Ja vertoef ik al in dromenland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
KUT AMERIKANEN. CRISIS 2.0 HAALT JULLIE ONDERUIT.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:47 schreef UnitedStates het volgende: [..] Bedankt voor deze nuttige informatie!
![]()
USA hatenquote:Op maandag 6 juni 2011 03:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
KUT AMERIKANEN. CRISIS 2.0 HAALT JULLIE ONDERUIT.
JA, IN NEDERLAND KAN HET. IN AMERIKA WORDT JE METEEN AANGEKLAAGD. DENK JE DAT JE STOER BENT?quote:
Neh, heb wel leukere dingen.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:52 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Omdat je telkens aan dit topic moet denken
Denken dat een landje met 16 miljoen inwoners meeteltquote:Op maandag 6 juni 2011 03:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Denken dat de U.S. nog enigszins iets voorstelt.
De zon komt alweer bijna op.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De zonnnn.
Bakken Ben&Jerry's
Dat soort dingen, weetjewel.
Land verrader.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:56 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Denken dat een landje met 16 miljoen inwoners meetelt
Dat denken we niet, dat is een feit.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:56 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Bron?quote:Op maandag 6 juni 2011 03:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat denken we niet, dat is een feit.
Gaat niet lukken.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ffuuu, ik moet echt in slaap vallen binnen nu en 10 seconden hoor.
Namens iemand anders denken.quote:Op maandag 6 juni 2011 03:56 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Diep...quote:Op maandag 6 juni 2011 03:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Namens iemand anders denken.
Nederland = U.S.
Ooh ja dat wilde ik ook doen een tijdje geleden maar daar ben ik in gefaald.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar ik probeer te werken aan een normaal ritme...
Ik ga morgen naar Amsterdam toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 04:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Maar ik probeer te werken aan een normaal ritme...
quote:Op maandag 6 juni 2011 04:02 schreef Omdatappel het volgende:
Guttegut, ik hoor de baby van de overburen hier helemaal. Arme mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |