wel gek want tss vertrek zabriskie en martin zat maar 3 minuten, en op letour.fr stond dat Z wel heeft meoetn afdalen op een nat wegdekquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep volgens fotograaf Graham Watson wel.
quote:Sil ne concédait quune trentaine de secondes à Tony Martin après 27,5 km de course, le rouleur américain a presque doublé son déficit dans la deuxième partie de parcours, accusant un retard de 58 à larrivée. Jacky Durand, qui a suivi Zabriskie en voiture pendant un moment, donne une explication à ce fléchissement : "dans la descente, il a été très prudent sur tous les virages. La chaussée était très glissante du côté de Saint-Martin-dUriage, où il pleuvait même un peu lorsque nous sommes passés".
Aan het echte klimvermogen twijfel ik niet, wel aan de explosiviteit (alweer).quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef marcodej het volgende:
Tijdrit is dus goed, nu nog aan het klimvermogen werken. Daar heb ik nog een beetje mn twijfels over.
Die zal er waarschijnlijk nooit komen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan het echte klimvermogen twijfel ik niet, wel aan de explosiviteit (alweer).
verloor slechts 16 seconden over laatste 15 kmquote:
Dat laatste zeker, maar ook met het klimmen is het al eens indrukwekkender geweest. Dit jaar heeft hij zijn goede klasseringen met name behaald door een sterke tijdrit en niet zozeer door het klimwerk, dat was vorige seizoenen andersom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Aan het echte klimvermogen twijfel ik niet, wel aan de explosiviteit (alweer).
Explosiviteit is nooit echt het ding van Gesink geweest, maar heeft dat wel meer gehad dan dit jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zal er waarschijnlijk nooit komen...
Beetje het Ulrich-syndroom heeft Gesink.
Tsja, van wie? Van de Boasson Hagens en Devenynsen mag je als Gesink op zo'n klim ook wel wegrijden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef Beregd het volgende:
In oman reed hij er toch mooi van weg, vond ik. mss niet een vino-explosie, maar was toch een mooie versnelling.
Ik had het vooral over de manier waarop hij ervan wegreed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, van wie? Van de Boasson Hagens en Devenynsen mag je als Gesink op zo'n klim ook wel wegrijden.
En dat terwijl het parcours van Robert wel een stuk natter lag, alleen die afdaling was redelijk gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |