Stangt zo lekker makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
In andere topics op FOK! komt dat duidelijk naar voren ja.
Hey ik ook, of mn damesvrienden van bowlen houden weet ik niet, komt nooit voor in conversatiequote:[..]Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.
Ok, maar dan weet je dat het niet voor de meeste mannen geldt. Ik ken geen enkele vrouw die van bowlen houdt, en het is een typisch mannending. Als mijn eigen waarneming een generalisatie lijkt te bevestigen neem ik die generalisatie maar gewoon voor waar aan. Dus Marokkanen zijn tuig, Polen zijn dieven, negers stinken en vrouwen houden niet van bowlen.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna geen mannelijke vrienden die van voetbal houden, maar lijkt me ook geen afspiegeling van de werkelijkheid ofzo.
nee dat lijkt mij ook niks. Maar ik krijg zo'n groupon-email dat ik kan gaan bowlen met 6 man in Rotterdam, en ik weet nou al wat m'n vrienden gaan zeggen. We hebben tenslotte vorig jaar nog gebowld.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:14 schreef Chai het volgende:
Oh nou ik ken er best wat hoor. Tenminste als leuk voor een keertje telt, want als sport om elke week te doen ken ik er geen nee.
ja Ludo kwam gisteren nota bene een ander topic sluiten, maar hij heeft het goeie topic vervolgens niet eventjes gereekst.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef Dqod het volgende:
Wat een hoerengedoe met dat reeksen zeg.. Nu moet ik steeds dat kuttopic weer opzoeken O_o
en vergeet de kokend hete bitterballen niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:17 schreef n8n het volgende:
Volgens mij blief ik elke sport wel waar je gelijktijdig bier kan drinken
dacht er nog wel aan maar te lui om te edittenquote:Op maandag 6 juni 2011 08:18 schreef moomoo het volgende:
[..]
en vergeet de kokend hete bitterballen niet.
Wat saai.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook niks. Maar ik krijg zo'n groupon-email dat ik kan gaan bowlen met 6 man in Rotterdam, en ik weet nou al wat m'n vrienden gaan zeggen. We hebben tenslotte vorig jaar nog gebowld.
Dat topic was dan ook niet aangemaakt door de lapomaker zag ik u_uquote:Op maandag 6 juni 2011 08:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
ja Ludo kwam gisteren nota bene een ander topic sluiten, maar hij heeft het goeie topic vervolgens niet eventjes gereekst.
Sla ze in elkaarquote:Op maandag 6 juni 2011 08:26 schreef Salatrel het volgende:
Het ruikt hier naar patat bij de tramhalte.... of eigelijk moet ik friet zeggen want het is die smerige zooi van de mac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |