Verdommequote:
Maan, mars.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Trannellius het volgende:
Naar welke andere planeet zijn we inmiddels gereisd dan?
Nee robot, maar dat is ook reizenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maan is geen planeet, Mars zijn nog geen mensen geweest (toch?)
Inderdaad. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.scientias.nl/de-term-huisdier-is-beledigend/30405quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef squatt3r het volgende:
Wetenschappers hebben wel betere dingen te doen dan zich te interesseren in de dood van mensen.
maan is geen planeet, verder doen wetenschappers meer hun best dan jij om er iets tegen te doenquote:
Als jij op reis gaat naar Namibië, en je koffer wordt per ongeluk in een vliegtuig naar Nepal gezet, zeg jij dan ook dat je naar Nepal gereisd hebt?quote:
voor de helftquote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij op reis gaat naar Namibië, en je koffer wordt per ongeluk in een vliegtuig naar Nepal gezet, zeg jij dan ook dat je naar Nepal gereisd hebt?
Theoretisch wel. Aangezien die koffer een verlengde van mij is, het hoort bij mij.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als jij op reis gaat naar Namibië, en je koffer wordt per ongeluk in een vliegtuig naar Nepal gezet, zeg jij dan ook dat je naar Nepal gereisd hebt?
Ben jij even een uniek sneeuwvlokje.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
Theoretisch wel. Aangezien die koffer een verlengde van mij is, het hoort bij mij.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Theoretisch wel. Aangezien die koffer een verlengde van mij is, het hoort bij mij.
heb je je hele leven last van... tja oordopjes he.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef amenth het volgende:
ik vind het raar dat er geen medicijn tergen oorsuizen ofterzel tinnitus is.. word er gek van
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:15 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
heb je je hele leven last van... tja oordopjes he.
Ik heb t een heeeel klein beetje.. heel vaag.
Hopelijk word t niet erger
Zo vaak ga ik geeneens uit..quote:Op maandag 6 juni 2011 19:16 schreef amenth het volgende:
ja ik heb er over algemeen ook geen last meer van maar op sommige dagen word ie opeens keihard snap je is irritant man..
[..]
obesitas patiëntquote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef coban het volgende:
Ik eet het allemaal. Als ik doodga dan ga ik maar dood.
Eten
neejo dan hoorde ze je wel klagen vooral hoe het in het begin klinkt.. miss een hele lichte ruis wel jaquote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zo vaak ga ik geeneens uit..
Heb idee dat iedereen in Nederland er last van heeft... kan niet anders
Wat is een planeet uberhaupt? Die definitie rammelt aan alle kantenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
maan is geen planeet, verder doen wetenschappers meer hun best dan jij om er iets tegen te doen
quote:Op maandag 6 juni 2011 19:19 schreef coban het volgende:
Ik eet het allemaal. Als ik doodga dan ga ik maar dood.
Eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk ik dat dit echt in de Break-out zou staan anno 2011quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Beste Redactie van de Break-out
Vriend van mij heeft een komkommer in zijn reet gestopt. Nu denkt ie dat de EHEC bacterie heeft want hij kan niet meer poepen. Hoe kan hij dit testen?
groetjes
een trouwe lezer
En geloof jij dat? De mens is nooit buiten de aarde geweest, er is zelfs geen maan.quote:
Je kunt hier natuurlijk cynisch over gaan doen, maar bij de eerstvolgende huisdierenrevolutie zul jij de eerste zijn die ze zullen martelen tot de dood erop volgt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoiets bijvoorbeeld: http://www.scientias.nl/de-term-huisdier-is-beledigend/30405
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |