Nee..quote:
als het net zo een bui als hier isquote:
nee valt wel mee, een beetje regen , geen onweer ofzoquote:
wij zaten onder de rode vlek bij arnhemquote:
nicee..quote:
jaaaaquote:
idd, regen tegen het raam. airco volluit aan. heerlijk die koelte.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:43 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
nicee..
heerlijk regen terwijl ik op kantoor zit.
Ja hoor kom maar op met die regenquote:
En gezien het topic twijfel ik of ik de demo wel wil gaan spelenquote:
Dit is mijn Revquote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En gezien het topic twijfel ik of ik de demo wel wil gaan spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel bij het weer passenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is mijn Revidd de mighty boot is een gemis. zoals health regen en cover system. geef mij maar med packs en armor. bovendien had de oude duke meer combinatie toetse, h = holoduke , j = jetpack ed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop ook nog dat de pig cops er nog in zitten, ik heb ze niet gezien.
bovendien mist het de moeilijste moeilijkheids graad. je kan er maar 3 kiezen ipv 4.
heb recentelijk nog duke3d met eduke32 en high res pack gespeelt, en dat was nog best ok ook. geweldig moeilijk gewoon.
graphisch had het iig veel beter gekunt, maja dan hadden we nog langer moeten wachten. die blur op de achtergrond (post effects) is gewoon ongelovelijk lelijk. zeker met spellen zoals de witcher2 vergeleken.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
moet je niet alvast op het station gaan liggen met een slaapzak ? dadelijk mis je hemquote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet alvast op het station gaan liggen met een slaapzak ? dadelijk mis je hem
Graphics houd ik buiten sprake, voor mij boeien ze niet en voor elke Duke fan zal het ook weinig boeien.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd de mighty boot is een gemis. zoals health regen en cover system. geef mij maar med packs en armor. bovendien had de oude duke meer combinatie toetse, h = holoduke , j = jetpack ed.
ik hoop ook nog dat de pig cops er nog in zitten, ik heb ze niet gezien.
bovendien mist het de moeilijste moeilijkheids graad. je kan er maar 3 kiezen ipv 4.
heb recentelijk nog duke3d met eduke32 en high res pack gespeelt, en dat was nog best ok ook. geweldig moeilijk gewoon.
graphisch had het iig veel beter gekunt, maja dan hadden we nog langer moeten wachten. die blur op de achtergrond (post effects) is gewoon ongelovelijk lelijk. zeker met spellen zoals de witcher2 vergeleken.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit is mijn RevIk las hem netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is het gewoon een soort van droogquote:
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
ik wou net zeggen ik heb geen uniform gezien. level 2, is met de rollercoaster toch ?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Graphics houd ik buiten sprake, voor mij boeien ze niet en voor elke Duke fan zal het ook weinig boeien.
De gemiddelde kiddie-gamer zal het echter wel boeien en wil graphics ala crysis waarvoor je een bovennatuurlijke PC nodig hebt.
De pig cops zitten er wel in hoor, zie level 2 van de demo, dat zijn de pig cops, opzich wel leuk gemaakt maar mis het uniform
en ja, inderdaad, duke 3D, nostalgie.
die zal een dezer dagen ook weer mijn pc opvliegen
met airco is het goed te doen hierquote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is het heel benauwd dus zal straks wel gaan onweren
Onweer is kickequote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is het heel benauwd dus zal straks wel gaan onweren
Gisteren was het zo heftig!!quote:
Ik moet nog steeds wachten op onweerquote:Op maandag 6 juni 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren was het zo heftig!!
Keihard, heel dichtbij en volgens mij ook ingeslagen ergens in de buurt
eng ?quote:
Klopt, dat is level 2.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou net zeggen ik heb geen uniform gezien. level 2, is met de rollercoaster toch ?
mja graphics boeien me wel een beetje, hoeft niet perse gelijk directx11 te gebruiken, maar high resolution textures had ik toch wel graag gezien. het ziet er imo gewoon uit als directx7
ik moet wel zeggen, dat ik het best leuk spelen vondt hoor, het blijft toch de duke hé . en kan niet wachten tot vrijdag. heb gelukkig dinsdag ook vrij, en heb dan toch echt wel het spel uitgespeeld. had je de autoaim ook wel uitgezet trouwens ? hehe
Inderdaad, en ik lag prinsheerlijk te slapen toen het gister bij ons was.quote:
AHAHHAHA nee, dat is alarm voor de komkommers..quote:
Luchtalarmquote:
quote:
Vast welquote:Op maandag 6 juni 2011 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik lag prinsheerlijk te slapen toen het gister bij ons was.
Ik hoop dat het vandaag nog overkomt hier
ohw, daar hoor ik helemaal niks vanquote:
Taugequote:Op maandag 6 juni 2011 12:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
AHAHHAHA nee, dat is alarm voor de komkommers..
nee, de lijn naar praag is opgehevenquote:Op maandag 6 juni 2011 12:03 schreef Unfabulouss het volgende:
De russen komen binnen vallen, mijn vrienden!
quote:
per direct, tickets kunnen niet ingeruild wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |