ik meen mij te herinneren dat ik in aug. ook op zondagavond was heen gegaan.. blijkbaar nietquote:Op zondag 23 september 2012 16:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.rug.nl/bibliotheek/locaties/ub/index
Nope maar mijn collegegeld wordt morgen pas voor het eerst afgeschreven, dus verwacht hem wel binnenkort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef omelette het volgende:
Nog meer mensen die nog steeds geen collegekaart hebben ontvangen?
Die had ik begin deze maand ontvangen samen met de verklaring van inschrijving.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef omelette het volgende:
Nog meer mensen die nog steeds geen collegekaart hebben ontvangen?
Ja volgens mij wel. Mijn collegegeld wordt inderdaad morgen ook voor het eerst afgeschreven. Kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nope maar mijn collegegeld wordt morgen pas voor het eerst afgeschreven, dus verwacht hem wel binnenkort.
Ben je wel correct ingeschreven ed? Klasgenoten van mij hebben hem al circa 2 weken.
Inmiddels al ontvangen? Ik nog niet..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef omelette het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Mijn collegegeld wordt inderdaad morgen ook voor het eerst afgeschreven. Kijk het nog even aan.
Nopequote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Inmiddels al ontvangen? Ik nog niet..
Wat kun je eigenlijk met zo een collegekaart behalve ter gebruik bij tentamens
The usual stuff dus, de USD zegt waarschijnlijk dat ik hem de komende week ontvang.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef BradleyQ het volgende:
Je hebt 'm nodig bij het lenen van boeken en je mag geen tentamens afleggen zonder collegekaart.
Behalve als docenten daar dus van afwijkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef alors het volgende:
Denk het wel, als het maar geen grafische is.
Ik heb vorig jaar het hele jaar zonder collegekaart rondgelopen en gewoon alle tentamens kunnen maken, gewoon m'n OV-kaart laten zien gezien daar ook naam en foto op staat, en dan het studentnummer op het voorkant van je blad. Ik zou me dus niet superveel zorgen maken als je nog geen collegekaart hebt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:47 schreef BradleyQ het volgende:
Je hebt 'm nodig bij het lenen van boeken en je mag geen tentamens afleggen zonder collegekaart.
Nee die is dicht tot april.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kun je trouwens nog gewoon studeren in bibliotheek van bernouilleborg? Laatste keer dat ik er kwam was de hele bende dicht.
En UB/WSN is altijd zo tyfus druk.
Geen idee, ik ben daar maar één keer geweest, toen er nog verbouwd werd. Maar ik neem aan dat daar ook wel iets van een studeervoorziening is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is dr nog een fatsoenlijke leerlocatie? In dat groene dna ding ofzo?
WSN-gebouw is prima zolang je er vroeg bij bent. Ik was er vanmorgen om 9 uur, rond 10 uur zat het vol.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Is dr nog een fatsoenlijke leerlocatie? In dat groene dna ding ofzo?
Pfffff maar ff kijken in dat DNA gebouw dan maar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
WSN-gebouw is prima zolang je er vroeg bij bent. Ik was er vanmorgen om 9 uur, rond 10 uur zat het vol.
Dat gebouw heet toch Linnaeusborg?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Pfffff maar ff kijken in dat DNA gebouw dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |