De Schlecks? Fränk won vorig jaar nog de Ronde van Zwitserland. Andy was trouwens vorig jaar in Zwitserland ook een stuk beter dan Gesink nu, en laatst in California liet Andy ook al zien dat hij een stuk beter in vorm is dan Gesink op dit moment.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:00 schreef knep het volgende:
Gesink rijdt deze etappes gewoon op hartslag. Nu reageren alle alleen-tour-volgers-hypers als door een wesp gestoken omdat ze het aanmoedigen van hun held in de tour in gevaar zien komen.
De Schlecks doen dit al jaren maar ja daar zijn we het van gewend.
Disclaimer: dit bericht is geschreven met hoop op een goede Gesink in de tour
Bedankt! Ik heb de persoon echter niet kunnen vinden daar de kwaliteit net iets te laag is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:34 schreef bjarki het volgende:
[..]
Probeer deze eens:
http://www.cyclingfans.com/node/2183
Dit. Het is zo duidelijk als wat maar nog zeker de helft van de Nederlanders in paniekquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:40 schreef cafca het volgende:
Gesink bouwt gewoon een nette achterstand op, zodat hij in het weekend voor zijn etappe kan gaan.
Nee precies, vooraf werd ie nog als kopman gebombardeerd en na de proloog werd vanuit de ploegleiding aangegeven dat het een uitslag was waar ze verder mee konden. Verder naar wat dan? Het was gewoon absoluut niet de bedoeling dat Gesink hier overal maar even zou laten lopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef Ereinion het volgende:
Er is nog niet direct reden tot paniek, maar je moet ook niet doen alsof dit normaal is. Ik geloof nooit dat ze gepland hadden dat Gesink hier stukken slechter zou doen dan werkelijk elke andere Tour-topper (zelfs Samuel Sanchez en Basso konden zich vandaag moeiteloos voorin handhaven). Hij heeft gewoon een conditionele achterstand op alle anderen, een achterstand die niet gepland was, want niemand had bij Rabobank vantevoren aangegeven dat hij hier een week als een toerist ging rondtouren.
Je hebt gelijk, Gesink laat zo kort voor de Tour in ieder geval wel een stuk duidelijker lopen dan de concurrentie dat doet of deed in andere jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:41 schreef Ereinion het volgende:
[..]
De Schlecks? Fränk won vorig jaar nog de Ronde van Zwitserland. Andy was trouwens vorig jaar in Zwitserland ook een stuk beter dan Gesink nu, en laatst in California liet Andy ook al zien dat hij een stuk beter in vorm is dan Gesink op dit moment.
Er is nog niet direct reden tot paniek, maar je moet ook niet doen alsof dit normaal is. Ik geloof nooit dat ze gepland hadden dat Gesink hier stukken slechter zou doen dan werkelijk elke andere Tour-topper (zelfs Samuel Sanchez en Basso konden zich vandaag moeiteloos voorin handhaven). Hij heeft gewoon een conditionele achterstand op alle anderen, een achterstand die niet gepland was, want niemand had bij Rabobank vantevoren aangegeven dat hij hier een week als een toerist ging rondtouren. Parijs is nog ver, maar Gesink heeft ook nog veel werk voor de boeg, meer dan de andere favorieten.
11'56quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef Pedroso het volgende:
Op hoeveel minuten is ie (Gesink) eigenlijk geeindigd vandaag ?
De tijdrit viel helemaal niet tegen. Hij reed in beduidend slechtere weersomstandigheden dat de favorieten en verloor desondanks niet eens 10 sec. op VDB2. Gewoon een redelijk tot goede tijdrit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:22 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee precies, vooraf werd ie nog als kopman gebombardeerd en na de proloog werd vanuit de ploegleiding aangegeven dat het een uitslag was waar ze verder mee konden. Verder naar wat dan? Het was gewoon absoluut niet de bedoeling dat Gesink hier overal maar even zou laten lopen.
En de tijdrit viel ook tegen, in vergelijking met eerdere dit jaar, de tijdrit, het enige dat hem dit seizoen nog enige uitslagen van naam heeft bezorgd.
Precies!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:39 schreef farscapevr8 het volgende:
als gesink op 3 a 4 minuten zou staan in klassement zou ie morgen nooit wegkomen
OM JULLIE ALLEMAAL OP STANG TE JAGEN!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom zou Gesink dan überhaupt laten lopen?
Het resultaat moet nog worden behaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zijn er dan wel klimmen die er speciaal voor Gesink liggen? Ik vind het allemaal maar onzin, die Gesink wordt veel te veel gehypt. Hij kan op dit moment gewoon niet met de besten mee, en het zal me verbazen als hij dat over een maand wel kan. Ik denk dat de kenners bij RABO zich nu wel een beetje achter de oren krabben. De hele winter, en sinds de AGR (dacht ik) alleen maar in Spanje getraind met van die mooie twitter berichten over hoelang en hoeveel watt er wel niet was weggetrapt maar het resultaat is toch uitermate bedroevend.
Het eerste wat ik zie als ik die link intoets is de EHEC bacterie plaatjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat hij écht gaat testen.
Hier word ik dan weer zo boos over:
[..]
Bron: nu.nl
Ik bedoelde Wout en gesink ,vergis me met wout en Twan(de hele tijd) maar Twan was ook van mijn generatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:21 schreef Ereinion het volgende:
Misschien Twan Poels, hoewel die zijn wielerloopbaan in 1992 beëindigt heeft.
Tja, Gesink heeft straks in de Tour een volledige ploeg in zijn dienst, dan moet je niet gaan zeuren over het Nederlandse volk dat zoveel druk op hem legt, daar moet je maar tegen kunnen als sporter (en kan hij vast ook wel). Maar ja, als je hier zegt dat je denkt dat Gesink geen supervorm heeft wordt je direct voor een zeikerd uitgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |