje toen, en fans van feyenoord en mensen die fortuyn gingen herdenken. Terwijl ze aan het feestvieren waren liepen ze ook met posters van fortuyn.....
Op zondag 23 juni 2002 10:21 schreef eRR_ het volgende:
Ik keur het natuurlijk allebei niet goed. Maar de Nederlanders kunnen het ook.
quote:De uefa cup was een dag na de moord op Fortuyn, terwijl het al twijfelachtig was of die match uberhaupt zou doorgaan. Bovendien is Fortuyn wel ff iets anders dan een terrorist. Appels + peren dus
Op zondag 23 juni 2002 10:39 schreef EvilFaith het volgende:[..]
Mag ik je er even aan herinneren de winst van feyenoord in de UEFA-cup, geloof flink zooitje toen, en fans van feyenoord en mensen die fortuyn gingen herdenken. Terwijl ze aan het feestvieren waren liepen ze ook met posters van fortuyn.....
Ik keur het natuurlijk allebei niet goed. Maar de Nederlanders kunnen het ook.
Waarom keur je dat Fortuyn gedeelte af trouwens?
quote:Grappig dat sommige lieden Fortuyn boven de voedselketen plaatsen, zodat ongeacht het onderwerp het altijd op een Fortuyn discussie uitkomt. Hoeveel stappen zou het onderwerp 'onderwaterdammen' nodig hebben voordat 'onderwaterdammen' onbetwist onderdeel wordt voor een verhitte discussie over Dhr. Foruyn?
Op zondag 23 juni 2002 10:40 schreef eRR_ het volgende:[..]
De uefa cup was een dag na de moord op Fortuyn, terwijl het al twijfelachtig was of die match uberhaupt zou doorgaan. Bovendien is Fortuyn wel ff iets anders dan een terrorist. Appels + peren dus
Vroeg ik me af, maar dat terzijde, ergens is het ook wel amusant.
Wat betrefd de vechtpartijen, dat is jammer. Ik gun Turkije de overwinning, en gelukkig vieren verreweg de meeste Turken gewoon feest, dat elk incident onder de vergrootglas komt hier op Fokzine is inmiddels voorspelbaar.
GLG
quote:doe dat
Op zondag 23 juni 2002 00:03 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik denk dat ik toch maar eens weg ga uit Den Haag...
GLG
quote:Gefeli met de overwinning
Op zondag 23 juni 2002 00:04 schreef delapoko het volgende:[..]
Turkije wereldkampioen, dan staat ook Amsterdam op z'n kop
GLG
quote:Komt van eenzelfde bron als die van jou die zegt dat de demonstratie waarschijnlijk verboden was, en wat ik al eerder zei:
Op zondag 23 juni 2002 10:37 schreef eRR_ het volgende:Als je daar een bron voor hebt, graag. Ik acht het namelijk vijwel uitgesloten dat er een koerdische demonstratie aan de gang is op de voetbaldag, met toestemming van de politie.
quote:
Op zaterdag 22 juni 2002 23:56 schreef calvobbes het volgende:Ik denk dat de vergunning voor die demonstratie eerder was ingediend dan die wedstrijd. Lijkt me iig niet dat ze dat zo met opzet hebben gedaan. Het is immers de organisatie van de demonstratie die bepaald wanneer de demonstratie wordt gehouden, niet de gemeente of politie. En die kunnen ook nog eens niet zo makkelijk dergelijke demonstraties verbieden.
quote:Tja, dat zijn jouw eigen veronderstellingen. Zou verspilde tijd zijn om daar over te discusieren...
Ik denk eerder dat het massaal aantal op de been zijnde turken "spontaan" ervoor heeft gezorgd dat wat lieden meenden hun politieke standpunten naar buiten te moeten brengen. Feit dat de politie niet direct ingreep was mi te weiten aan het feit dat zij er niet vanuit gingen dat er een politiek tintje over het feest zou komen.
quote:1 keertje off topic dan over fortuyn..
Op zondag 23 juni 2002 10:40 schreef eRR_ het volgende:[..]
Waarom ik dat afkeur?!? DUH! Stelletje skinheads die fik staan te stoken en met dwangrekken in de lucht staan te schreeuwen..
Nee sorry dat keur ik niet goed....
Nu weer gewoon off-topic gaan?
oke.
Zo kun je het dus ook zien!
quote:Blaat..
Op zondag 23 juni 2002 11:40 schreef EvilFaith het volgende:[..]
1 keertje off topic dan over fortuyn..
Waarom ik dat afkeur?!? DUH! Stelletje skinheads die fik staan te stoken en met dwangrekken in de lucht staan te schreeuwen..
Nee sorry dat keur ik niet goed....
oke.
Ten eerste ben ik niet degene die over Fortuyn begon, maar iemand die meent dat de turken ook poltiek mogen rellen "want bij de uefa cup liepen mensen met fortuyn posters rond"
Ten 2e heeft je betoog geen hol met de rellen van gisteren te maken, want die skinheads hadden niks met de uefa cup wedstrijd te maken. Die waren nl. bezig in Den Haag op 6 mei en niet in Rotterdam op 7 mei, daar waar jij op doelt.
en GLG > lees eerst 's voordat je weer met je stompziinge reakties komt
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 23-06-2002 17:50]
Hypocrisie ten top!
quote:leuk? als belgen lopen te rellen in mijn wijk, ja leuk, lache !
Op zondag 23 juni 2002 16:26 schreef Saleheim het volgende:
Wees eerlijk, als het de Belgen waren geweest hadden we het allemaal zo leuk en aandoenlijk gevonden.Hypocrisie ten top!
Keulen na de winst van Turkije in het WK
- Turken rijden toeterend met auto's rond, zwaaien met vlaggen.
- Op de Hohenzollernring ontstaat een straatfeest compleet met muziek.
- Jongen met Braziliaanse vlag om zijn schouders danst vrolijk mee.
- Grootste homo-cafe van de stad heeft plots 50% turkse klanten, inclusief moekes met hoofddoek.
- Polizei houdt een oogje in het zeil tussen het massaal inkopen van ijsjes bij de McDonalds door.
Den Haag op hetzelfde moment :
Terroristen-sympathisanten gaan de straat op en verstjeren een feest.
Oh ja, tijdens het vorige WK zat ik in Washington DC op het moment dat Frankrijk gewonnen had. Binnen de korste keren reed een stoet fransen in bovenmodale wagens toeterend en vlaggenzwaaiend door de stad.
quote:Wees eerlijk, als het de Duitsers waren geweest hadden we het allemaal zo vervelend gevonden van die dikke bierzuipende fietsenstelende moffen toch?
Op zondag 23 juni 2002 16:26 schreef Saleheim het volgende:
Wees eerlijk, als het de Belgen waren geweest hadden we het allemaal zo leuk en aandoenlijk gevonden.Hypocrisie ten top!
Hypocrisie ten top!
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19824
.
quote:wanneer gaan ze nou eens eindelijk het leger inzeten voor zulke dingen?
Op maandag 24 juni 2002 08:46 schreef X-Ray het volgende:
De politie Haaglanden zet extra agenten in, als woensdag de WK-wedstrijd Turkije-Brazilië wordt gespeeld. Die moeten de orde in de stad bewaren. De wedstrijd begint om één uur 's middags. Vanaf dat tijdstip loopt er in Den Haag extra blauw op straat.
Afgelopen zaterdag braken in de Schilderswijk en de wijk Transvaal ernstige rellen uit tussen Koerden en Turken, na de voetbal-overwinning van Turkije op Senegal.http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19824
.
quote:Wat is nou het probleem X-ray ?
Op maandag 24 juni 2002 08:46 schreef X-Ray het volgende:
De politie Haaglanden zet extra agenten in, als woensdag de WK-wedstrijd Turkije-Brazilië wordt gespeeld. Die moeten de orde in de stad bewaren. De wedstrijd begint om één uur 's middags. Vanaf dat tijdstip loopt er in Den Haag extra blauw op straat.
Afgelopen zaterdag braken in de Schilderswijk en de wijk Transvaal ernstige rellen uit tussen Koerden en Turken, na de voetbal-overwinning van Turkije op Senegal.http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=19824
.
quote:hey, lees is goed...
Op zondag 23 juni 2002 16:02 schreef eRR_ het volgende:[..]
Blaat..
Ten eerste ben ik niet degene die over Fortuyn begon, maar iemand die meent dat de turken ook poltiek mogen rellen "want bij de uefa cup liepen mensen met fortuyn posters rond"
Ten 2e heeft je betoog geen hol met de rellen van gisteren te maken, want die skinheads hadden niks met de uefa cup wedstrijd te maken. Die waren nl. bezig in Den Haag op 6 mei en niet in Rotterdam op 7 mei, daar waar jij op doelt.en GLG > lees eerst 's voordat je weer met je stompziinge reakties komt
Dus om weer on-topic te gaan:
Ik weet niet eens of het slim is zoveel politie neer te zetten tijden de halve-finale. Denk dat dat alleen maar voor agressie zorgt.
quote:Idd, DAT is het probleem.
Op maandag 24 juni 2002 09:50 schreef milagro het volgende:
Misichien dat een aantal lieden een Turks/Koerdische ruzie hier in Nederland uit gaan vechten en dat er dan dus weer een extra blik agenten open getrokken moet worden, die beter ergens anders ingezet had kunnen worden.
quote:Ah, net zoals bij wedstrijden van Ajax-Feyenoord en demonstraties op het binnenhof waar ik niet om gevraagd heb ?
Op maandag 24 juni 2002 10:03 schreef X-Ray het volgende:[..]
Idd, DAT is het probleem.
Dat er hier wat uitgemat gaat worden waar we geen fuck mee te maken hebben.
quote:1. Wij hebben NIETS met Turkije en het nationale efltal te maken.
Op maandag 24 juni 2002 10:04 schreef gelly het volgende:[..]
Ah, net zoals bij wedstrijden van Ajax-Feyenoord en demonstraties op het binnenhof waar ik niet om gevraagd heb ?
quote:Ik gun het Turkije van harte dat zij de halve finale hebben weten te halen, proficiat...
Op maandag 24 juni 2002 10:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
1. Wij hebben NIETS met Turkije en het nationale efltal te maken.
2. Dat er Ajaks-Feyenoord rellen zijn, zijn al vervelend genoeg. We hoeven niet OOK nog eens rellen erbij te krijgen wegens overwinningen van nationale teams waar we geen zak mee te maken hebben.
3. Jij merkt niets van rellen op het binnenhof waar je zit.
Het zou prachtig zijn als zij ook wereldkampioen worden, lekker alle turken weer toeteren door de straten, geeft toch een gevoel alsof Nederland er ook bij is...
quote:Ónze Guus en ónze Turken! (Telegraaf)
Op maandag 24 juni 2002 10:30 schreef X-Ray het volgende:[..]
1. Wij hebben NIETS met Turkije en het nationale efltal te maken.
quote:nou, mijn Turken zij het echt niet hoor (of mag ik dat niet zeggen?)
Op maandag 24 juni 2002 10:38 schreef schatje het volgende:[..]
Ónze Guus en ónze Turken! (Telegraaf)
quote:De mijnes ook niet.
Op maandag 24 juni 2002 10:50 schreef waspman het volgende:[..]
nou, mijn Turken zij het echt niet hoor (of mag ik dat niet zeggen?)
quote:Dus eik mogen wij ook geen feest gaan vieren als Nederland mee had gedaan en het zover had geschopt? Want dan zouden de turken en alle andere buitenlanders hetzelfde kunnen zeggen...
Op maandag 24 juni 2002 10:30 schreef X-Ray het volgende:1. Wij hebben NIETS met Turkije en het nationale efltal te maken.
2. Dat er Ajaks-Feyenoord rellen zijn, zijn al vervelend genoeg. We hoeven niet OOK nog eens rellen erbij te krijgen wegens overwinningen van nationale teams waar we geen zak mee te maken hebben.
Ik heb ook niks met PSV, Ajax, of Feyenoord te maken maar mij hoor je ook niet klagen als ze toeterend door de straat rijden...
quote:We zijn in NEDERLAND!!!!
Op maandag 24 juni 2002 10:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus eik mogen wij ook geen feest gaan vieren als Nederland mee had gedaan en het zover had geschopt? Want dan zouden de turken en alle andere buitenlanders hetzelfde kunnen zeggen...
quote:Dat zijn NEDERLANDSE clubs.
Ik heb ook niks met PSV, Ajax, of Feyenoord te maken maar mij hoor je ook niet klagen als ze toeterend door de straat rijden...
quote:Nou en? Met St. Patricksday zoek ik ook gewoon in Nederland een Irish pub op hoor.
Op maandag 24 juni 2002 10:58 schreef X-Ray het volgende:
We zijn in NEDERLAND!!!!
Laat die lui toch gewoon een feestje bouwen. Nadruk op 'feest' dus. Rellen moeten gewoon aangepakt worden, of dat nou Nederlandse supporters zijn of niet.
Zoals ook in diverse kranten stond vanochtend: Alleen in Den Haag is het uit de hand gelopen, in de rest van Nederland hebben Turkse supporters zonder verdere wanklank feest gevierd.
Dus misschien ligt het wel aan het gedrag van een aantal Hagenezen.
quote:Het zal ook weer eens niet
Op maandag 24 juni 2002 11:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Zoals ook in diverse kranten stond vanochtend: Alleen in Den Haag is het uit de hand gelopen
quote:Klopt. Hagenezen die Achmed, Ali ed heten
Dus misschien ligt het wel aan het gedrag van een aantal Hagenezen.
quote:
Op zondag 23 juni 2002 11:40 schreef EvilFaith het volgende:
oke.
quote:Hebben ze daar nabij Beverwijk niet zo'n knokveldje voor?
Op maandag 24 juni 2002 09:50 schreef milagro het volgende:
Misichien dat een aantal lieden een Turks/Koerdische ruzie hier in Nederland uit gaan vechten en dat er dan dus weer een extra blik agenten open getrokken moet worden, die beter ergens anders ingezet had kunnen worden.
quote:Dat is te klein, passen ze lang niet allemaal op.
Op maandag 24 juni 2002 11:11 schreef Quenda het volgende:[..]
Hebben ze daar nabij Beverwijk niet zo'n knokveldje voor?
quote:Bij Ankara een nog veel mooiere.
Op maandag 24 juni 2002 11:11 schreef Quenda het volgende:[..]
Hebben ze daar nabij Beverwijk niet zo'n knokveldje voor?
quote:Goh
Op maandag 24 juni 2002 10:58 schreef X-Ray het volgende:We zijn in NEDERLAND!!!!
Maar goed, dus als straks Zuid Korea wint mogen de Guus Hiddinks fans dat ook niet vieren?
quote:Zucht, het gaat niet om een paar mensen....
Op maandag 24 juni 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goh
Je meent het... Dus iedereen die die niet voor Oranje is maar wel blij is omdat een ander land het goed doet moet maar effe naar dat land toe om het te vieren... Dat zal de KLM leuk vinden....
quote:Dat is zowiezo suf.
Maar goed, dus als straks Zuid Korea wint mogen de Guus Hiddinks fans dat ook niet vieren?
quote:jawel, maar moet dat dan perse op straat? kunnen ze dat thuis niet doen?
quote:
Op maandag 24 juni 2002 11:31 schreef X-Ray het volgende:Dat is zowiezo suf.
Neerlands hoop in bange dagen!
quote:Sommige personen zijn nu eenmaal heilig overtuigd van hun politiek correct gedrag.Dat is dus met het vingertje wijzen en nooit de hand in eigen boezem steken.
Goh
Je meent het... Dus iedereen die die niet voor Oranje is maar wel blij is omdat een ander land het goed doet moet maar effe naar dat land toe om het te vieren... Dat zal de KLM leuk vinden....
quote:Dat zou een goede oplossing zijn voor alle andere voetbalfeestjes in Nederland!
Op maandag 24 juni 2002 11:31 schreef waspman het volgende:kunnen ze dat thuis niet doen?
quote:
Op zondag 23 juni 2002 13:41 schreef logisnack het volgende:[...]
Het duurde geen 3 min. en er kwam een enorm getoeter uit de stad.
Een optocht van auto's (veelal mercedes en bestel busjes) reden door de straten.
Toeterend en met vlaggen zwaaiend[...]
quote:
Op zondag 23 juni 2002 18:12 schreef HiZ het volgende:[...]
Oh ja, tijdens het vorige WK zat ik in Washington DC op het moment dat Frankrijk gewonnen had. Binnen de korste keren reed een stoet fransen in bovenmodale wagens toeterend en vlaggenzwaaiend door de stad.
quote:Nou ik ben alles behalve politiek-correct.
Op maandag 24 juni 2002 11:35 schreef schatje het volgende:[..]
Sommige personen zijn nu eenmaal heilig overtuigd van hun politiek correct gedrag.
quote:Al die voetbalsupporters dat als vee gescheiden moet worden kost zoveel geld he??
Op maandag 24 juni 2002 11:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat zou een goede oplossing zijn voor alle andere voetbalfeestjes in Nederland!
quote:Jij bent gewoon niet redelijk!!
Op maandag 24 juni 2002 11:42 schreef X-Ray het volgende:[..]
Nou ik ben alles behalve politiek-correct.
.
[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 24-06-2002 11:57]
kutcookies
quote:geef het nou maar op
Op maandag 24 juni 2002 10:58 schreef X-Ray het volgende:[..]
We zijn in NEDERLAND!!!!
[..]Dat zijn NEDERLANDSE clubs.
De vergelijking zou op gaan als er als idioten getoeterd werd als Galatasaray of Aston Villa zou winnen.
ik hoorde trouwens tot mijn grote verbazing dat er voor woensdag wederom een koerdische demonstratie staat gepland
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 24-06-2002 12:43]
quote:Wat nou angst?
Op maandag 24 juni 2002 11:47 schreef schatje het volgende:[..]
Jij bent gewoon niet redelijk!!
Laat die mensen feestvieren.Doe desnoods lekker mee X-Ray om die angst te overwinnen.
En zeker niet als ze weer lekker gaan rellen en steken.
quote:Feestvieren, niet rellen. Relschoppers moeten oprotten.
Op maandag 24 juni 2002 12:41 schreef eRR_ het volgende:[..]
geef het nou maar op
de tendens is:
- Nederlandse supporters rellen regelmatig, dus waarom mogen de turken dat niet?
quote:Fortuyn was een democratisch politicus. Öcalan is een marxistische terrorist.
- Wij deden het met Fortuyn, waarom mogen de turken Koerden niet met Ocalan pronken?
quote:Is geen enkel bewijs van, en trouwens wat rechtmatig is, is nog niet goed. In de meeste landen hebben ze de PKK gewoon verboden als zijnde terroristisch.
- De Koerdische demonstratie is rechtmatig want door de politie toegestaan.
quote:Nee, het zegt iets over een aantal terroristen-sympathisanten onder de Koerden in Den Haag.
- Het feit dat het alleen in Den Haag mis ging, zegt meer over de hagenezen dan over de turken.
quote:Je reinste provocatie dus, de burgemeester zou die moeten verbieden vanwege het risico voor de openbare orde. Ze hebben er ook geen probleem mee rechtse demonstraties te verbieden, dit marxistische tuig mag ook wel eens van de straat worden gehouden.
ik hoorde trouwens tot mijn grote verbazing dat er voor woensdag wederom een koerdische demonstratie staat gepland
quote:
quote:Beste HiZ, dat hoef je mìj dus niet te vertellen..ik somde slecht de algemene opinie op in dit topic, de bierkaai waar tegen je vecht...
Op maandag 24 juni 2002 12:53 schreef HiZ het volgende:[..]
Feestvieren, niet rellen. Relschoppers moeten oprotten.
[..]Fortuyn was een democratisch politicus. Öcalan is een marxistische terrorist.
[..]Is geen enkel bewijs van, en trouwens wat rechtmatig is, is nog niet goed. In de meeste landen hebben ze de PKK gewoon verboden als zijnde terroristisch.
[..]Nee, het zegt iets over een aantal terroristen-sympathisanten onder de Koerden in Den Haag.
[..]Je reinste provocatie dus, de burgemeester zou die moeten verbieden vanwege het risico voor de openbare orde. Ze hebben er ook geen probleem mee rechtse demonstraties te verbieden, dit marxistische tuig mag ook wel eens van de straat worden gehouden.
[..]
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:03 schreef eRR_ het volgende:[..]
de bierkaai waar tegen je vecht...
quote:ja, zo zie ik dat helaas, als ik probeer aan te tonen dat ik het bizar vind als er 2 blokken bij mij vandaan gereld wordt met een politieke inslag, en mensen menen dit goed te moeten praten
Op maandag 24 juni 2002 14:35 schreef gelly het volgende:[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |