Inderdaad, hier op FOK! melden heeft weinig zin, twitteren naar je gemeente wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
Bel de gemeente op en meld dat je het oefenalarm niet hebt kunnen waarnemen.
Dit.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:04 schreef Socios het volgende:
Bel de gemeente op en meld dat je het oefenalarm niet hebt kunnen waarnemen.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik woon op nog geen 100 meter van zo'n paal af, hoor van kilometers verderop wel de sirene zachtjes loeien, maar hier doet hij niets...
Er zit vast wel een ambtenaar op FOK! Maar misschien moet ik dat maar eens gaan doen, alles voor de gemeenschap!quote:Op maandag 6 juni 2011 12:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Inderdaad, hier op FOK! melden heeft weinig zin, twitteren naar je gemeente wel.
Haha inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoeveel ambtenaren denk je dat er op FOK! zitten?
Wacht eigenlijk is het heel logisch om hier een topic te openen, denk dat de gemiddelde ambtenaar meer zit te FOK!en dan baliewerk doet.
Het zijn er 7 of zo, blindequote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef tralalala het volgende:
Waar zijn de "De Duitsers komen eraan!1!11!!!!" topics nou?
![]()
![]()
![]()
wat is dat?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef amenth het volgende:
Ik heb hem ook niet gehoord maar miss omdat ik toen precies met een auto aan het was acceleleren
"loeien dat ze deed"quote:Op maandag 6 juni 2011 12:29 schreef tong80 het volgende:
Kutsirene. Zo noemde ik mijn laatste vriendin.
Die ging vaker af dan alleen op maandag.
Die m3 moet me wel een best geluid maken zekerquote:Op maandag 6 juni 2011 12:21 schreef amenth het volgende:
Ik heb hem ook niet gehoord maar miss omdat ik toen precies met een auto aan het was acceleleren
nee op mn werkquote:Op maandag 6 juni 2011 12:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die m3 moet me wel een best geluid maken zeker
Amenth werkt bij een carwashquote:Op maandag 6 juni 2011 12:34 schreef amenth het volgende:
[..]
nee op mn werkga tog niet op straat met m3 lope doen
Zit dat een beetje fijn op zo'n telefoonquote:Op maandag 6 juni 2011 12:31 schreef amenth het volgende:
[..]
stat nergens maar miss omdat ik op tel zit
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 12:36 schreef Petje46 het volgende:
[..]
Zit dat een beetje fijn op zo'n telefoon
ik kan best goed nederlands als ik wt rustigr typ kyk maar naar mn vermoeidheid topicquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Met jouw kennis van Nederlands zie ik je niet zo snel iets anders doen, dus
Eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Met jouw kennis van Nederlands zie ik je niet zo snel iets anders doen, dus
Je bent een kloonquote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan best goed nederlands als ik wt rustigr typ kyk maar naar mn vermoeidheid topic
Je bent een Nederlander (met een turkse achtergrond).quote:Op maandag 6 juni 2011 12:39 schreef amenth het volgende:
[..]
ik kan best goed nederlands als ik wt rustigr typ kyk maar naar mn vermoeidheid topic
ik ben halve turk dus dat heeft er sowieso nix mee te make aangezien ik hier geboren ben racistquote:Op maandag 6 juni 2011 12:41 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Je bent een Nederlander (met een turkse achtergrond).
De taal beheersen hoort bij het basis pakket, je krijgt echt geen schouderklopje hoor
Racist? Ik heb zelf een frans-poolse achtergrond knul. Je diskwalificeert jezelf van deze discussie door het argument aan te voeren: "ik ben halve turk dus dat heeft er sowieso nix mee te make aangezien ik hier geboren ben" JUIST omdat je hier geboren ben je een Nederlander en dien je de taal machtig te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:42 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ben halve turk dus dat heeft er sowieso nix mee te make aangezien ik hier geboren ben racist
Ik lap een een tientje, wie doet mee?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:48 schreef Queque het volgende:
cheaptickets.nl enkele reis naar Istanbulbyebye
Wanneer de Nederlanders ook komen.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:17 schreef tralalala het volgende:
Waar zijn de "De Duitsers komen eraan!1!11!!!!" topics nou?
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef coban het volgende:
DIE FOKKING KUTSIRENE HEEFT MIJ WAKKER GEMAAKT!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |