Lekker efficiëntquote:Op maandag 6 juni 2011 10:25 schreef ynuhh het volgende:
Zo, maar even 3 uur rijden om een verslag in te leveren.
gelukkig maarquote:
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.quote:
weet niet waar zij zit atm. Van puntje groningen naar puntje limburg lijkt me ook een eindjequote:Op maandag 6 juni 2011 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.
Kuch* openbaar vervoer *kuchquote:Op maandag 6 juni 2011 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders hè, in Nederland. Of je moet het echt naar een uithoek gaan brengen.
alzheimerquote:Op maandag 6 juni 2011 10:37 schreef Chai het volgende:
[..]
ynuhh zei rijden en ik denk niet dat ze buschauffeuse is.
Ik heb 1 Nederlands meisje op fb die alleen maar Engels lult, maar goed, ze heeft een buitenlandse vriendin, dus dat snap ik nog wel.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
Nederlanders die alles in het Engels doen op Facebook
Hebben jullie allemaal wel buitenlandse vrienden? Ik niet, maar dat schijnt heel normaal te zijn.
Van Cocksdorp naar Kuttingen is 4 uur en een kwartier.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:40 schreef wise het volgende:
from: Baflo to: Noorbeek
Voorgestelde routes
1. 3 uur 54 min. A28 en A73 372 km
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:36 schreef wise het volgende:
[..]
weet niet waar zij zit atm. Van puntje groningen naar puntje limburg lijkt me ook een eindje
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:27 schreef ynuhh het volgende:
Morgen hoef ik alleen een stageverslag in te leveren, om vervolgens vakantie te hebben.
Dus even op en neer vanuit Huppel naar Utrecht, alleen voor een verslag.
quote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
Nederlanders die alles in het Engels doen op Facebook
Hebben jullie allemaal wel buitenlandse vrienden? .
jaquote:
ook geen buitelandse kenissenż Bijvoorbeeld mensen die je ontmoet hebt op vakantie waar het mee klikteżquote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Chai het volgende:
Ja ik jelly.Ik heb geen buitenlandse vrienden.
Ja, maar dat waren dan ook Nederlanders.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
ook geen buitelandse kenissenż Bijvoorbeeld mensen die je ontmoet hebt op vakantie waar het mee klikteż
quote:
shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |