Dat laatste zeker, maar ook met het klimmen is het al eens indrukwekkender geweest. Dit jaar heeft hij zijn goede klasseringen met name behaald door een sterke tijdrit en niet zozeer door het klimwerk, dat was vorige seizoenen andersom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan het echte klimvermogen twijfel ik niet, wel aan de explosiviteit (alweer).
Explosiviteit is nooit echt het ding van Gesink geweest, maar heeft dat wel meer gehad dan dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk nooit komen...
Beetje het Ulrich-syndroom heeft Gesink.
Tsja, van wie? Van de Boasson Hagens en Devenynsen mag je als Gesink op zo'n klim ook wel wegrijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef Beregd het volgende:
In oman reed hij er toch mooi van weg, vond ik. mss niet een vino-explosie, maar was toch een mooie versnelling.
Ik had het vooral over de manier waarop hij ervan wegreed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, van wie? Van de Boasson Hagens en Devenynsen mag je als Gesink op zo'n klim ook wel wegrijden.
En dat terwijl het parcours van Robert wel een stuk natter lag, alleen die afdaling was redelijk gelijk.quote:
twitter:mtjallingii twitterde op woensdag 08-06-2011 om 19:54:25My tt bike got damaged just before the start. With quickly transformed normal bike I had A big fight against the wind reageer retweet
Via de officiele weg wel ja, onofficieel had ik dit al;quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:54 schreef mtjallingii het volgende:
My tt bike got damaged just before the start. With quickly transformed normal bike I had A big fight against the wind
Hij moet nog altijd wiggins voorbij die immers ook redelijk kan klimmen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Na Tirreno en Romandië ook eindzege in de Dauphiné voor Evans?
Allebei een goede TT gereden gisteren.quote:
Ik hoop 'tquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Na Tirreno en Romandië ook eindzege in de Dauphiné voor Evans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |