Nee hoor, level van de MS presentatie zat niet in MW2.quote:Op maandag 6 juni 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
modern warfare 3 doet me eigenlijk helemaal niets. allemaal precies hetzelfde als MW 2..
Had er wel in kunnen zittenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:57 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Nee hoor, level van de MS presentatie zat niet in MW2.
Ook precies dezelfde setting enzo inderdaad. Goede conclusie.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef Cheiron het volgende:
In ieder geval beter uitziend dan Black Ops..
Dus? Het is een shooter, je zal weinig inovatie meer tegen komen op shooter gebied.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Silv het volgende:
Oke, dit ziet er hetzelfde uit als vorige delen met wat opgepoetste graphics.
Want je kunt twee games grafisch niet vergelijken als ze zich niet precies in dezelfde omgeving af spelen?quote:Op maandag 6 juni 2011 21:01 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ook precies dezelfde setting enzo inderdaad. Goede conclusie.
Wat exact is er anders?quote:
Leg eens uit wat er hier mooier aan is dan Black Ops.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:04 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Want je kunt twee games grafisch niet vergelijken als ze zich niet precies in dezelfde omgeving af spelen?
In het begin, de belichting door de rook heen. Nu net op het dak, de instortende antenne (de ontploffing was weer lelijk), dit stukje met de heli's; veel meer op het scherm en volgens mij meer detail.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:06 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er hier mooier aan is dan Black Ops.
Ik zeg ook niet dat Black Ops mooi was, heb mij er wel mee vermaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In het begin, de belichting door de rook heen. Nu net op het dak, de instortende antenne (de ontploffing was weer lelijk), dit stukje met de heli's; veel meer op het scherm en volgens mij meer detail.
Komop, blackops was echt lelijk..
Ik raad het je af.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef Stuurver het volgende:
Waar kan ik die van microsoft terugkijken?
gamespot en gametrailers werken niet
Niet doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Is de Microsoft conferentie al ergens te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |