LEIEfdeDEEquote:
Kusje op je kleur.quote:
Ik heb nog nooit een topic geopend dat ik zelf bedacht heb, simpelweg omdat ik bang ben om topics te openen. Ik doe het alleen als ik gedwongen word, omdat ik de lapo had.quote:
HEBBESquote:
aaaaahw.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic geopend dat ik zelf bedacht heb, simpelweg omdat ik bang ben om topics te openen. Ik doe het alleen als ik gedwongen word, omdat ik de lapo had.
Je creativiteit, waar is het?quote:Op maandag 6 juni 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic geopend dat ik zelf bedacht heb, simpelweg omdat ik bang ben om topics te openen. Ik doe het alleen als ik gedwongen word, omdat ik de lapo had.
het is shinenquote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
Beter stopt de maan met schijnen, ik schijn harder.
Een glimlach toverde zich om mijn gezicht, mijn hart vulde zich met liefde.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Deze post draag ik op aan JApieman. Gewoon omdat ie een eckte is en omdat ie een bazennaam heeft. Woorden schieten te kort. L0bi JApie, eckte bromance.
Ik kom harder in deze tent dan Ron Jeremy in Bella.quote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef TWP het volgende:
Beter stopt de maan met schijnen, ik schijn harder.
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Een glimlach toverde zich om mijn gezicht, mijn hart vulde zich met liefde.
TEAM JACOB!quote:Op maandag 6 juni 2011 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom harder in deze tent dan Ron Jeremy in Bella.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |