De één is wat kreupeler dan de ander idd.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik had met schieten op hertjes kunnen vergelijken, maar dat vond ik wat cru.
Zeg het dan niet zo als je wat anders bedoelt.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:27 schreef Mpj het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die echt alleen naar een discotheek gaan ofzo..
Lijkt me raar. Staat erachter, quote dan de hele zin meteen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeg het dan niet zo als je wat anders bedoelt.
[..]
Die toevoeging verandert niet zoveel aan wat je zei in het ge-quote gedeelte, waar ik dus op doelde in mijn eerdere post.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Staat erachter, quote dan de hele zin meteen.
Maar, je hebt gelijk, natuurlijk.
Je hebt helemaal gelijk, zeg ik toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die toevoeging verandert niet zoveel aan wat je zei in het ge-quote gedeelte, waar ik dus op doelde in mijn eerdere post.
Dus je hoeft niet zo stoer te doen, want het is vrij logisch dat ik het zo las gezien het er letterlijk zo stond.
Ik maak er ook een te groot iets van denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet eens loslaten dat een blauwtje lopen betekent dat je faalt ofzo. Een blauwtje lopen betekent dat je sowieso al gewonnen hebt omdat je het moeilijkste gedaan hebt; op iemand afstappen. Dat ze je niet leuk vindt, tja, gebeurt mij ook vaak genoeg hoor. En als ze lomp reageert is ze je sowieso niet waard, dan is het een asociaal kutwijf.
Ja joh doe maar weer schijnheilig.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, zeg ik toch?
Stoer doen.. zucht..![]()
Ik ben vaak alleen uitgeweest als er een leuk feest was. Als die lamme vrienden van mij weer eens geen zin hadden. Het leuke is, het dwingt je contact te zoeken met anderen anders is het ook zo eenzaam. Het nadeel is je hebt niet je vrienden om potentiële kandidaten mee te beoordelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je erover nadenkt is het eigenlijk alleen maar logisch om alleen naar een discotheek te gaan, want kletsen gaat niet fatsoenlijk, dus ga je aapjes kijken of dansen. In beide gevallen zit je je aandacht dus niet bij je vrienden te houden, dus who needs them anyway
Sorry, ik kijk toch liever Sin City dan naar zo'n romantisch slijmverhaal.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Voor de mensen die em nog niet hebben gezien: Before Sunrise Gaat over een jongeman die een meisje versiert in de trein. Briljante film serieus!
Ja ik stap elke dag af op vrouwen maar met totaal ander intenties. In de supermarkt kan je niet meer dan gewoon een praatje maken lijkt me. En staat het alles behalve vast dat zij er op zit te wachten.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Crutch het volgende:
Trouwens, waarom altijd maar mensen ontmoeten tijdens het uitgaan?
Ik vind het lastiger om tijdens het uitgaan op een vrouw af te stappen dan wanneer ik tandpasta of koekjes sta uit te zoeken in de supermarkt.
Kost je ook geen mixdrankjes en geen verrotte trommelvlies de volgende ochtend.
In de supermarkt is iedereen moe en sjagrijnig van werk en haasten ze zich om boodschappen rond te krijgen. Vervolgens willen ze nog sporten enzo. Weinig tijd voor gesprekjes...quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Crutch het volgende:
Ik vind het lastiger om tijdens het uitgaan op een vrouw af te stappen dan wanneer ik tandpasta of koekjes sta uit te zoeken in de supermarkt.
Ik geef je gelijk, is 't nog niet goed. Tja..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja joh doe maar weer schijnheilig.
Mijn stel regel. Eerst regel je een date en dan ga je samen uit.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef Crutch het volgende:
Idd. Als ik in de supermarkt sta om 18:00 heb ik hoger. Een hongerige Catbert kun je beter met rust latenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de supermarkt is iedereen moe en sjagrijnig van werk en haasten ze zich om boodschappen rond te krijgen. Vervolgens willen ze nog sporten enzo. Weinig tijd voor gesprekjes...
Wa's daar mis mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Daniel1976 het volgende:
Mijn stel regel. Eerst regel je een date en dan ga je samen uit.
Meiden tijdens het uitgaan ontmoeten mwah.
Ik kijk liever naar The Hangover.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk toch liever Sin City dan naar zo'n romantisch slijmverhaal.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Voor de mensen die em nog niet hebben gezien: Before Sunrise Gaat over een jongeman die een meisje versiert in de trein. Briljante film serieus!
Daar ging het niet om jochie.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, is 't nog niet goed. Tja..
Elke keer weer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de supermarkt is iedereen moe en sjagrijnig van werk lange rijen bij de kassa en haasten ze zich om boodschappen rond te krijgen. Vervolgens willen ze nog sporten enzo. Weinig tijd voor gesprekjes...
Het is niet het een of het ander he.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Altijd als je haar gelijk geeft doe je dat op een semi-sarcastische manier.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, is 't nog niet goed. Tja..
Dacht ik ook in het begin, maar deze film liet me wel nadenken over vrouwen en relaties!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan heeft jouw supermarkt een kutbedrijfsleiderquote:
Je hebt een oordeel van je vrienden nodig?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ben vaak alleen uitgeweest als er een leuk feest was. Als die lamme vrienden van mij weer eens geen zin hadden. Het leuke is, het dwingt je contact te zoeken met anderen anders is het ook zo eenzaam. Het nadeel is je hebt niet je vrienden om potentiële kandidaten mee te beoordelen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik stap elke dag af op vrouwen maar met totaal ander intenties. In de supermarkt kan je niet meer dan gewoon een praatje maken lijkt me. En staat het alles behalve vast dat zij er op zit te wachten.
Onzin, iedereen heeft tijd voor een 'leuk' gesprek. Als je saai bent, tja dan kan ik het me voorstellen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
In de supermarkt is iedereen moe en sjagrijnig van werk en haasten ze zich om boodschappen rond te krijgen. Vervolgens willen ze nog sporten enzo. Weinig tijd voor gesprekjes...
Het is toch altijd leuk om samen rond te kijken en wat cijfers te geven.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt een oordeel van je vrienden nodig?
Dat vind ik dan weer wel raar.
De film heeft dan ook een 8 op imdb, dat is vast niet zonder reden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dacht ik ook in het begin, maar deze film liet me wel nadenken over vrouwen en relaties!(No homo)
Z'n UI, Elijah Wood speelt dat rare ventje in Sin City.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet het een of het ander he.
Ik weet niet wanneer jij het doet maar in de ochtendspits en s'avonds hebben weinig mensen tijd voor een gesprekje.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Onzin, iedereen heeft tijd voor een 'leuk' gesprek. Als je saai bent, tja dan kan ik het me voorstellen.
Enig idee hoeveel irritante mannen vrouwen van zich af moeten slaan op een gemiddelde stapavond?
Het is gewoon altijd erg druk daar. En dan is er constant ophoud omdat iemand nog snel iets moet halen, of de kassiere loopt weer even weg om god knows what te doen. En dan sta ik daar met m'n blik op onweer.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan heeft jouw supermarkt een kutbedrijfsleider
Ik geef haar nooit gelijk hoor, behalve vandaag, omdat ze het zo graag wilt.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Altijd als je haar gelijk geeft doe je dat op een semi-sarcastische manier.
Sowieso..quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is toch altijd leuk om samen rond te kijken en wat cijfers te geven.
Zaterdagmiddag rond een uur of 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer jij het doet maar in de ochtendspits en s'avonds hebben weinig mensen tijd voor een gesprekje.
Idd.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Da's op zich ook wel zo. Als een leuke meid iets aan me zou vragen zou ik ook zeker niet onaardig gaan doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef Crutch het volgende:
Onzin, iedereen heeft tijd voor een 'leuk' gesprek. Als je saai bent, tja dan kan ik het me voorstellen.
Dan doe ik normaal geen boodschappen.quote:
True that, maar om het nou als 'to do' te zien voor je überhaupt gaat versieren gaat wel erg ver, vind ik.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee nee. Gisteren ook nog. Of was het eergisteren.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik geef haar nooit gelijk hoor, behalve vandaag, omdat ze het zo graag wilt.
[..]
Sowieso..
Zo bedoelt 'ie dat ook niet. Het is gewoon leuk het over meiden te hebben. Als ik ergens m'n tong in wil steken ga ik daar geen toestemming voor vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
True that, maar om het nou als 'to do' te zien voor je überhaupt gaat versieren gaat wel erg ver, vind ik.
Ik was er niet op uit dat je me gelijk zou geven hoor, ik maakte je enkel iets duidelijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Oh, twee keer dan!quote:Op maandag 6 juni 2011 18:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee nee. Gisteren ook nog. Of was het eergisteren.
Haha, je zeker inlullen bij een feestje als er vet bier en chips worden ingeslagen?quote:
Toch wel aan het betreffende meisje mag ik hopen.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zo bedoelt 'ie dat ook niet. Het is gewoon leuk het over meiden te hebben. Als ik ergens m'n tong in wil steken ga ik daar geen toestemming voor vragen.
Nog niet ik denk er over om dat met een oude vriendin te doen waarmee ik in de klas zit. Of gewoon met een vriend moet ik nog even kijken.quote:
Ik heb jou sowieso al een keer eerder haar gelijk zien geven op een sarcastische manier. 100%. Dus ik denk dat dat nu ook het geval is. Zo komt het althans over, misschien goed om je bewust van te worden.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:56 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik bij voorkeur.quote:
Dan kan ik het me voorstellen.quote:
Oh, niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha, je zeker inlullen bij een feestje als er vet bier en chips worden ingeslagen?
Jij vraagt altijd toestemming voordat je met mensen zoent?quote:Op maandag 6 juni 2011 18:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch wel aan het betreffende meisje mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |