ja.. bedankt hequote:Op maandag 6 juni 2011 02:23 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik zal je geruststellen dat ik niet langskom, kun je nu weer lekker gaan slapen
![]()
pak van me hart zeker met je plaatje had ik t graag geloofd..quote:Op maandag 6 juni 2011 02:25 schreef Internepper het volgende:
Ik verneder trouwens best vaak mensen anaal, maar jou laat ik met rust hoor. Dit doe ik niet bij minderjarige.
Ik moet ergens in mijn drukke wereld entertainment uithalenquote:Op maandag 6 juni 2011 02:26 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
pak van me hart zeker met je plaatje had ik t graag geloofd..
Wat is er mis met zijn avatar?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:26 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
pak van me hart zeker met je plaatje had ik t graag geloofd..
niks maar tis nou niet het type persoon dat ik om half 3 graag in mijn slaapkamer tegenkom snaptequote:
Nou ik wel hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
niks maar tis nou niet het type persoon dat ik om half 3 graag in mijn slaapkamer tegenkom snapte
Nee, dit kan alleen met een Ipad2.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:31 schreef Internepper het volgende:
[..]
Kunnen we samen lekker lachen, gieren en brullen![]()
Wat een idee.quote:Op maandag 6 juni 2011 02:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
jullie zouden elkaar op msn kunnen toevoegen..
En dan lekker speculeren over jouw klein worstje bedoel je?quote:Op maandag 6 juni 2011 02:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
jullie zouden elkaar op msn kunnen toevoegen..
mag ik u erop attenderen dat het een mega worstje is oftewel een klein worstje in mega formaat snapte? overigens ff wat side information: mijn naam staat los van mijn geslachtsdeel xdquote:Op maandag 6 juni 2011 02:33 schreef Internepper het volgende:
[..]
En dan lekker speculeren over jouw klein worstje bedoel je?
Ik snap het helemaal gquote:Op maandag 6 juni 2011 02:35 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
mag ik u erop attenderen dat het een mega worstje is oftewel een klein worstje in mega formaat snapte? overigens ff wat side information: mijn naam staat los van mijn geslachtsdeel xd
ts woont momenteel in brabant geboren in zuid hollandquote:Op maandag 6 juni 2011 02:36 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal g![]()
TS komt uit brabant
Cool story broquote:Op maandag 6 juni 2011 02:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ts woont momenteel in brabant geboren in zuid hollanden op nog meerdere locaties gewoond.
one man...quote:
TS is zigeunerquote:Op maandag 6 juni 2011 02:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ts woont momenteel in brabant geboren in zuid hollanden op nog meerdere locaties gewoond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |