jaa dat heb ik ook allemaal gedaan meteen na het gesprek maar zit er nog wel meequote:Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef Casos het volgende:
Vergeten. En geen contact, geen msn, niet bellen / sms, van je hyves / facebook verwijderen etc.. Uit het oog, uit het hart. En andere wijven gaan neuken.
Dan is het zo weer Jantje lach, ipv Jantje huilt.
Hoe bedoel je? Dat het jou nog steeds dwars zit?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:54 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
jaa dat heb ik ook allemaal gedaan meteen na het gesprek maar zit er nog wel mee
nou 2jaar lang alles delen en dan op eens uit zonder iets zegen en dan krijg ik te horen dat ze bang van me word dat zit me dwarsquote:Op maandag 6 juni 2011 11:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat het jou nog steeds dwars zit?
kan gebeuren:Pquote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef kwiwi het volgende:
Na het lezen van het woord verdried kon ik me niet meer concentreren op de OPSorry Jantje.
Nu kan je er weinig tegen doen. Ik denk dat jouw relatie iig niet meer te redden is.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:57 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
nou 2jaar lang alles delen en dan op eens uit zonder iets zegen en dan krijg ik te horen dat ze bang van me word dat zit me dwars
dank jequote:Op maandag 6 juni 2011 12:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nu kan je er weinig tegen doen. Ik denk dat jouw relatie iig niet meer te redden is.
Als je tips nodig hebt hoe je je liefdesverdriet kan verwerken, dan kan je ook hier even kijken: De kunst van het loslaten van je ex #167
Hier zijn veel meer mensen die vergelijkbare problemen hebben.
Sterkte nog.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:52 schreef Casos het volgende:
Dan is het zo weer Jantje lach, ipv Jantje huilt.
haar terug krijgen zou mooi zijn maar dat weet ik al lang dat ik dat niet meer krijg. maar die lange email heb ik al gestuurd en toen belde haar moeder mijn moeder woest op dat ik weer contact zochtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:12 schreef MOD het volgende:
Wat wil je eigenlijk? Wil je haar terug of wil je een verklaring? Dat eerste kan je wel laten varen me dunkt, dat tweede is ze je wel verschuldigd. Dan maakt het niet uit wat ze zegt of wat voor reden ze geeft, want uit is uit, dus er tegen in gaan en ruzie schoppen heeft geen zin.
Maar het beste zou je het gewoon maar kunnen laten doen. Blijkbaar wilt ze je niet spreken en het enige dat je kan doen is een lange mail sturen met een duidelijk statement en vervolgens je eigen weg gaan.
De eer aan je zelf houden en aannemen dat zij maar kan stikken met deze keuze. Jou valt niks te verwijten, je hebt het immers niet zelf in de hand.
weet je aan de ene kant hoop ik dat wel dat dat bij haar gebeurt maar aan de andere kant denk ik dat is niet leuk voor haar ik wil dat ze gelukkig word en niet zo iets mee maaktquote:Op maandag 6 juni 2011 12:35 schreef MOD het volgende:
Damn![]()
Ik zou het laten voor wat het is kerel.
Een relatie van twee jaar en dan zo aan de kant gezet worden. Geen ruimte voor een luchtig gesprek om het één en ander uit te praten. Ze laat jou mooi zitten met je gevoelens en zij gaat lekker verder. Wat een ego-bitch.
Daar heb je veel aan ja. Ik zou nog even een poosje mokken als ik jou was en daarna lekker los gaan.
Blijkbaar heeft ze niet het besef wat ze met je gedaan heeft, weet ze er niet mee om te gaan of is echt niet gesteld op jouw emotioneel gezeur, wat overigens zeer terecht is.
Tijd voor haar om een keer op die zelfde manier aan de kant gezet te worden, dan denkt ze misschien nog eens na.
No mercyquote:Op maandag 6 juni 2011 13:14 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
weet je aan de ene kant hoop ik dat wel dat dat bij haar gebeurt maar aan de andere kant denk ik dat is niet leuk voor haar ik wil dat ze gelukkig word en niet zo iets mee maakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |