Hebben ze die daarquote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds zo een HK bakvorm halen bij Xenos![]()
HK is echt de enige leuke kat die er is
Heeft ie ruis?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ga gewoon andere keer.
Zal Nacho binnenkort ook weer eens meenemen naar de dierenarts..eens kijken hoe het met zn hart gaat.
Ja die hebben ze daar, cake kan echt niet mislukken toch?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hebben ze die daar![]()
Ik ben niet zon bakwonder.. lijkt me wel leuk om dit jaar zelf taarten te maken voor mn verjaardag. Mislukken vast allemaal
ja zal wel eens proberen. Gewoon die dingen uit een pakje en de gebruiksaanwijzing volgen lukt nog welquote:Op maandag 6 juni 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Wohoeeeeeeeeee goedzo Muis, ik was er ook al een voor je aan t maken
[..]
Heeft ie ruis?
Chico heeft een klein ruisje maar niks waar ie medicijnen voor moet gelukkig.
Hij reutelt of pruttelt ook helemaal niet.
[..]
Ja die hebben ze daar, cake kan echt niet mislukken toch?
Het is ook geen weer voor hartruispatienten, ik ben met dit weer altijd weer blij dat Frits dat niet meer mee hoeft te makenquote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
ja zal wel eens proberen. Gewoon die dingen uit een pakje en de gebruiksaanwijzing volgen lukt nog wel![]()
Nacho heeft een hartruisje ja, ook nog geen medicijnen..maar wil wel ff laten checken. Hij is ook wel wat slomer geworden. Kan hem nu ook niet meer meenemen met de wat langere wandelingen.
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef Troel het volgende:
Kat was vanochtend lichtelijk panisch
Zit behoorlijk onder de schrammen, maar door wat er gebeurde zit ik wel in mijn maag met het beestje, want als ik niet ingegrepen had, had een onschuldig kind onder de schrammen en bijten gezeten
Waardoor is hij eigenlijk uiteindelijk overleden? Toen was ik nog niet op dit forum.. Door zn hart?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat heb ik bij Frits ook niet gedaan, en die deed het nog een jaar best ok met hart- en plaspillen. Dat was ook niet zo heel erg ingrijpend gelukkig.
Ja, hij had een flinke hartruis en altijd veel vocht op zn longen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Waardoor is hij eigenlijk uiteindelijk overleden? Toen was ik nog niet op dit forum.. Door zn hart?
Ik ga echt niet teruglezen hoor...quote:Op maandag 6 juni 2011 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss Pagan, die kaart had ze al gehad hoor
Geen idee, omdat ze opnames willen maken geloof ik, maar ze hebben hun kruit al verschoten voordat ze er zijn, want ze zijn inmiddels dik een half uur te laatquote:Op maandag 6 juni 2011 10:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik ga echt niet teruglezen hoor...
Waarvoor moeten die Flikkers bij jullie foto's maken?
Hij wilde naar buiten glippen en ik hield hem tegen en waarschijnlijk bracht dat nare herinneringen bij hem naar boven ofzo? In ieder geval richtte hij zijn boosheid niet op mij, maar op de jongste en ik wist niet dat mijn reactievermogen zo goed was (ik had binnen notime het beest vast en het kind aan de kant), maar zit behoorlijk onder de schrammen en bijten (tetanus halen?)quote:Op maandag 6 juni 2011 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?
Het moet wel heel erg zijn wil je na 1 incident al met het beest in je maag zitten.
Hij mag toch altijd terug naar het asiel?
Angst?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij wilde naar buiten glippen en ik hield hem tegen en waarschijnlijk bracht dat nare herinneringen bij hem naar boven ofzo? In ieder geval richtte hij zijn boosheid niet op mij, maar op de jongste en ik wist niet dat mijn reactievermogen zo goed was (ik had binnen notime het beest vast en het kind aan de kant), maar zit behoorlijk onder de schrammen en bijten (tetanus halen?)
Nouja, en ik zit ermee in mijn maag omdat ie dus een onschuldig kind pakte.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij wilde naar buiten glippen en ik hield hem tegen en waarschijnlijk bracht dat nare herinneringen bij hem naar boven ofzo? In ieder geval richtte hij zijn boosheid niet op mij, maar op de jongste en ik wist niet dat mijn reactievermogen zo goed was (ik had binnen notime het beest vast en het kind aan de kant), maar zit behoorlijk onder de schrammen en bijten (tetanus halen?)
Mag ie bij jou over een tijdje naar buiten of helemaal niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |