abonnement Unibet Coolblue
pi_97782858
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm niet leuk .. maar ik denk dat de regen voor vandaag op is.
Er zou vanmiddag nog wat komen, maar goed, dat zou gister ook komen, en hier bleef het dus hartstikke droog..

Anyway, kan wel ff lekker met Sam lopen nu dus ;)
pi_97782921
Hier mag het nu ook wel gaan regenen
Net een uurtje dus buiten gestaan op het speelplein en het is echt warm en klam
pi_97782932
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Er zou vanmiddag nog wat komen, maar goed, dat zou gister ook komen, en hier bleef het dus hartstikke droog..

Anyway, kan wel ff lekker met Sam lopen nu dus ;)
dat kan zeker :)
en voorspellingen weet ik niet maar ik heb zo'n idee dat het droog blijft, misschien klein beetje miezer maar daar gaat je gootsteen niet van lopen ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97782967
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Hier mag het nu ook wel gaan regenen
Net een uurtje dus buiten gestaan op het speelplein en het is echt warm en klam
hoe meer regen hoe benauwder het wordt denk ik. het blijft de hele week rond de 20 graden en de hele week dit soort weer..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 juni 2011 @ 13:38:54 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97783273
Na het buitje is het nu weer retebenauwd hier. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 6 juni 2011 @ 13:39:00 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_97783277
Ik heb net de plensbui gemist geloof ik, alles zeiknat en lekker fris @Utrecht.
Eerst maar eens douchen en dan ff auto omwisselen en zwemoutfit scoren, want 1e hydro dinges vanaaf *O* ben zo benieuwd!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 6 juni 2011 @ 13:41:44 #57
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97783369
Van mij mag het wat meer gaan regenen. Alleen het benauwde is niet fijn.
pi_97783552
quote:
15s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:38 schreef golfer het volgende:
Na het buitje is het nu weer retebenauwd hier. :{
Precies de reden dat ik niet lekker kon slapen, hoge luchtvochtigheid gecombineerd met warmte. Bleh.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97783669
morgen begint met zon! *O* daarna kans op buitjes maar goed, 21 tot 26 graden :) en daarna helaas weer 18..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97783777
beide ouders wilden graag mee naar Amstelveen dus zit lekker achterin :) pap maakt zich wel zorgen, mam niet zo en ik ook niet meer. Naja, hoor t half 3 :). Daarna terug behang en verf kopen/bestellen bij de verfhal :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97783788
Tis idd benauwd.

dat gezegd hebbende; zij die gaan hardlopen groeten u :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_97783860
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:53 schreef DarkElf het volgende:
Tis idd benauwd.

dat gezegd hebbende; zij die gaan hardlopen groeten u :W
loopse DE :W
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97784011
Succes DE!
pi_97784363
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 13:59 schreef Den_Haag het volgende:
Succes DE!
hoest nou met je? Wanneer ga je naar Italie? Zuid toch?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_97785065
Hatsjie! Ik ben opeens verkouden, lig al vanaf 10 uur in bed. ;( het is jaren geleden dat ik zo verkouden was. -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97785430
*zucht*. Ik moet voor de hypotheek een bankrekening openen bij de Rabo. Dus op 24 mei een verzoek gedaan tot afspraak maken, ik zou binnen enkele werkdagen terug gebeld worden. Nooit gebeurd, dus vanmorgen even de Rabo hier in het dorp ingelopen, moet je gewoon een afspraak maken om een rekening te openen :o Hoe fucking moeilijk is het om een bankrekening te openen??? Ik kan dat formuliertje ook wel zelf invullen hoor :') Maar nee, we kunnen morgen om 10 uur terecht. Wat een klantenservice, een kwartier wachten voordat je eindelijk aan de beurt bent bij de balie en dan te horen krijgen dat je een afspraak moet maken om een rekening te openen *zucht*

Grom grauw snauw. En onze hypotheek tussenpersoon is ook in bespreking dus het loopt allemaal even niet zoals ik voor ogen had.
pi_97785569
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
*zucht*. Ik moet voor de hypotheek een bankrekening openen bij de Rabo. Dus op 24 mei een verzoek gedaan tot afspraak maken, ik zou binnen enkele werkdagen terug gebeld worden. Nooit gebeurd, dus vanmorgen even de Rabo hier in het dorp ingelopen, moet je gewoon een afspraak maken om een rekening te openen :o Hoe fucking moeilijk is het om een bankrekening te openen??? Ik kan dat formuliertje ook wel zelf invullen hoor :') Maar nee, we kunnen morgen om 10 uur terecht. Wat een klantenservice, een kwartier wachten voordat je eindelijk aan de beurt bent bij de balie en dan te horen krijgen dat je een afspraak moet maken om een rekening te openen *zucht*

Grom grauw snauw. En onze hypotheek tussenpersoon is ook in bespreking dus het loopt allemaal even niet zoals ik voor ogen had.
Wat vervelend!
Maarre....je kan toch een rekening via internet openen?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_97785721
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:37 schreef krakkemieke het volgende:
Wat vervelend!
Maarre....je kan toch een rekening via internet openen?
Nee! Dat kan dus niet! Dat had ik 24 mei geprobeerd, en toen kreeg ik dit mailtje terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit dus nog steeds te wachten heh?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:45:59 #69
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_97786002
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee! Dat kan dus niet! Dat had ik 24 mei geprobeerd, en toen kreeg ik dit mailtje terug:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit dus nog steeds te wachten heh?
Heb ik ook het laatste half jaar gehad met aanvragen via internet bij de Rabobank. Ik doe ze standaard tegenwoordig gewoon aan de balie. Dan doen ze het ineens wél.
  maandag 6 juni 2011 @ 14:46:27 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97786021
Lein, vergeet niet om dan ook een paspoort of andere geldige legitimatie mee te nemen, anders kan je alsnog weer terug.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97786099
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
Heb ik ook het laatste half jaar gehad met aanvragen via internet bij de Rabobank. Ik doe ze standaard tegenwoordig gewoon aan de balie. Dan doen ze het ineens wél.
Het meest frustrerende voor mij is ook, eigenlijk wíl ik helemaal geen andere bank of een andere bankrekening. Want overschakelen van bank is zo'n stom gedoe en inefficiënt gezeik. Maarja, Rabo is bereid onze hypotheek te doen dus we moeten wel. Maar dit is een slechte reclame voor de Rabobank. En ik vond ze al zo stom :')
pi_97786124
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
Lein, vergeet niet om dan ook een paspoort of andere geldige legitimatie mee te nemen, anders kan je alsnog weer terug.
Die heb ik sowieso altijd bij me.

Maar golfer, ik wil vandaag even mijn cv aanpassen en een sollicitatiebrief maken. Heb jij tijd en zin om daar eventueel bij te helpen vandaag?
  maandag 6 juni 2011 @ 14:50:29 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97786210
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:48 schreef Leintjeuh het volgende:

Die heb ik sowieso altijd bij me.

Maar golfer, ik wil vandaag even mijn cv aanpassen en een sollicitatiebrief maken. Heb jij tijd en zin om daar eventueel bij te helpen vandaag?
Ja hoor, dat kan wel even tussen het voorbereiden van mijn zomerstamppotje door.
Kom maar op met jouw concepten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97786272
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:50 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, dat kan wel even tussen het voorbereiden van mijn zomerstamppotje door.
Kom maar op met jouw concepten.
Ik zit net mn CV en sollicitatiebrief door te lezen waarmee ik m'n huidige baan heb gekregen. Wil je nog even lachen? Want het is best face-palm waardig :') Ik zal wel nog even het een en ander aanpassen zodat het passend is voor de ziekenhuizen waar ik ga solliciteren :P
  maandag 6 juni 2011 @ 14:53:25 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97786354
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:51 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik zit net mn CV en sollicitatiebrief door te lezen waarmee ik m'n huidige baan heb gekregen. Wil je nog even lachen? Want het is best face-palm waardig :') Ik zal wel nog even het een en ander aanpassen zodat het passend is voor de ziekenhuizen waar ik ga solliciteren :P
Eerste sollicitatiebrieven en CV's zijn achteraf vaak lachwekkend, maar tegelijkertijd ook leerzaam om terug te lezen en te verbeteren. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')