En ja ik had mijn geluid uit.quote:
quote:
Ik peins er niet over, Otis.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus ga het 1x kijken en je bent om.
quote:
Zo vervelend, nergens doet ie dat meer alleen bij à zie jequote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso anders dan toen, want toen had ik nog zwart haarnu grijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja ik vind autocorrect opzich wel chill maar ik word helemaal gek van die aquote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo vervelend, nergens doet ie dat meer alleen bij à zie je
Je had autocorrect toch uitgezet?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo vervelend, nergens doet ie dat meer alleen bij à zie je
kquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb geen recente hoor.. Maar goed, ik ben toch niet veel veranderd dus.. Momentje
Amen. Die a is gewoon waardeloos.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja ik vind autocorrect opzich wel chill maar ik word helemaal gek van die a
De keuze was niet reuze?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:29 schreef MouzurX het volgende:
Klotekut minoren, moet ik nu iets gaan doen wat dus niet direct handig is voor de richting waar ik mijn baan wil zoeken. Leuk.
Ik vraag me ook af hoe ze het doen. Je hebt een X aantal studenten in een regio en vrijwel al de minoren worden heel klein gehouden waardoor volgens mij echt de helft iets gaat doen wat ze niet interesseert voor hun brede minor.quote:
quote:
HTC is wel goede prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil ook een telefoon met i-net, welke raden jullie aan?
budget?quote:Op zondag 5 juni 2011 23:32 schreef L0t.. het volgende:
Ik wil ook een telefoon met i-net, welke raden jullie aan?
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:33 schreef Gridlok het volgende:
holy shit, zie ineens op SBS6 vrouw met giga legs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |