Ik schrok ff, maar was vergeten dat ik nog een ander programma (80 tot 100Mb/s up en down) en X-Raydio open had.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:46 schreef 129383 het volgende:
[ link | afbeelding ]ik own jullie allemaal
Jouw uploadsnelheid is snelquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik schrok ff, maar was vergeten dat ik nog een ander programma (80 tot 100Mb/s up en down) en X-Raydio open had.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik schrok ff, maar was vergeten dat ik nog een ander programma (80 tot 100Mb/s up en down) en X-Raydio open had.
[ afbeelding ]
Ik heb normaal gesproken (met alles uit) een upload van ca. 120Mb/s (download ook ca. 120Mb/s).quote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jouw uploadsnelheid is snel
Ik doe straks nog ff een keer als ik klaar ben met draaien, misschien wordt het dan nog hoger
Volgens mij hebben wij ook zo'n pakket, maar toch halen we het nietquote:Op maandag 6 juni 2011 16:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb normaalgesproken (met alles uit) een upload van ca. 120Mb/s (download ook ca. 120Mb/s).
Bekabelde PC of Wifi?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij ook zo'n pakket, maar toch halen we het niet
Met kabel.quote:
Met kabel zou je gewoon max snelheid moeten halen, wifi is natuurlijk wat anders..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met kabel.
Router bleek eerst niet goed, vervangen, ook de kabel vervangen volgens mij. Dus het is een beetje dubieus...
Je dáág, 1 keer door de regen is genoeg voor vandaag.quote:
nouquote:Op maandag 6 juni 2011 16:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je dáág, 1 keer door de regen is genoeg voor vandaag.
Ik heb mijn extreme faal-moment vandaag al gehad hoor.
ik heb schoolquote:Op maandag 6 juni 2011 16:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Had je vanmorgen maar mee moeten lezen
wat teken je danquote:Op maandag 6 juni 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
Jouw muziek is ideaal om bij te tekenen, ToontjeKlinkt errug lekker
quote:Op maandag 6 juni 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeg, als je het begin van de jingle hoort kan je connecten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |