Jaquote:
Ja, nogalquote:
ok beterquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Sinds een week nu. Dus even zoeken naar iets anders (leuk is vooral belangrijk)
Die koortjes worden altijd in het gooi gecast.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh god van die overarticulerende kinderen
Maar dankje![]()
![]()
De vensterbank?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
OnweerHoe vaak pa en ma me vroeger wel niet van de vensterbank hebben moeten halen als het onweerde...
onweer rulesquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
OnweerHoe vaak pa en ma me vroeger wel niet van de vensterbank hebben moeten halen als het onweerde...
Ik wil ook onweer... maar we krijgen hier niksquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
ik heb jaren gedacht dat het omweer heettequote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb jaren gedacht dat het omweer heette
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Die koortjes worden altijd in het gooi gecast.
Nein Mann. Is zo weer over.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:27 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jottem, zo hier ook dus
IK HAAT ONWEER![]()
als dit zo door blijft gaan wordt het een slapeloze nacht voor mij
Ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Precies. Een baan vinden lukt nog wel maar het vinden van een leuke baan is een wat grotere uitdagingquote:Op maandag 6 juni 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok beter![]()
ja neem de tij dman is belangrijk
dacht je soms ook dat ze houten dief zeiden ipv hou de diefquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik had er als kind al de schurft aanquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!
Ik woonde toen wel daar in de buurt. Maar mocht nooit van m'n ouders.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat vond ik altijd vet gemeen want ik wilde ook Kinderen voor Kinderen doen!!!
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
dacht je soms ook dat ze houten dief zeiden ipv hou de dief
moet je voor in n bepaald postcodegebied rond t gooi wonenquote:Op maandag 6 juni 2011 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ookDus geeft niks
en hoestein ipv woestijn
quote:
Ik zou het ze nog kwalijk nemen als ik jou was hoor!quote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik woonde toen wel daar in de buurt. Maar mocht nooit van m'n ouders.
pure afgunst op mensen die wel normaal pratenquote:
met mij gaat alles goed hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Een baan vinden lukt nog wel maar het vinden van een leuke baan is een wat grotere uitdaging
Maar goed, ik heb goede hoop hoor. Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |