Vandaag ook binnengekregen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Wie weet wanneer de collegekaarten worden verstuurd?
gewoon je studentmail doorlinken naar je normale mailadres. Probleem opgelostquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:03 schreef Renesite het volgende:
Wat zijn de instellingen voor mail op mobiel?
nestor.rug.nl?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:12 schreef Sokz het volgende:
Ola, hoe kom ik in godsnaam ingelogd bij nestor/blackboard.
Als informatica student volgens mij welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef Thas het volgende:
Nog een soort van laptop-vraag; is het mogelijk om via de RUG goedkoop Windows 7 te kopen? Ik had wel eens gehoord dat dat bij universiteiten voor een paar tientjes kon als student..
surfspot.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:28 schreef Thas het volgende:
Nog een soort van laptop-vraag; is het mogelijk om via de RUG goedkoop Windows 7 te kopen? Ik had wel eens gehoord dat dat bij universiteiten voor een paar tientjes kon als student..
Ze verkopen alleen maar upgradesquote:
10:00 pas.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef LWD-Godius het volgende:
Straks even kijken of ik na middernacht al kan inschrijven in progresswww. Vanaf 22-08 kan je inschrijven voor de werkgroepen. Als ik het zo kan doen hoef ik me er morgen niet druk over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |