Typisch geval van goede onderlinge (interne) communicatiequote:Op maandag 6 juni 2011 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Oh, da's wel apart dan ja.. Ik heb nadat ik mailde dat ik niet naar de training kon maar wel wilde werken alleen een mail terug gehad dat ik niet in aanmerking kwam. Verder niks meer van gehoord, ook niet gebeld op vrijdag. En dat terwijl ik ook in die mail had gezet dat het 100 meter naast m'n huis was
Dus? Nu hoef je niet te werken?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:41 schreef Malks het volgende:
Kut! Had morgen 3 ritjes: Dordrecht- Breda, Breda- Eindhoven en Eindhoven- Den-Haag, word ik net gebeld met de mededeling dat mijn 2e rit is geannuleerdGaan weer een paar uur...
Nee want van het afleveradres naar het ophaaladres was in beide steden nog wel een aardig stuk met het OV. Maarja hoop dat het uiteindelijk niet heel erg veel scheelt.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dus? Nu hoef je niet te werken?
Edit: ik zie het al.. Paar uur minder.. Maar goed ben je met het OV niet langer onderweg dan dan met de auto?
In de stad zelf is meestal het langst. Zelf ook wel eens in Amsterdam gehad, deed er toch gauw een uur over om aan de andere kant te komen:Pquote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Malks het volgende:
[..]
Nee want van het afleveradres naar het ophaaladres was in beide steden nog wel een aardig stuk met het OV. Maarja hoop dat het uiteindelijk niet heel erg veel scheelt.
Hoeveel werk heb je nu gemiddeld ZwartmetSuiker? Als je aan moet geven hoe vaak je gebeld wordt t.o.v. je beschikbaarheid?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hopelijk word ik gebeld voor morgen
Pfoeh geen idee eigenlijk. Laatste tijd kon ik weinig werken. Laat het 1/3e van mijn beschikbaarheid zijn ofzo, 40%? Ik zou het niet zeker weten. Maar als ik moet werken zijn het wel flinke dagen (zeven à acht uur).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:51 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hoeveel werk heb je nu gemiddeld ZwartmetSuiker? Als je aan moet geven hoe vaak je gebeld wordt t.o.v. je beschikbaarheid?
40% kans dat je gebeld wordt? Wat laag.. Ik schatte altijd dat ik rond de 60% kans op werk zat.. En dat vind ik al laag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Pfoeh geen idee eigenlijk. Laatste tijd kon ik weinig werken. Laat het 1/3e van mijn beschikbaarheid zijn ofzo, 40%? Ik zou het niet zeker weten. Maar als ik moet werken zijn het wel flinke dagen (zeven à acht uur).
Ja ik zal het eens in de gaten houden volgende week, dan kan ik eindelijk weer meer werken. Moest vrijdag afwijzen, echt kut om te doen. Wordt je gebeld, kun je niet (was vergeten beschikbaarheid te wijzigen).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:27 schreef Mallet het volgende:
[..]
40% kans dat je gebeld wordt? Wat laag.. Ik schatte altijd dat ik rond de 60% kans op werk zat.. En dat vind ik al laag.
O dat lijkt mij ook kut inderdaad. Ik pas echt zovaak wekelijks mijn beschikbaarheid aan. Ik heb alleen wel eens een spoedje geweigerd omdat ik toen naar school ging ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ik zal het eens in de gaten houden volgende week, dan kan ik eindelijk weer meer werken. Moest vrijdag afwijzen, echt kut om te doen. Wordt je gebeld, kun je niet (was vergeten beschikbaarheid te wijzigen).
Ja, morgen Den Haag.quote:
Je zit de laatste tijd wel vaak thuis of niet, is 't zo slecht in de regio?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:50 schreef Mallet het volgende:
Ik zie het weer somber in voor morgen, irritant zeg.
Klaarblijkelijk.. Regio is bij voorbaat al kut.. Heb het gevoel dat ik soms ook gewoon maar iets krijg omdat er niets anders is. Maandag had ik bijvoorbeeld één rit.. 3 uur OV heen en 2,5 uur OV terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:56 schreef enpe het volgende:
[..]
Je zit de laatste tijd wel vaak thuis of niet, is 't zo slecht in de regio?
Hmm minder, 3u heen en 2,5u terug OV'en is idd wel erg veel. 2 uur heen OV'en heb ik soms ook weleens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk.. Regio is bij voorbaat al kut.. Heb het gevoel dat ik soms ook gewoon maar iets krijg omdat er niets anders is. Maandag had ik bijvoorbeeld één rit.. 3 uur OV heen en 2,5 uur OV terug.
Renault Megane is geen busje tochquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Morgen weer busjes dagRenault Megane op Groningen - Barneveld en een Jumpy op Apeldoorn - Emmeloord.
Klopt, start vaak in Veenendaal. Om bij het bekende industrieterrein bij De Klomp te komen kost me zo'n 1uur45min. Start bijna nooit in mijn regio. Arnhem kost me ongeveer 40min naar het station, Nijmegen 1uur en helemaal de andere kant op naar Enschede 1uur30min naar het station.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:06 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Renault Megane is geen busje toch![]()
@Mallet jij moet ook vaak in Veenendaal starten toch? Het lijkt me dat dat niet bij je echte regio hoort? Ik ben sowieso benieuwd hoe ze die ritten aan personen toewijzen.
Beetje veel OV net zoals ik maandag?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:03 schreef Chapelle het volgende:
Morgen een ritje van een uur... Wel in een mazda 6
Klopt ja, toen ik verhuisde werd het ook regio Arnhem ipv. regio Ede, daar ik eerst regio Apeldoorn had. Ik startte in Apeldoorn bijna nooit in de place itself, altijd Zutphen of Deventer. Nu is het 9 van de 10 keer Veenendaal. Daar zijn ook meer 'grote' autobedrijven, hoewel er nu wel een aantal in aanbouw zijn in Ede.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:15 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat toewijzen van ritten.. Tja.. Ze kennen mij wel en als ik bel heb ik meestal wel het gevoel dat ze echt hun best doen i.p.v. we bellen je als we iets hebben daag! Daarnaast werk ik er ook al bijna 2 jaar. Maar het is gewoon de regio denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |