abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97988581
Echt triest opportunisme wat hier weer hoogtij voert ja... :')

Misschien is rustig aan doen juist wel verstandig nu nog, om eens te testen hoe dat is... En misschien werkt het wel niet en is Gesink straks in de Tour ook slecht, ach dat kan gebeuren. Zeker na de zwartste maanden uit je leven die gelijk vallen met je voorbereidingen en ook nog voor onderbrekingen zorgen... Of misschien wel omdat deze 'Schleck'-voorbereiding idd niet bij hem past, maar dat weet je ook pas als je het een keer geprobeerd hebt. :)

En er werd geroepen dat 'de hype rond Gesink niet begrepen wordt', maar vervolgens zijn de verwachtingen wel torenhoog, oftewel de hype wordt zelf meegecreerd, lekker krom geredeneerd op die manier. :D

Dit weekend zal echter wel meer zeggen over z'n kansen dit jaar in de Tour, maar zelfs al zijn die dit jaar wat lager, de (constante) prestaties van Gesink de afgelopen jaren geven gewoon prima z'n mogelijkheden aan, die nu direct in twijfel trekken is zo overdreven...
Jack does it in real time...
pi_97989233
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef knep het volgende:
Gesink rijdt deze etappes gewoon op hartslag. Nu reageren alle alleen-tour-volgers-hypers als door een wesp gestoken omdat ze het aanmoedigen van hun held in de tour in gevaar zien komen :').

De Schlecks doen dit al jaren maar ja daar zijn we het van gewend :P.

Disclaimer: dit bericht is geschreven met hoop op een goede Gesink in de tour
De Schlecks? Fränk won vorig jaar nog de Ronde van Zwitserland. Andy was trouwens vorig jaar in Zwitserland ook een stuk beter dan Gesink nu, en laatst in California liet Andy ook al zien dat hij een stuk beter in vorm is dan Gesink op dit moment.

Er is nog niet direct reden tot paniek, maar je moet ook niet doen alsof dit normaal is. Ik geloof nooit dat ze gepland hadden dat Gesink hier stukken slechter zou doen dan werkelijk elke andere Tour-topper (zelfs Samuel Sanchez en Basso konden zich vandaag moeiteloos voorin handhaven). Hij heeft gewoon een conditionele achterstand op alle anderen, een achterstand die niet gepland was, want niemand had bij Rabobank vantevoren aangegeven dat hij hier een week als een toerist ging rondtouren. Parijs is nog ver, maar Gesink heeft ook nog veel werk voor de boeg, meer dan de andere favorieten.
pi_97989347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef bjarki het volgende:

[..]

Probeer deze eens:
http://www.cyclingfans.com/node/2183
Bedankt! Ik heb de persoon echter niet kunnen vinden daar de kwaliteit net iets te laag is.
gr gr
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:45:24 #279
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97989389
Het is ook zeker niet van zijn gewente om het te laten lopen. En de andere favorieten doen het ook niet echt. Dus als hij dat wel doet, vind ik het best logisch dat veel supporters zich zorgen maken, ook al is het mss nuttelos.
pi_97989838
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef cafca het volgende:
Gesink bouwt gewoon een nette achterstand op, zodat hij in het weekend voor zijn etappe kan gaan.
Dit. Het is zo duidelijk als wat maar nog zeker de helft van de Nederlanders in paniek :')
pi_97990477
Iedereen lijkt ook precies te weten op wat voor een niveau hij nu zit.

Tot nu toe is hij enkel voluit gegaan in de proloog en de tijdrit en die waren vrij redelijk. Verder is er gewoon aangekondigd dat hij in het weekend nog eens voluit zou gaan bergop. Nog geen enkele conclusie te trekken over zijn niveau bergop dus. Het enige wat je kunt zeggen is dat Gesink voor het eerst in zijn carrière bewust heeft laten lopen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:22:45 #282
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_97990762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef Ereinion het volgende:

Er is nog niet direct reden tot paniek, maar je moet ook niet doen alsof dit normaal is. Ik geloof nooit dat ze gepland hadden dat Gesink hier stukken slechter zou doen dan werkelijk elke andere Tour-topper (zelfs Samuel Sanchez en Basso konden zich vandaag moeiteloos voorin handhaven). Hij heeft gewoon een conditionele achterstand op alle anderen, een achterstand die niet gepland was, want niemand had bij Rabobank vantevoren aangegeven dat hij hier een week als een toerist ging rondtouren.
Nee precies, vooraf werd ie nog als kopman gebombardeerd en na de proloog werd vanuit de ploegleiding aangegeven dat het een uitslag was waar ze verder mee konden. Verder naar wat dan? Het was gewoon absoluut niet de bedoeling dat Gesink hier overal maar even zou laten lopen.

En de tijdrit viel ook tegen, in vergelijking met eerdere dit jaar, de tijdrit, het enige dat hem dit seizoen nog enige uitslagen van naam heeft bezorgd.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:24:03 #283
11102 knep
Mountainfreak
pi_97990812
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef Ereinion het volgende:

[..]

De Schlecks? Fränk won vorig jaar nog de Ronde van Zwitserland. Andy was trouwens vorig jaar in Zwitserland ook een stuk beter dan Gesink nu, en laatst in California liet Andy ook al zien dat hij een stuk beter in vorm is dan Gesink op dit moment.

Er is nog niet direct reden tot paniek, maar je moet ook niet doen alsof dit normaal is. Ik geloof nooit dat ze gepland hadden dat Gesink hier stukken slechter zou doen dan werkelijk elke andere Tour-topper (zelfs Samuel Sanchez en Basso konden zich vandaag moeiteloos voorin handhaven). Hij heeft gewoon een conditionele achterstand op alle anderen, een achterstand die niet gepland was, want niemand had bij Rabobank vantevoren aangegeven dat hij hier een week als een toerist ging rondtouren. Parijs is nog ver, maar Gesink heeft ook nog veel werk voor de boeg, meer dan de andere favorieten.
Je hebt gelijk, Gesink laat zo kort voor de Tour in ieder geval wel een stuk duidelijker lopen dan de concurrentie dat doet of deed in andere jaren.
pi_97991017
Op hoeveel minuten is ie (Gesink) eigenlijk geeindigd vandaag ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 18:29:35 #285
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_97991030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Op hoeveel minuten is ie (Gesink) eigenlijk geeindigd vandaag ?
11'56
pi_97991098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Zelva het volgende:

[..]

Nee precies, vooraf werd ie nog als kopman gebombardeerd en na de proloog werd vanuit de ploegleiding aangegeven dat het een uitslag was waar ze verder mee konden. Verder naar wat dan? Het was gewoon absoluut niet de bedoeling dat Gesink hier overal maar even zou laten lopen.

En de tijdrit viel ook tegen, in vergelijking met eerdere dit jaar, de tijdrit, het enige dat hem dit seizoen nog enige uitslagen van naam heeft bezorgd.
De tijdrit viel helemaal niet tegen. Hij reed in beduidend slechtere weersomstandigheden dat de favorieten en verloor desondanks niet eens 10 sec. op VDB2. Gewoon een redelijk tot goede tijdrit.
pi_97991106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Zelva het volgende:

[..]

11'56
Ok, kan ie morgen wel weer voluit gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_97991376
als gesink op 3 a 4 minuten zou staan in klassement zou ie morgen nooit wegkomen
pi_97991865
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef farscapevr8 het volgende:
als gesink op 3 a 4 minuten zou staan in klassement zou ie morgen nooit wegkomen
Precies! _O_
pi_97992612
Ik heb er niets van gezien, maar ergens hoop ik een beetje op het bovenstaande scenario dat Gesink vandaag bewust nog wat achterstand gepakt heeft om morgen voor de etappewinst te kunnen gaan
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:12:52 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_97992738
Als het dit weekend knudde is mogen we ons pas een beetje zorgen maken.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_97993440
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom zou Gesink dan überhaupt laten lopen?
OM JULLIE ALLEMAAL OP STANG TE JAGEN!!!!!!
pi_97995744
Rob Ruijgh uit Valkenburg!--> plaats 17 in het algemeen klassement, knap!

eerste Nederlander op 4 min 11

Gesink hoeft nu toch niet die laat zich wel zien in de Tour
pi_97995786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Zijn er dan wel klimmen die er speciaal voor Gesink liggen? Ik vind het allemaal maar onzin, die Gesink wordt veel te veel gehypt. Hij kan op dit moment gewoon niet met de besten mee, en het zal me verbazen als hij dat over een maand wel kan. Ik denk dat de kenners bij RABO zich nu wel een beetje achter de oren krabben. De hele winter, en sinds de AGR (dacht ik) alleen maar in Spanje getraind met van die mooie twitter berichten over hoelang en hoeveel watt er wel niet was weggetrapt maar het resultaat is toch uitermate bedroevend.
Het resultaat moet nog worden behaald.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 10 juni 2011 @ 20:46:24 #295
62913 Blik
The one and Only!
pi_97997242
Het is gewoon nooit goed. Wint Gesink de ronde van Oman, dan is het een te kleine ronde. Doet Gesink rustig aan in de Dauphiné en laat die bewust lopen, dan moet die voorin rijden om een top-10 klassering te halen...

te bizar voor woorden al dat gezeik
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:47:37 #296
127004 maril
Smeetsfan
pi_98008047
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Ja, ik hoop wel dat hij écht gaat testen.

Hier word ik dan weer zo boos over:

[..]

Bron: nu.nl
Het eerste wat ik zie als ik die link intoets is de EHEC bacterie plaatje :+
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:54:38 #297
127004 maril
Smeetsfan
pi_98008546
Er wordt gewoon in Nederland een enorme druk uitgeoefend op die jongen (Robert Gesink) ,je kan mij niet zeggen dat hij er in ene niets meer van kan. Men vergeet snel wat hij heeft doorgemaakt de afgelopen jaar, degene die een van zn ouders te vroeg en ook vrij plotseling verliest, krijgt daar een enorme tik van. Maar al zou dat misschien niet de reden zijn kan hij zich ook gewoon niet ged voelen jammer dan. Bauke Steven en Twan hebben geluk dat ze dit in de luwte mogen en kunnen doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 11-06-2011 00:46:41 ]
pi_98009331
Twan Huys? Is die op zijn leeftijd nog begonnen met judo joh?
pi_98010077
Misschien Twan Poels, hoewel die zijn wielerloopbaan in 1992 beëindigt heeft.

Tja, Gesink heeft straks in de Tour een volledige ploeg in zijn dienst, dan moet je niet gaan zeuren over het Nederlandse volk dat zoveel druk op hem legt, daar moet je maar tegen kunnen als sporter (en kan hij vast ook wel). Maar ja, als je hier zegt dat je denkt dat Gesink geen supervorm heeft wordt je direct voor een zeikerd uitgemaakt.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:52:02 #300
127004 maril
Smeetsfan
pi_98011427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Ereinion het volgende:
Misschien Twan Poels, hoewel die zijn wielerloopbaan in 1992 beëindigt heeft.

Tja, Gesink heeft straks in de Tour een volledige ploeg in zijn dienst, dan moet je niet gaan zeuren over het Nederlandse volk dat zoveel druk op hem legt, daar moet je maar tegen kunnen als sporter (en kan hij vast ook wel). Maar ja, als je hier zegt dat je denkt dat Gesink geen supervorm heeft wordt je direct voor een zeikerd uitgemaakt.
Ik bedoelde Wout en gesink ,vergis me met wout en Twan(de hele tijd) maar Twan was ook van mijn generatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')