damn je was me net voor:Pquote:Op maandag 6 juni 2011 15:43 schreef Renesite het volgende:
Met koeienpis?
Cola?
Water?
Optimel?
Altijd zeggen wát
Ja je gaat echt dood.quote:
Een erg snuggere vraag is het alleen niet.quote:
Waarom geen snuggere vraag?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Een erg snuggere vraag is het alleen niet.
En als je echt zo ongerust was over je gezondheid had je allang de huisarts kunnen bellen.
Ik weet niet of het kwaad kan om het in zo'n korte tijd te leeg te drinken. Maar het zal wel nietquote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef Orbis het volgende:
Niet om het één of ander, maar waarom zouden er glazen van 800ml worden gemaakt als het leegdrinken ervan blijkbaar dodelijk is?
Heb je buikpijn?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:55 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik weet niet of het kwaad kan om het in zo'n korte tijd te leeg te drinken. Maar het zal wel niet
Wat een raar groot glas...quote:Op maandag 6 juni 2011 15:42 schreef Haarklip het volgende:
Vanochtend zonder dat ik het door had in een minuut tijd een groot glas van 800ml leeggedronken, op nuchtere maag. Daarna redelijk wat brood gegeten met salami en kaas. Is dit schadelijk?
Ja, het is een flink glas. Er kan een liter in, maar het hem niet helemaal gevuld.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:57 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Wat een raar groot glas...
Maar nee, het kan geen kwaad. Ik doe het ook wel eens.
Meeste mensen noemen dat een 'vaas'.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ja, het is een flink glas. Er kan een liter in, maar het hem niet helemaal gevuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |